مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از چربی گاو و گوسفند در لوازم آرایشی و بهداشتی

[ad_1]

معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی‌های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مثل صابون استفاده می‌شود ولی استفاده از چربی‌های مرغ از این قاعده مستثنی است.

به گزارش مشرق،  مصطفی اسماعیلی درباره استفاده از پوست و ضایعات مرغ در تولید مواد اولیه لوازم آرایشی کشور، گفت: این موضوع شایعاتی بیش نیست.
 
وی افزود: عموماً مکان‌های تولید مواد اولیه لوازم آرایشی، دارای مجوز بهداشتی است و تولیدکنندگان می‌توانند فرآورده‌های خود را به کارخانجات لوازم آرایشی بفروشند که سازمان غذا و دارو به‌ صورت مستمر اماکن خرید و فروش مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و همینطور فاکتورهای خرید کارخانجات را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
این مقام مسئول تأکید کرد: از چربی‌های حیوانی همچون پیه بهداشتی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی بهداشتی مثل صابون استفاده می‌شود و این در حالی است که چربی‌های مرغ  از این قاعده مستثنی است.
 
اسماعیلی، عنوان کرد: نظارت مستقیم بر کارخانه‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی برعهده معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرهای مختلف است.
 
وی ادامه داد: نظارت در شهر تهران نیز به سه بخش تقسیم‌بندی شده  که مسئولیت نظارت هر بخش را یکی از سه دانشگاه‌های علوم پزشکی «شهید بهشتی»، «ایران» و «تهران» عهده‌دار هستند.
 
معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: همچنین در این نظارت‌های سختگیرانه اگر تخلفی مشاهده شود بدون کوچکترین گذشتی توسط دانشگاه گزارش شده و در مجامع قضایی به آن رسیدگی می‌شود.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربیهای حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ...20 جولای 2016 ... استفاده از چربی گوسفند و گاو در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی · استفاده از چربی گوسفند و گاو در لوازم آرایشی بهداشتی ! استفاده از چربی گوسفند ...معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربیهای حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مثل صابون ...20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربیهای حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ...20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربیهای حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ...21 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربیهای حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ...20 جولای 2016 ... به گزارش خبرگزاری فارس ، مصطفی اسماعیلی درباره استفاده از پوست و ضایعات مرغ در تولید مواد اولیه لوازم آرایشی کشور، گفت: این موضوع ...20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ...20 جولای 2016 ... به گزارش مشرق، مصطفی اسماعیلی درباره استفاده از پوست و ضایعات مرغ در تولید مواد اولیه لوازم آرایشی کشور، گفت: این موضوع شایعاتی بیش ...20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ...


کلماتی برای این موضوع

استفاده از چربی گوسفند و گاو در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتیاستفادهازچربیمعاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت از چربی‌های حیوانی گوسفند و گاو، البته استفاده از چربی گوسفند و گاو در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتیبه گزارش فارس، مصطفی اسماعیلی درباره استفاده از پوست و ضایعات مرغ در تولید مواد اولیه استفاده از چربی گاو و گوسفند در لوازم آرایشی و بهداشتیمعاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت از چربی‌های حیوانی گوسفند و گاو، البته استفاده از چربی گوسفند و گاو در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتیمصطفی اسماعیلی درباره استفاده از پوست و ضایعات مرغ در تولید مواد اولیه لوازم آرایشی بکارگیری پیه گوسفند و گاو در تولید صابون استفاده از پوست و گوسفند و گاو در لوازم آرایشی و بهداشتی خبرگزاری تسنیم بکارگیری پیه گوسفند و گاو در …بکارگیریرئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با غیرواقعی دانستن استفاده از پوست و پرسمان احکام استفاده از پودر خون و جفت جنین در لوازم آرایشیاستفاده از پودر خون و از بدن گاو و گوسفند گرفته می شود و در لوازم آرایشی و آتش‌سوزی گسترده در ۲ انبار لوازم آرایشی و بهداشتی… زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی و از چربی گاو و گوسفند در استفاده داعش از ساخت لوازم آرایشی از کود گاو عجیب و غریب˜˜˜˜ ™ساخت لوازم آرایشی از کود گاو لوازم بهداشتی از ادرار و استفاده از ادرار گاو در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی ایران صنعت …تاریخچه لوازم آرایشی و بهداشتی آرایشی مورد استفاده در از چربی و خون گوسفند



لینک منبع :استفاده از چربی گاو و گوسفند در لوازم آرایشی و بهداشتی

استفاده از چربی گوسفند و گاو در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی www.farsnews.com/printable.php?nn=13950430000353 20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خبر داد استفاده از چربی گوسفند و گاو در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و ... استفاده از چربی گاو و گوسفند در لوازم آرایشی و بهداشتی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../استفاده-از-چربی-گاو-و-گوسفند-در-لوازم-آرایشی-و-بهداشتی 20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی‌های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ... استفاده از چربی گاو و گوسفند در لوازم آرایشی و بهداشتی | اخبار ... basijpress.ir/fa/news-details/80059/‎Cached20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی‌های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ... استفاده از چربی گوسفند و گاو در تهیه لوازم آرایشی - خبرگزاری دانشجو www.snn.ir/detail/News/527035/84‎Cached20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی‌های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ... استفاده از چربی گاو و گوسفند در لوازم آرایشی و بهداشتی- جستجوگر ... football.tnews.ir/news/71CF66947830 معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مثل صابون ... استفاده از چربی گاو و گوسفند در لوازم آرایشی و بهداشتی | - قطره www.ghatreh.com/.../استفاده-چربی-گاو-گوسفند-لوازم-آرایشی-بهداشتی 20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی. بکارگیری پیه گوسفند و گاو در تولید صابون - شفا آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/22167277 19 جولای 2016 ... حیوانی مثل پیه گوسفند و گاو البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید فرآورده ... استفاده از چربی گاو و گوسفند در لوازم آرایشی و بهداشتی. استفاده از چربی گوسفند و گاو در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی | کِلکِ ... www.kelkedanesh.com/8535-استفاده-چربی-گوسفند-گاو-تهیه-لوازم-آرایشی-بهداشتی.html 20 جولای 2016 ... معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی‌های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و ... استفاده از چربی گوسفند و گاو در لوازم آرایشی بهداشتی ! - ساعت ۲۴ | دمادم https://damadam.ir/.../استفاده-از-چربی-گوسفند...گاو...لوازم-آرایشی-بهداشتی/3080220 معاون آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: از چربی های حیوانی گوسفند و گاو، البته با قید رعایت ضوابط بهداشتی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مثل صابون ... بکارگیری پیه گوسفند و گاو در تولید صابون «آری» ضایعات مرغ «نه ... https://www.tasnimnews.com/.../بکارگیری-پیه-گوسفند-و-گاو-در-تولید-صابون-آری-ضایعات-مرغ-نه‎Cached19 جولای 2016 ... رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو عنوان کرد ... استفاده از پوست و ضایعات مرغ در تولید مواد اولیه لوازم آرایشی انتشار می‌یابد شایعاتی ...