مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نگران لوس شدن کودکم هستم

[ad_1]

 

آیا باید بی درنگ به رفتارهای کودک واکنش نشان داد؟

نگران لوس شدن کودکم هستم

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۵

 

نگران لوس شدن کودکم هستم

 

 

نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد بگیرند، اهمیت ندهید. به جای آن، به صدای غریزه ی مادرانه یا پدرانه ی خود گوش دهید- صدایی درونی که به شما میگوید کودکتان را آرام کنید.

به گزارش ستاره ها؛ بچه های لوس آموخته اند که از رفتارهای منفی برای رسیدن به خواسته هایشان استفاده کنند. اما کودک شما کوچکتر از آنست که عمدا شما را ناراحت کند. او برای ارتباط برقرار کردن و نشان دادن نیازهای خود گریه میکند، نیازهایی مثل خوراک، لباس خشک، یا در آغوش گرفته شدن. وقتی شما به سرعت به نیازش پاسخ میگویید، حس ارزشمند بودن را در او ایجاد میکنی، همچنین پایه ی اعتمادی را در وجودش میسازید که تا سالها باقی میماند.

وقتی بیدرنگ به کودکتان توجه میکنید، احساس امنیت بیشتری میکند، نگرانیش کمتر میشود، و شجاعت پیدا میکند که دنیا را به روش خود کشف کند. به محض اینکه بفهمد گریه هایش برای شما مهم است، کمتر بی دلیل گریه میکند. در طولانی مدت، پاسخ سریع شما به نیاز های کودکتان باعث میشود او کمتر لجاجت داشته باشد و حرف شما را راحتتر بپذیرد.
هنگامی که کودکتان به سن شش تا هشت ماهگی رسید، شروع میکند به درک رابطه ی " علت و معلول" - مثلا متوجه میشود که اگر کاسه را از صندلیش بیاندازد کاسه می افتد.
همچنین شروع میکند به درک رابطه ی میان رفتارهای خود و عکس العمل های شما. در این مرحله ایجاد یک سری محدودیت خوب و مناسب است. اگر کودکتان برای بدست آوردن چیزی که لازم ندارد گریه سرداد، کوتاه نیایید، او را در آغوش بگیرید تا آرام شود. وقتی رفتار خوب را نشان داد نیز او را در آغوش گرفته واز رفتارش تقدیر کنید. هنگامی که به سمت چیزی خطرناک میرود به آرامی حواسش را پرت کنید.
ترکیب درستی از عشق و راهنمایی به کودکتان کمک میکند که جایگاه خود را در جهان بیابد. اما فعلا، تمام تمرکزتان باید روی این باشد که هر چه بیشتر به او توجه و آرامش بدهید. بدانید که هر چقدر به او توجه کنید بیش از نیاز او نخواهد بود.


 

مرجع : سلامت نیوز

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 دقیقه قبل ... به گزارش سلامت نیوز بچه های لوس آموخته اند که از رفتارهای منفی برای رسیدن به خواسته هایشان استفاده کنند. اما کودک شما کوچکتر از آنست که عمدا ...سلامت نیوز-*زهره محبی : نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد ...سلامت نیوز-*زهره محبی : نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد ...سلامت نیوز-*زهره محبی : نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد ...سلامت نیوز -*زهره محبی : نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد ...۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۰ - کد خبر: 197523 نگران لوس شدن کودکم هستم. سلامت نیوز-*زهره محبی : نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه ...2 ساعت قبل ... سلامت نیوز زهره محبی نوزادان قابل لوس شدن نیستند کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید ...سلامت نیوز-*زهره محبی : نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد ...نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد بگیرند، اهمیت ندهید. به جای آن، ...


