مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰

[ad_1]

تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰

دانش > فناوری - LC500 کوپه مشهوری است که هنوز به بازار نیامده است اما لکسوس یک مدل مسابقه‌ای را بر روی پلتفرم آن توسعه داده است. این خودرو قرار است در مسابقات تور Super GT ژاپن که در سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود در کلاس GT500 به‌جای لکسوس RC F که در دو سال گذشته مسابقه داده یک طوفان به پا کند.

 

 

 

در تصاویری که دیجیتال ترندز منتشر کرده  دیده می‌شود که لکسوس به خوبی کوپه ال‌سی ۵۰۰ خود را در حد یک ابر خودرو ارتقاء داده است. 

خودرو مسابقه‌ای لکسوس دارای گلگیرها و باله‌های جانبی پهن و یک دیفیوزر عقبی بزرگ است. یک باله‌ بزرگ در انتها، باله‌های به‌کار رفته در سپر و دریچه‌های متعدد برای ایجاد نیروی رو به پایین و خنک‌سازی همزمان در این مدل مسابقه‌ای به‌کار گرفته شده است. مشخصات فنی کامل این خودرو مشخص نیست اما احتمالا موتور آن توان ۵۰۰ اسب بخار را از یک پیشرانه توربوشارژ دو لیتری چهار سیلندر با پاشش سوخت مستقیم خواهد داشت. این ارقام مشخصات پیشرانه استاندارد رده‌ Super GT است. وزن خودرو به کمک شاسی لوله‌ای و بدنه‌‌ی فیبر کربنی آن تقریباً ۱۰۲۱ کیلوگرم است که قابل قبول به حساب می‌آید. 
لکسوس کوپه ال‌سی ۵۰۰ را در واقع برای رقابت با مرسدس SL و سری 6 بی ام و معرفی کرد. این خودرو که صفر تا صد را ظرف تنها 4.5 ثانیه پر می کند و به یک جعبه 10 دنده خودکار مجهز شده نظر خیلی‌ا را به خود جلب کرده است اما مدل مسابقه‌ای آن دیگر هوش را از سر همه می پراند! 

۵۴۵۴

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط

updater

عبارات مرتبط



لینک منبع :تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰

Images for تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰ تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ... www.yjc.ir/.../تبدیل-کوپه-مشهور-لکسوس-به-یک-ابرخودرو-تصاویر-مدل-مسابقه‌ای-ال‌سی۵۰۰‎Cached30 آگوست 2016 ... در تصاویری که دیجیتال ترندز منتشر کرده دیده می‌شود که لکسوس به خوبی کوپه ال‌سی ۵۰۰ خود را در حد یک ابر خودرو ارتقاء داده است. ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰ ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! -تصاویر مدل مسابقه‌ای ... www.3neshaneh.com/.../تبدیل+کوپه+مشهور+لکسوس+به+یک+ابرخودرو!+-تصاویر+مدل+مسابقه‌ای+ال‌سی۵۰۰‎Cachedتبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! -تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰. کد خبر 438260 - 1395 06 | تاریخ: 271 روز پیش-1395/06/10 | ساعت: 00:48 ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! تصاویر مدل مسابقه‌ای ... rozane.ava.h5h.ir/post466602.html‎Cachedتبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰. دانش > فناوری - LC500 کوپه مشهوری است که هنوز به بازار نیامده است اما لکسوس یک مدل ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه ای ال ... tnews.ir/news/6fc169548457.html 30 آگوست 2016 ... در تصاویری که دیجیتال ترندز منتشر کرده دیده می شود که لکسوس به خوبی کوپه ال سی ۵۰۰ خود را در حد یک ابر خودرو ارتقاء داده است. ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰ ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! - نگار آنلاین www.negaronline.com/.../تبدیل-کوپه-مشهور-لکسوس-به-یک-ابرخودرو!-‎Cachedدر تصاویری که دیجیتال ترندز منتشر کرده دیده می‌شود که لکسوس به خوبی کوپه ال‌سی ۵۰۰ خود را در حد یک ابر خودرو ارتقاء داده است. ... یک باله‌ بزرگ در انتها، باله‌های به‌کار رفته در سپر و دریچه‌های متعدد برای ایجاد نیروی رو به پایین و خنک‌سازی همزمان در این مدل مسابقه‌ای به‌کار گرفته شده است. مشخصات ... /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰. بایگانی‌ها تصاویر دیدنی - صفحه 2 از 5 - پل سفید polsefeed.com/?tag=تصاویر-دیدنی&paged=2‎Cached31 آگوست 2016 ... موقعیت فعلی شما: برچسب: تصاویر دیدنی. برچسب: ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰. ۹ شهریور ۱۳۹۵. لکسوس - Balatarin https://www.balatarin.com/tag/لکسوس/2‎Cachedخودرونگاران- خودرو لکسوس IS۲۵۰ فول - F Sport ،به مبلغ ۲۹۰ میلیون تومان در بازار به ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰. آرشیو بازار - صفحه 146 از 147 - مفیدستان mofidestan.ir/tag/بازار/page/146/ تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو! /تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰ دانش > فناوری – LC500 کوپه مشهوری است که هنوز به بازار نیامده است اما لکسوس یک مدل ... تبدیل کوپه مشهور لکسوس به یک ابرخودرو تصاویر مدل مسابقه ای ال ... https://onvansho.ir/.../تبدیل-کوپه-مشهور-لکسوس-به-یک-ابرخودرو-تصاویر-مدل-مسابقه-ای-ال-سی۵۰۰.html ل وس به یک ابرخودرو تصاویر مدل مسابقه‌ای ال‌سی۵۰۰ به تبدیل کوپه مشهور ل وس به ... تبدیل لکسوس ال سی 500 به اما لکسوس یک مدل مسابقه ای کوپه مشهور لکسوس به ...