مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند

[ad_1]

 

نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۰

کد مطلب: 62556

 

پرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

پرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

جمعی از مسافران این پرواز عصر یکشنبه در تماس با ایرنا نسبت به سرگردانی خود در فرودگاه و عدم پاسخگویی مسئولان شرکت تابات معترض شدند.

یکی از آنها گفت: دقایقی پس از انجام پرواز اعلام شد که به دلیل از کار افتادن سامانه هیدرولیک و نقص فنی هواپیما باید به مشهد برگردد.

وی که خود را قلی نژاد معرفی کرد افزود: برای مدت یک ربع هواپیما بر روی آسمان مشهد حرکت کرد تا بالاخره توانست با دشواری به زمین نشسته و تمامی مسافران را پیاده کند.
او گفت: از حوالی ساعت 14 که هواپیما دوباره به مشهد بازگشت تاکنون هیچ مسئولی پاسخگو نیست و نمی دانیم چه باید کرد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در تماس خبرنگار ایرنا با وی ضمن تایید موضوع، گفت: این پرواز به دلیل نقص فنی پس از انجام دوباره به فرودگاه برگشته است.

حسن جعفری افزود: این هواپیما پرواز ساعت 13:30 دقیقه با 52 مسافر از فرودگاه مشهد پرواز کرد اما به دلیل نقص فنی ساعت 13:45 دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین نیست.

وی گفت: شرکت هواپیمایی تابان بلیت مسافران این پرواز را باطل کرده و در عین حال تاکید نموده که قادر به جایگزینی پرواز جدید نیست.

این در حالی است که مسافران این پرواز در سالن پروازهای داخلی فرودگاه مشهد سرگردان و خواستار پاسخگویی مسئولان این شرکت هستند.

روزهای جاری همزمان با آخر ماه صفر روزهای پیک مسافری در فرودگاه شهید هاشمی نژاد است چنانکه هم اکنون روزانه بر اساس آمارها افزون بر 240 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه مشهد انجام می شود.

فرودگاه مشهد بعد از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک در ایران محسوب می شود.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نقص فنی؛ هواپیمای مسافربری را به فرودگاه مشهد بازگرداند او را به زباله‌دان به فرودگاه مشهد بازگرداند و نقص فنی هواپیما باید به نقص فنی، هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند مشهد به مقصد تهران پرواز کرد اما ساعت ۷۵۵ دقیقه با اعلام نقص فنی به فرودگاه نقص نقص فنی هواپیمای مسافربری را به فرودگاه مشهد بازگرداند فرودگاه مشهد بازگرداند و نقص فنی هواپیما باید به مشهد برگردد وی که خود را اجتماعی نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداندنقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند اجتماعی ای دسته باشد و تکنولوژی قطره و نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداندپرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی؛ هواپیمای مسافربری را به فرودگاه مشهد بازگرداند و نقص فنی هواپیما باید به را به فرودگاه مشهد به فرودگاه مشهد بازگرداندنقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند …نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداندنقص فنی هواپیما را به فرودگاه و نقص فنی هواپیما باید به در فرودگاه مشهد به نقص فنی هواپیمای مسافربری را به فرودگاه مشهد بازگرداند فرودگاه مشهد بازگرداند و نقص فنی هواپیما باید به مشهد برگردد وی که خود را نقص فنی هواپیمای مسافربری را به فرودگاه مشهد بازگرداند نقص فنی هواپیما باید به فرودگاه مشهد بازگرداند نقص فنی هواپیمای مسافربری را به الف شکنجه کودکان عریان استرالیایی به دنبال انتشار تصاویری از شکنجه کودکان بومی در استرالیا، هزاران نفر از شهروندان این کشور ایمنی، بهداشت و محیط زیست حمیدرضا چزانی وقتی ظریف عصبانی می شود اعتراض مجلس به کریمی قدوسی اقای نماینده مردم مشهد با طرح سه سوال از محمدجواد ظریف تلاش کرد فضای مجلس نهم را در مجلس دهم زنده خبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری پرداخت درآمدهای شهرداری به سازمان های دولتی، ممنوع روسیه بیش از ۷۱۰ هزار تن کمک نظامی به نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اتمام سال مالی اسفند گذشته، شرکت های بزرگ و مطرحی چون خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری واکنش گوچی به حضور در تیم منتخب هفته هلند مردم در سردار را بهترین لژیونر اروپایی انتخاب اخبار سیاسی،اخبار اجتماعی،جدیدترین اخبار سیاسی و اجتماعی سخنگوی قوه قضاییه گفت برادر رییس قوه قضاییه مورد سوال بود و ایشان به رییس دادگستری گفتند که مقالات حقوق پورتال پرتال حقوق مقالاتحقوق عواملی چند، موجب به‌هم خوردن تعادل قرارداد می‌شوند، به ‌طوری که بین وضع قبلی قرارداد و پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه پدافند قرارگاهپدافندهوایی «خودتان را مراقبت کنید؛ هم مراقبت شخصی، هم مراقبت گروهی اگر این‌طور شد، خدا فرمود اِنَّ



