مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما

[ad_1]

ال‌جی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد.

 به گزارش مشرق، این شرکت سنسوری برای چرخ‌دنده‌های ورزشی هوشمند، توانبخشی و حتی تنظیم خودکار صندلی خوردو ساخت.
 
شرکت ال‌جی گوشی‌های هوشمند، تلویزیون، یخچال و جاروبرقی هوشمند رباتی به جهانیان عرضه کرده است. البته در آینده محصولات هوشمند بیشتری همچون محصولات پیشین خود مانند سنسورهای تشخیص اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های ماژولار با زاویه وسیع را ارائه خواهد کرد.
 
سنسور قابل انعطاف برای اندازه‌گیری میزان فشار یکی دیگر از محصولات امروزی این شرکت محسوب می‌شود. این سنسور از مواد سخت ساخته شده و فشار وارد بر سطح را اندازه‌گیری می‌کند.
 
سنسور جدید از پلی اورتان با قابلیت کشسانی بالا ساخته شده که مناسب لباس‌های پوشیدنی است. این مواد بین الیاف الکتریکی با قابلیت تشخیص قطب الکتریکی، تغییر شکل مواد و استفاده از آنها به دلیل کیفیت و میزان فشار استفاده می‌شود.
 
این سنسور در دمای بین منفی ۴۰درجه سانتیگراد و ۸۰ درجه سانتیگراد و وزن ۷۰ کیلوگرم مقاوم است و در لباس و خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از سنسور ال‌جی در خودروها موجب بهینه شدن موقعیت قرار گرفتن افراد در خودرو می‌شود.
 
به طور مثال در ورزش نیز از سنسور ال‌جی در دسته گلف هوشمند با احساس فشار دست شما برای بهبود ضربه استفاده می‌شود. همچنین در برنامه‌های کاربردی پزشکی، کفپوش اتاق، توانبخشی و تعادل بیماران در طول درمان استفاده خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 جولای 2016 ... الجی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. ... به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، این شرکت سنسوری برای چرخدندههای ...تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما. ... تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما. الجی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. icon ...5 جولای 2016 ... به گزارش بلاغ ، این شرکت سنسوری برای چرخ دنده های ورزشی هوشمند، توانبخشی و حتی تنظیم خودکار صندلی خوردو ساخت. شرکت ال جی گوشی های ...4 جولای 2016 ... این شرکت سنسوری برای چرخدندههای ورزشی هوشمند، توانبخشی و حتی تنظیم خودکار صندلی خوردو ساخت. به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت الجی ...4 جولای 2016 ... ایتنا ال جی Innotek سنسور قابل انعطاف بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. ... به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت الجی گوشیهای هوشمند، تلویزیون، ...4 جولای 2016 ... الجی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد.4 جولای 2016 ... به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت ال جی گوشی های هوشمند، تلویزیون، ... تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما; بولتن نیوز - دوشنبه ۱۴ تیر ۹۵5 جولای 2016 ... تولید صبح سه شنبه پانزدهم تیر ماه 1395 خبر تولید سنسور قابل انعطاف و ... الجی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد.الجی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، این شرکت سنسوری برای چرخدندههای ورزشی هوشمند، ...


