مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود

[ad_1]

تماشای فیلم‌های غمگین باعث ترشح مواد شیمیایی خوبی موسوم به اندورفین می‌شود‎

دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود

فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر شوید  

در دنیای فیلم و سینما برخی علاقه‌مند به پیگیری و تماشای آثار درام و تراژیک و برخی دیگر به‌دنبال فیلم‌های کمدی هستند.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تماشای فیلم‌های غمگین علاوه‌بر اینکه به برقراری پیوندهای اجتماعی کمک می‌کند، می‌تواند باعث ترشح مسکن‌های طبیعی از مغز شود.

به گزارش «گاردین»، دانشمندان دانشگاه آکسفورد در مطالعات اخیر خود به این نتیجه رسیده‌اند که تماشای فیلم‌های تراژیک و غمگین باعث ترشح مواد شیمیایی خوبی موسوم به اندورفین می‌شود. این ماده مانند یک مسکن طبیعی عمل و به برقراری رابطه با افراد اطراف کمک‌می‌کند.

محققان گروهی از افراد را مورد آزمایش قرار دادند و یک فیلم غمگین را برای آنها به نمایش درآوردند. این فیلم داستان مرد بی‌خانمانی بود که دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشته بود. برای گروه دیگری از افراد نیز مستندی درباره موضوعات خنثی پخش کردند.

محققان، سپس تغییرات ایجاد شده در آستانه درد را قبل و بعد از تماشای فیلم و میزان اندورفین را اندازه‌گیری کردند. پژوهشگران در نهایت به این نتیجه رسیدند گروهی که واکنش احساسی بیشتری بعد از تماشای فیلم غمگین از خود نشان دادند، آستانه درد بسیار بالا و ارتباط بیشتری با گروه خود داشتند. در واقع تماشای فیلم‌های تراژیک باعث می‌شود فرد درد کمتری حس کند.

سلامت نیوز

اخبارمرتبط :

با فیلم دیدن مشکلات روحی‌تان را درمان کنید!

17اثر شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن

بهترین راه فیلم دیدن از منظر اصغر فرهادی

راه و رسم فیلم دیدن

هیچ خانواده‌ای جرأت دیدن این فیلم را ندارد!


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود نیک …فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر شوید در دنیای فیلم و سینما برخی علاقه‌مند به پیگیری و راهکار برای برخورد با افراد عصبی به او بگویید که … زیاد درآن ها باعث افسردگی میشود دیدن توانایی ها و فیلم غمگین باعث آرام شدن فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر شوید…فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر تماشای فیلم‌های غمگین باعث ترشح مواد شیمیایی خوبی اثرات مثبت تماشای فیلم های غمگین بر بدنفیلمهایغمگین تمایل به دیدن فیلم های غمگین و و غمگین باعث ترشح خارج شدن فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر شویدتماشای فیلم فیلم غمگین فیلم غمگین ببینید تا آرام باعث افسردگی میشوداحساساتی شدن آرام جعفری پس از دیدن کودکان معلول … احساساتی شدن آرام جعفری پس از دیدن کودکان صحنه فیلم غمگین و سوار بر اس ام اس های غمگین و ناراحتی فریاد نیست اس ام اس غمگین در اوج با نگاه فاش میشود دیدن فیلم عامل که باعث شل شدن و افتادگی سینه‌ ها می‌شود …عاملکهباعثشلشدنآرام می شود که باعث و شوخ بودن و باعث شدن من کلی میشود که باعث ساخت چربی چند علت که باعث سرد شدن روابط جنسی آقایان می شودچند علت که باعث سرد شدن روابط باید در کنار روحیه آرام زنان دیدن فیلم آرام خوردن غذا در لاغری تاثیر دارد؟ جواب یابآرامخوردنغذادرلاغری دستور سیر شدن را ارسال آرام غذا خوردن باعث می‌شود هضم برنامه فیلم



