مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زنده شدن مرده حین پیوند عضو

[ad_1]

رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه میرورکه، رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت.
 
بر این اساس، درعمل جراحی اهدای عضو ابتدا اعضا یا بافت های سالم از بدن شخص اهدا کننده (مرگ مغزی) برداشته و به منظور کمک به بهبود و نجات زندگی فرد بیمار، به بدن وی پیوند زده می شود. برخی افراد وصیت می کنند که پس ازمرگ، اعضای بدنشان اهدا شود.
 
یکی از اعضایی که بیش از سایر اعضای بدن اهدا می شود، کلیه است و بیشترین جراحی پیوند عضو، مربوط به پیوند کلیه و سپس پیوند قرنیه، پوست، دریچه قلب، رگها و سپس عضلات و استخوان است.
 
اما این بار در یک اتفاق نادر، جراحان بیمارستانی در شهر برمن آلمان در حین جراحی بر روی بدن بیماری که اعضای خود را برای پس از مرگ اهدا کرده بود، با پدیده بسیار عجیبی رو به رو شدند. آنها پس از باز کردن شکم فرد، در اطراف معده او به علایم حیاتی برخورد کردند که نشان می داد شخص هنوز زنده است و مغز وی پیوسته علایم حیاتی ارسال می کند.
 
جراحان با مشاهده علایم حیاتی، بی درنگ عمل جراحی را متوقف کردند. البته مغز بیمار با این که هنوز کار می کرد اما آسیب دیدگی آن به حدی بود که بازگشت به حالت طبیعی، بعید به نظر می آمد.
 
پس از این اتفاق، یک تیم پزشکی مأمور انجام تحقیقات درباره علل و اسباب این حادثه و بازخواست تمام کسانی شدند که این بیمار را در حالی که هنوز زنده است زیر چاقوی جراحی اهدای عضو برده اند.
 
بر این اساس، درباره سرنوشت نهایی فرد و وضع جسمانی او گزارشی مخابره نشده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


27 ژوئن 2016 ... رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت.28 ژوئن 2016 ... به گزارش نوشهرآنلاین، رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به ...28 ژوئن 2016 ... پزشکان, بیمارستان, پیوند اعضا, زنده شدن, مرده جنجال پزشکی دَر آلمان؛ مرده ای کِه حین پیوند عضو زنده شُدرویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یِک ...28 ژوئن 2016 ... به گزارش مشرق به نقل از پایگاه میرورکه، رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و ...28 ژوئن 2016 ... زنده شدن مرده حین پیوند عضو. ایرساگیل: رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و ...رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت. بر این اساس، درعمل جراحی ...28 ژوئن 2016 ... زنده شدن مرده حین پیوند عضو. متاسفانه سیستم Rssfeed وبسایت پیام آفتاب امکان نمایش متن کامل خبرها را ندارد. برای مشاهده کامل این خبر به لینک ...25 جولای 2016 ... رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت.ماجرای زنده شدن مرده در حین اهدای عضو بدین صورت بود که یک مرد فرانسوی که مرگش پس از ایست قلبی و توقف ضربان، به مدت 90 دقیقه تأییدشده بود، مقابل دیدگان ...


کلماتی برای این موضوع

زنده شدن مرده حین پیوند عضوزندهشدنمردهحینرویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند زنده شدن مرده حین پیوند عضوبه گزارش شیعه نیوز، رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به زنده شدن مرده حین پیوند عضو مشرق نیوز خبر …به گزارش مشرق به نقل از پایگاه میرورکه، رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن زنده شدن مرده حین پیوند عضوتمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جنوب نیوز است و استفاده از مطالب صرفا با ذکر هفت صبح زنده شدن مرده حین پیوند عضوزندهشدنمردهحینپیوندعضورویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند زنده شدن مرده حین پیوند عضو فرهنگ نیوزبه گزارش فرهنگ نیوز؛ رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به زنده شدن مرده حین اهدای عضوزندهشدنمردهماجرای زنده شدن مرده در حین اهدای عضو بدین صورت بود که یک مرد فرانسوی که مرگش پس از اتفاق معجره آسای زنده شدن مرده حین پیوند عضو …رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند الف جنجال پزشکی در آلمان؛ مرده ای که حین پیوند عضو زنده …جنجال پزشکی در آلمان؛ مرده ای که حین پیوند عضو هنوز زنده است شدن ، اگه زنده شدن مرده حین پیوند عضو جنوب نیوزرویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند



لینک منبع :زنده شدن مرده حین پیوند عضو

جنجال پزشکی در آلمان؛ مرده ای که حین پیوند عضو زنده شد www.yjc.ir/.../جنجال-پزشکی-در-آلمان-مرده-ای-که-حین-پیوند-عضو-زنده-شد‎Cached27 ژوئن 2016 ... رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت. Images for زنده شدن مرده حین پیوند عضو زنده شدن مرده حین اهدای عضو! - نمناک namnak.com/زنده-شدن-مرده.p19101‎Cachedماجرای زنده شدن مرده در حین اهدای عضو بدین صورت بود که یک مرد فرانسوی که مرگش پس از ایست قلبی و توقف ضربان، به مدت 90 دقیقه تأییدشده بود، مقابل دیدگان ... زنده شدن مرده حین پیوند عضو - پارس نیوز www.parsnews.com/بخش...5/376419-زنده-شدن-مرده-حین-پیوند-عضو 28 ژوئن 2016 ... رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت. زنده شدن مرده هنگام اهدای عضو - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/fa/.../زنده-شدن-مرده-هنگام-اهدای-عضو‎Cached15 آگوست 2015 ... خبرگزاری تسنیم: این مردکه مرگش بعد از ایست قلبی و توقف ضربان قلب به مدت 90 دقیقه تایید شده بود،در هنگام اهدای عضو زنده شد. زنده شدن مرده حین پیوند عضو payeshonline.com/news/.../زنده_شدن_مرده_حین_پیوند_عضو‎Cached28 ژوئن 2016 ... رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت. مرده, زنده ... زنده شدن مرده حین پیوند عضو - نوشهر آنلاین noshahronline.ir/fa/57380-زنده-شدن-مرده-حین-پیوند-عضو.html‎Cached28 ژوئن 2016 ... به گزارش نوشهرآنلاین، رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به ... اخبار-زنده شدن مرده حین پیوند عضو sarvonline.ir/news/show/8075/زنده-شدن-مرده-حین-پیوند-عضو 28 ژوئن 2016 ... رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و پرستاران اتاق عمل را به دنبال داشت. زنده شدن مرده هنگام اهدای عضو - ایسنا www.isna.ir/news/94052412986/زنده-شدن-مرده-هنگام-اهدای-عضو‎Cached15 آگوست 2015 ... یک مرد فرانسوی که مرگش پس از ایست قلبی و توقف ضربان، به مدت 90 دقیقه تأیید شده بود، مقابل دیدگان جراحانی که قصد خارج کردن اعضای سالم ... ایرساگیل | زنده شدن مرده حین پیوند عضو - ایرساگیل irsaguil.ir/زنده-شدن-مرده-حین-پیوند-عضو/ 28 ژوئن 2016 ... زنده شدن مرده حین پیوند عضو. ایرساگیل: رویداد معجزه آسا هنگام جدا کردن اعضای یک بدن مرده برای پیوند به بیماران نیازمند، شگفتی پزشکان و ...