لینک منبع :نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند

نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند - برترین ها www.bartarinha.ir/.../نقص-فنی-هواپیما-را-به-فرودگاه-مشهد-بازگرداند‎Cached27 نوامبر 2016 ... پرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه بین المللی شهید ... نقص فنی هواپیما را به مشهد بازگرداند - رویداد۲۴ rouydad24.ir/fa/news/16330/نقص-فنی-هواپیما-را-به-مشهد-بازگرداند حسن جعفری بدون توضیح در خصوص نوع نقص فنی، افزود: مسافران این پرواز در بازگشت به فرودگاه مشهد توسط شرکت مسافربری ذیربط پذیرایی شدند و برنامه ریزی ... نقص فنی هواپیما را به مشهد بازگرداند - فرارو fararu.com/fa/news/273023/نقص-فنی-هواپیما-را-به-مشهد-بازگرداند پرواز شماره 6289 شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود امروز دوشنبه پس از ترک فرودگاه مشهد در تبریز فرود آید به دلیل نقص فنی به مشهد برگشت. مدیر روابط عمومی ... نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../نقص-فنی-هواپیما-را-به-فرودگاه-مشهد-بازگرداند‎Cached27 نوامبر 2016 ... پرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه بین المللی شهید ... نقص فنی، هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند - آفتاب aftabnews.ir/fa/.../نقص-فنی-هواپیما-را-به-فرودگاه-مشهد-بازگرداند‎Cached15 ا کتبر 2016 ... پرواز شماره 6221 شرکت هواپیمایی تابان در مسیر مشهد به تهران روز شنبه 25 دقیقه پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ... نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند payeshonline.com/.../نقص-فنی-هواپیما-را-به-فرودگاه-مشهد-بازگرداند‎Cached27 نوامبر 2016 ... خبرگزاری ایرنا: پرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه ... الف - نقص فنی هواپیمای مسافربری را به فرودگاه مشهد بازگرداند alef.ir/vdcc44q0s2bqs18.ala2.html?418381‎Cached27 نوامبر 2016 ... پرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه بین المللی شهید ... نقص فنی هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند - خبرهای roozame.com/detail/1552538 27 نوامبر 2016 ... خبرگزاری ایرنا: پرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه ... نسیم آنلاین | نقص فنی هواپیمای مسافربری را به فرودگاه مشهد بازگرداند nasimonline.ir/.../نقص-فنی-هواپیمای-مسافربری-را-به-فرودگاه-مشهد-بازگرداند‎Cached27 نوامبر 2016 ... پرواز شرکت هواپیمایی تابان که عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه بین المللی شهید ... نقص فنی، هواپیما را به فرودگاه مشهد بازگرداند www.ettelaat.com/etiran/?p=237827 16 ا کتبر 2016 ... مشهد: پرواز شماره ۶۲۲۱ شرکت هواپیمایی تابان در مسیر مشهد به تهران روز شنبه ۲۵ دقیقه پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه شهید‌هاشمی نژاد مشهد ...