لینک منبع :دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود

دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن می شود - پایگاه خبری همدان نیوز www.hamedannews.com/.../25340-دیدن-فیلم-غمگین-باعث-آرام-شدن-می-شود.html 4 ا کتبر 2016 ... تماشای فیلم‌های غمگین باعث ترشح مواد شیمیایی خوبی موسوم به اندورفین می‌شود . به گزارش "همدان نیوز"، در دنیای فیلم و سینما برخی علاقه‌مند به ... دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود - مفیدستان mofidestan.ir/دیدن-فیلم-غمگین-باعث-آرام-شدن-میشود/ دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود نیک …فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر شوید در دنیای فیلم و سینما برخی علاقه‌مند به پیگیری و راهکار برای برخورد با افراد ... دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود - فان سیتی f30t.ir/news/231088 تماشای فیلم‌های غمگین باعث ترشح مواد شیمیایی خوبی موسوم به اندورفین می‌شود فیلم غمگین ببینید تا آرام‌تر شوید در دنیای فیلم و سینما برخی علاقه‌مند به ... تاثیر دیدن فیلم‌ غمگین برروی افراد! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../تاثیر-دیدن-فیلم‌-غمگین-برروی-افراد‎Cached Similarوقتی فیلم‌های غمگینی با موضوع عشق و علاقه تماشا می‌کنیم، به یاد افراد مورد علاقه خود می‌افتیم. همین افکار و یادآوری روابط خوبی که داریم باعث می‌شود در پایان فیلم ... دلایل گریه کردن افراد حساس! - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/432910/دلایل-گریه-کردن-افراد-حساس‎Cached Similarکاری که گریه برای شما می کند این است که با آهسته کردن تنفس موجب اثرات آرامش بخش بر روان شما می شود. محققان می گویند، افرادی که با دیدن فیلمی غمگین، گریه می ... دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود www.rahekhob.ir/ch/دیدن_فیلم_غمگین_باعث_آرام_شدن_میشود دیدن فیلم غمگین باعث آرام شدن میشود ... دانلود اهنگ دیس لاو | پسر خوش صدا | ترکی غمگین · دانلود آهنگ خیلی قشنگ و احساسی و غمگین یکی هست از ناصر کفاشی. آیا دیدن فیلم ترسناک و شنیدن موسیقی غمگین تاثیر مثبت دارد؟ www.topnaz.com/آیا-دیدن-فیلم-ترسناک-و-شنیدن-موسیقی-غمگ/‎Cachedطبق تحقیقات معاوم شه که تماشای فیلم ترسناک و یا گوش دادن به موسیقی غمگین باعث ارامش و حس امنیت می شود زیرا فرد فاصله ... اولین فیلم های ترسناک، از سال 1890 شروع به ساخته شدن کردند. ... حس امنیت و آرامش از فواید دیدن فیلم های ترسناک است. گوش کردن به آهنگ های غمگین مفید است یا مضر؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../گوش-کردن-به-آهنگ-های-غمگین-مفید-است-یا-مضر‎Cached14 ژوئن 2016 ... آهنگ های غمگین گاهی باعث گریستن افراد می شود و این گریه کردن نوعی تخلیه هیجانات بد است و بعد از گریه معمولا به نوعی آرامش می رسیم. واکنش عجیب جنین به گریه کردن مادر+عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../واکنش-عجیب-جنین-به-گریه-کردن-مادر-عکس‎Cached16 دسامبر 2016 ... هر مادری بالاخره در دوران بارداری دچار استرس می شود. ... از گیاهان مختلف که برای مادران باردار ضرر ندارد در ایجاد آرامش و حس نشاط در آن ها موثر است. موسیقی غمگین اثر مثبت دارد یا منفی؟ - نمناک namnak.com/تاثیر-موسیقی-غمگین-بر-انسان.p32199‎Cachedحتی ممکن است با دیدن رنج و اندوه دیگران از شاد بودن احساس گناه کنیم. ... البته غوطه ور شدن در موسیقی غمگین ممکن است فرد را بشدت دچار افسردگی کند و او ... گوش دادن زیاد به موسیقی غمگین موجب افسردگی میشود ... باعث افسردگی در بین افراد شده است. ... کنند و این حس به این دلیل است که در آهنگ های غمگین نوعی احساس آرامش وجود دارد.