مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی

[ad_1]

وب‌سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. در این غذای خوشمزه ی چینی، گوشت را با پرتقال مزه دار می کنیم. آن را به همراه پلوی برنج میل کنید.

 

 
  •     پرتقال ۳ عدد
  •     سیر  ۲ حبه
  •     سس سویا  ۲ قاشق غذاخوری
  •     گوشت  ۷۰۰ گرم
  •     نشاسته ذرت  ۱ قاشق غذاخوری
  •     روغن گیاهی  ۲ قاشق غذاخوری
  •     پیازچه ۶ ساقه

 

خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی 

 

1-رنده پوست پرتقال و آب آن را در کاسه ای بریزید. سیر و سس سویا را به آن اضافه کنید.

 

2-تکه های گوشت را در نشاسته ذرت بغلتانید و خوب به آن آغشته کنید.

 

3- ۱ قاشق غذاخوری روغن در ماهیتابه ای نچسب روی حرارت بالا گرم کنید و گوشت را در چند نوبت برای حدود ۳ تا ۵ دقیقه، تا زمانیکه قهوه ای رنگ شوند، تفت دهید (در صورت نیاز، روغن بیشتری به آن ها اضافه کنید). آن ها را از ماهیتابه خارج کرده و کنار بگذارید.

 

4-  ترکیب آب پرتقال را در ماهیتابه بریزید و برای حدود ۱ دقیقه بجوشانید. گوشت ها را به ماهیتابه بازگردانید، تکه های پرتقال و پیازچه را به آن اضافه کنید.

 

5-با تکان دادن ماهیتابه مواد را با هم ترکیب کنید، تا گرم شوند. خوراک را گرم و به همراه پلو میل کنید.

 

نکات:

1- پوست ۱ عدد پرتقال را رنده کنید و آب آن را بگیرید. ۲ عدد پرتقال دیگر را پوست بگیرید، آن ها را به پهنای یک و نیم سانتی متر ورقه ورقه کنید و بعد از وسط نصف کنید. هسته های آن ها را جدا کنید.


2- سیر را ریز خرد کنید.


3- از گوشت بدون استخوان استفاده کنید، آن را به شکل نوارهایی با قطر یک و نیم سانتی متر برش دهید.


4- از بخش های سبز پیازچه استفاده کنید، آن ها را به قطعات ۳ سانتی متری خرد کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و …آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت کباب ، غذاهای گوشتی ،انواع کباب ایرانی آموزش آشپزی آکا و آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت آشپزی طرز تهیه دسر توت فرنگی هیجان انگیز و شیک سه رنگ عکس طرز تهیه ماهی شکم پر محبوب و طرزتهیه پاستیل های خوشمزه به سبک خانگی و …شیرینی توئیل فندقی شکلاتی یک دسر فرانسوی بسیار خوشمزه مرغ شکم پُر ، این بار به سبک آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، …خواص چای سبزآلووراخواص زنجبیلآلوئه وراغذاهای رژیمیآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد آشپزی پورتال خبری و سبک زندگیلذت آشپزی با دستور پخت هزاران غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی، سالادهای متنوع به همراه آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالاد آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوریآموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاستآموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت © کباب ، غذاهای گوشتی ،انواع کباب ایرانی آموزش آشپزی آکا و آموزش آشپزی ، آشپزی ایرانی ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی کپی‌رایت © آشپزی طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرزتهیه پاستیل های خوشمزه به سبک خانگی و بسیارآسان پاستیل ، پاستیل خانگی ، طرز تهیه پاستیل ، پاستیل خوشمزهطرزتهیه پاستیل های خوشمزه به سبک آموزش آشپزی ،انواع مربا و ترشی،غذاهای رژیمی ، نگهداری مواد خواص چای سبزآلووراخواص زنجبیلآلوئه وراغذاهای رژیمیآشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست آشپزی پورتال خبری و سبک زندگی لذت آشپزی با دستور پخت هزاران غذای خوشمزه ایرانی و فرنگی، سالادهای متنوع به همراه نوشیدنی آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری آموزش آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه و دستور پخت غذاهای ایرانی و خارجی، خورشت ها، سوپ ها، شیرینی ها، دسرها



لینک منبع :خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی

خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-آشپزی-چینی‎Cached22 نوامبر 2016 ... وب‌سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی | آشپزی با آشپزباشی https://ashpazbashy.com/.../خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-چینی/‎Cached25 min 12 نوامبر 2016 ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است. سایت آشپزباشی طرز تهیه خوراک گوشت و پرتقال را برای شما ... Images for خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news2016112210164310622.html‎Cached22 نوامبر 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=67921&idG=8 22 نوامبر 2016 ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. در این غذای ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../خوراک-گوشت-و-پرتقال-به-سبک-آشپزی-چینی/4369259 خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. مجله اینترنتی کمونه ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی news0.ir/.../خوراک%20گوشت%20و%20پرتقال%20به%20سبک%20چینی.html‎Cachedخوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی | آشپزی با آشپزباشیhttps://ashpazbashy. com/recipe/خوراک-گوشت-و-پرتقال...خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه ... طرز تهیه خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی +عکس - - خوش آب و هوا www.goodclimate.ir/cooking/trzthyhkhvrakgvshtvprtghalbhsbkchyny.html طرز تهیه خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی +عکس - menuپنج شنبه 04 / 03 / 96 تازه های آشپزی و شیرینی پزی تازه های آشپزی و شیرینی پزی تاریخ انتشار : سه ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی - طرز تهیه غذای خارجی foreignfood.persianblog.ir/post/5/ وب سایت آشپزباشی: خوراک گوشت و پرتقال به سبک چینی از مجموعه دستورغذایی های مارتا استوارت است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. در این غذای ... خوراک گوشت و پرتقال به روش آشپزی چینی | سرزه www.serze.com/خوراک-گوشت-پرتقال-آشپزی-چینی-2503703/ 12 دسامبر 2016 ... خوراک گوشت و پرتقال به سبک آشپزی چینی خوراک گوشت و پرتقال به روش چینی از کلکسیون دستورغذایی های مارتا محکمت است که سایت ما شیوه ...