کلماتی برای این موضوع

وبلاگ تخصصی ساخت و تولیدوبلاگ تخصصی ساخت و تولید پیرامون ماشین ابزار ماشینکاری فرا صوتی مقدمه ماشینکاری سنسورهای اندازه گیری دما یکی از مسائلی که همواره برای آدمی اهمیت داشته دمای اطراف خود بوده است بعد از صنعتی قسمت اول نقد و بررسی موتور سیکلت تریل کویر …نقد و بررسی ها وسایل نقلیه و حمل و نقل موتورسیکلتدریافت ایران کد و همه چیز درباره بارکدوایران کد و نحوه با توجه به حجم بالایی بسته ها، نیاز است در انبارهای بزرگ و کوچک بتوان به راحتی ورود و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به علت آنکه عمل احتراق در شومینه در محیط باز صورت می‌گیرد فیزیوتراپی به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دکتر فرشاد اخوتیان دبیر علمی این سمینار روز سه شنبه در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …کابل فیبر نوری با همه کابل‌هایی که تا به حال بررسی شد کاملا تفاوت دارد زیرا براساس خبرنامه آنلاین این وبلاگ وابسته به سایت می باشد و در جهت اطلاع رسانی فعالیت خود را به آشنایی با عیب یابی و تعمیر تجهیزات پزشکیآشنایی با آون یا فور از آون یا فور خشک کننده در آزمایشگاه ها به منظور خشک کردن و فنر و کمک فنر در سیستم تعلیق خودروفناوریهاواطلاعاتپایهدر ابتدا لازم بذکر است فنر و کمک فنر جزء مستقل از سیستم تعلیق خودرو هستند که وظیفه



لینک منبع :تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما

Images for تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما تولید سنسور قابل انعطاف مقاوم در گرما - ایسنا www.isna.ir/news/.../تولید-سنسور-قابل-انعطاف-مقاوم-در-گرما‎Cached4 جولای 2016 ... ال‌جی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. ... تلویزیون، یخچال و جاروبرقی هوشمند رباتی به جهانیان عرضه کرده است. تولید سنسور قابل انعطاف مقاوم در گرما - خبرگزاری موج www.mojnews.com/.../35723-تولید-سنسور-قابل-انعطاف-مقاوم-در-گرما‎Cached4 جولای 2016 ... ال‌جی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. ... تلویزیون، یخچال و جاروبرقی هوشمند رباتی به جهانیان عرضه کرده است. تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما | مشرق | خبروان khabarone.ir/news/2516470/تولید-سنسور-قابل-انعطاف-و-مقاوم-به-گرما 5 جولای 2016 ... ال‌جی innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. تولید سنسور قابل انعطاف مقاوم به گرما - onvansho onvansho.ir/result/تولید-سنسور-قابل-انعطاف-مقاوم-به-گرما.html تولید سنسور قابل انعطاف ماشین سازی فولاد اتحاد تاک شماره. تولید خطوط نورد گرمسرد به رقیبی قدرتمند برای شرکت تولید سنسور قابل انعطاف . تولیدپخش کفش ... تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما | اخبار شمال - اخبار گلستان ... news.shomalgardi.com/.../تولید-سنسور-قابل-انعطاف-و-مقاوم-به-گرما/‎Cachedال‌جی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../تولید_سنسور_قابل_انعطاف_و_مقاوم_به_گرما‎Cachedدانلود صفحه نمایش قابل انعطاف جی فلکس ساخت ال جی · دانلود تست مقاومت تویوتا در برابر سرما و گرما در خط تولید. تولید سنسور قابل انعطاف و مقاوم به گرما. تولید سنسور قابل انعطاف مقاوم در گرما | ایسنا vista.ir/news/29312299/تولید-سنسور-قابل-انعطاف-مقاوم-در-گرما‎Cachedتولید سنسور قابل انعطاف مقاوم در گرما. ال‌جی Innotek سنسور قابل انعطاف، بادوام و مقاوم در برابر دما ارائه کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، این شرکت سنسوری ... تولید سنسور قابل انعطاف مقاوم در گرما | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/17128653 تولید سنسور قابل انعطاف مقاوم در گرما. این شرکت سنسوری برای چرخ دنده های ورزشی هوشمند، توانبخشی و حتی تنظیم خودکار صندلی خوردو ساخت. - به گزارش ایتنا از ... تولید سنسور قابل انعطاف مقاوم در گرما - پیک نکا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/21369520 4 جولای 2016 ... تولید سنسور قابل انعطاف مقاوم در گرما. به گزارش پیک نکا ، شرکت ال جی گوشی های هوشمند، تلویزیون، یخچال و جاروبرقی هوشمند رباتی به جهانیان ...