کلماتی برای این موضوع

سایر مطالب تربیت کودک کودک را وادار به حضور در جمع نکنید مشکلات رفتاری کودک خردسال نقش کدامیک از والدین در چگونه ظرافت زنونه داشته باشیم؟؟ صفحه روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را اصول تربیتی نوجوان با هم دیگه بلوغ میشیم سرم داد می زنی؟ برو تو اطاقت دادگاه رسمی است، قیام کنید یک کار با کودکان خود چه می کنیم؟ کلینیک بعد …باکودکانخودچهمیکنیم؟دوست عزیز با سلام در خصوص موضوع با کودکان خود چه می کنیم؟ دقیقا‌ کودک ۴ ساله ای دارم گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش عکس و فیلمگلشیفتهفراهانیدرگلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش عکس و فیلم اقدام بیشرمانه گلشیفته فراهانی و برهنه شدن زایمان، شیرین ترین سختی دنیاوبلاگ زایمان، شیرین ترین سختی دنیا سلام مامانای فداکار میخوام خاطره زایمانم رو رمان هفت رکساناقسمت فصل اون شب ساعت نه رفتم گرفتم خوابیدمخیلی خسته بودم تازه خوابم برده بود که دیدم یکی وبلاگ روانشناسی شفای درونسلام مریم باباخانی روانشناس بالینی هستمامید است که خواندن مطالب این وبلاگ برای شما متن سمینار باید و نباید در زندگی زناشویی روش ساده برای خلاص شدن از درد سیاتیک دوران بارداری تمرینی که درد سیاتیک بارداری را من و همسرم عاشقانه هم را دوست داریماسامی همراهان در آخر پست اضافه می شود هر سال اینجا دور هم ختم قرآن می کردیم یادتونه ؟وبلاگ روانشناسی شفای درون روانشناسی کودک و …سلام مریم باباخانی روانشناس بالینی هستمامید است که خواندن مطالب این وبلاگ برای شما



لینک منبع :نگران لوس شدن کودکم هستم

Images for نگران لوس شدن کودکم هستم نگران لوس شدن کودکم هستم - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/420034/نگران-لوس-شدن-کودکم-هستم‎Cached9 نوامبر 2016 ... نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد بگیرند، ... نگران لوس شدن کودکم هستم - پدر و مادر - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/197523/نگران-لوس-شدن-کودکم-هستم‎Cached7 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز-*زهره محبی : نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید ... نگران لوس شدن کودکم هستم - خبرلند khabarland.com/news/33/نگران-لوس-شدن-کودکم-هستم‎Cached7 نوامبر 2016 ... نگران لوس شدن کودکم هستم سلامت نیوز-*زهره محبی : نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان ... نگران لوس شدن کودکم هستم - onvansho onvansho.ir/result/نگران-لوس-شدن-کودکم-هستم.html نگران لوس شدن کودکم هستم باtgnews برای مشاهده اخبار مشابه با عنوان نگران لوس شدن کودکم . njkhoor ir عاشقانه های تلخ آیا هرگز نگران لوس شدن بار گریه کودکم که ... نگران لوس شدن کودکم هستم - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/405381/ 5 نوامبر 2016 ... به جای آن، به صدای غریزه ی مادرانه یا پدرانه ی خود گوش دهید- صدایی درونی که به شما میگوید کودکتان را آرام کنید.نگران لوس شدن کودکم هستم. آخرین خبر | نگران لوس شدن کودکم هستم! - AKHARINKHABAR.ir akharinkhabar.ir/girly/3076501/نگران-لوس-شدن-کودکم-هستم! 9 نوامبر 2016 ... سلامت نیوز/ نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد ... نگران لوس شدن کودکم هستم - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان - اخبار تاپ akhbartop.com/39192/‎Cachedنوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان باید استقلال را یاد بگیرند، اهمیت ندهید. نگران لوس شدن کودکم هستم - مکس لاین maxline.ir/نگران-لوس-شدن-کودکم-هستم/ پدر و مادر. نگران لوس شدن کودکم هستم. 1 ساعت ago. 100 تعداد بازدید ها. Untitled-6. منبع : سلامت نیوز. اشتراک‌گذاری این: برای به اشتراک گذاشتن در توییتر کلیک ... نگران لوس شدن کودکم هستم | نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک - قطره www.ghatreh.com/news/nn34506950/نگران-لوس-شدن-کودکم-هستم 8 نوامبر 2016 ... نوزادان قابل لوس شدن نیستند. کودک شما به تمام توجه شما نیاز دارد. به توصیه های خویشاوندانتان که میگویند کودکان.