مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ

[ad_1]

امروز برای شما طرز تهیه‌ی غذایی مقوی و لذیذ را آماده کرده‌ایم. در این غذا، پروتئین‌ها، فیبر و ویتامین‌های زیادی مانند روی و پتاسیم وجود دارد. شکل غذای مورد نظر نیز برای کودکان جذاب است. برای دیدن دستور تهیه‌ی این غذای خوشمزه، با ما همراه باشید.

خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ

 

خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذامروز برای شما طرز تهیه‌ی غذایی مقوی و لذیذ را آماده کرده‌ایم. در این غذا، پروتئین‌ها، فیبر و ویتامین‌های زیادی مانند روی و پتاسیم وجود دارد. شکل غذای مورد نظر نیز برای کودکان جذاب است. برای دیدن دستور تهیه‌ی این غذای خوشمزه، با ما همراه باشید.

مواد لازم:

کدو: سه عدد کوچک

بادمجان: دو عدد

هویج: دو عدد

پیاز متوسط: یک عدد

گوشت خرد شده: نیم کیلو

گوجه فرنگی: دو عدد

روغن: به میزان لازم

نمک: به میزان لازم

زردچوبه: یک قاشق چایخوری

فلفل سیاه: یک قاشق چایخوری

سیر: دو حبه

سیب زمینی: دو عدد

نخودفرنگی: نصف پیمانه

جعفری خرد شده: به میزان لازم

رب گوجه: دو قاشق غذاخوری

شیر: یک لیتر

آرد: سه قاشق سوپخوری

نمک: نصف قاش چایخوری

فلفل: کمی

آب مرغ: یک پیمانه

کره: به میزان لازم

طرز تهیه:

کدو، بادمجان، سیب زمینی، هویج و گوجه فرنگی را خوب شسته و به شکل حلقه حلقه خرد می‌کنیم.روغن را در ظرفی مناسب ریخته، پیاز خرد شده را به آن اضافه می‌کنیم، تفت می‌دهیم تا طلایی رنگ شود. سپس گوشت خرد شده را به آن اضافه می‌کنیم و خوب تفت می‌دهیم تا آب آن خشک شود. سپس به ترتیب هویج، کدو، بادمجان، سیب زمینی، نخودفرنگی و گوجه فرنگی را به آن اضافه می‌کنیم و مواد را تفت می‌دهیم. بعد، سیر رنده شده، نمک و ادویه را به آنها اضافه می‌کنیم. 

در مرحله‌ی بعد، ظرفی مناسب انتخاب کرده (مانند آنچه در عکس مشاهده می‌کنید) و مواد را داخل ظرف قرار می‌دهیم. رب گوجه را با یک پیمانه آب مخلوط می‌کنیم و روی مواد می‌ریزیم و در آخر جعفری خردشده را روی مواد قبلی می ریزیم.

طرز تهیه‌ی سس سفید

یک تکه کره را در ظرفی مناسب ریخته روی حرارت قرار می‌دهیم تا آب شود سپس آرد را کم کم اضافه کرده و هم می‌زنیم تا رنگ آرد تغییر کند. 

آرد را از روی حرارت برمی‌داریم و شیر را آرام آرام به آن اضافه کرده و هم می‌زنیم تا مخلوطی یک دست به وجود آید. سپس نمک و فلفل و آب مرغ را به آن اضافه می‌کنیم و روی حرارت قرار می‌دهیم. 

وقتی کمی سس ما غلیظ شد، آن را بر روی مخلوط سبزیجات می‌ریزیم و ظرف خوراک سبزیجات را داخل فر به مدت نیم ساعت قرار می دهیم.

خوراک سبزیجات ما آماده شد.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: mawdoo3


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

غذاهای دریایی، غذا با ماهی، غذای دریایی، آموزش پخت غذای ماهی لذیذ سالمون با سس شوید ماهی با قارچ و کاری ماهی سرخ شده به سبک ویتنام طرز تهیه غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز …طرز تهیه کوکو سبزیجاتپنکیک طرز تهیه مرغ رژیمی فلفلی سوپ رژِیمی چربی سوز طرز تهیه مرغ رو چگونه مجلسی و لذیذ درست کنیم؟سایر مطالب آشپزی و شیرینی پزی طرز تهیه ماهی با پوره کلم بروکلی با روشی بسیار ساده عکسطرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویرآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای طرز تهیه پفیلاذرت بوداده میان وعده مقوی و پر انرژی …طرز تهیه پفیلا پفیلا طرز بو دادن ذرت میان وعده مقوی و پر انرژی برای بچه هاطرز تهیه آشپزی کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز مافین کدوحلوایی با سبزیجات غذایی گیاهی، سالم و خوشمزه مافین کدو حلوایی و سبزیجات می غذاهای دریایی، غذا با ماهی، غذای دریایی، آموزش پخت غذای ماهی لذیذ سالمون با سس شوید ماهی با قارچ و کاری ماهی سرخ شده به سبک ویتنام طرز تهیه کتلت ماهی غذاهای رژیمی انواع غذای رژیمی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه رژیم های غذایی ضد انواع سرطان را بشناسید غذای رژیمی با اسنک کدو و طرز تهیه طرز تهیه یک سالاد مرغ رو چگونه مجلسی و لذیذ درست کنیم؟ طرز تهیه سوپ پیاز و سیب زمینی با چاشنی پرتقال عکس طرز تهیه کیک آناناس و کدو سبز عصرانه طرز تهیه انواع سس های خوشمزه و بی نظیر تصاویر مگشت پلو ، یک غذای خوشمزه با مواد مقوی عکس کباب تابه ای ، یک شام ایده آل و خوشمزه برای طرز تهیه پفیلاذرت بوداده میان وعده مقوی و پر انرژی برای بچه ها طرز تهیه پفیلا پفیلا طرز بو دادن ذرت میان وعده مقوی و پر انرژی برای بچه هاطرز تهیه پفیلا مافین کدوحلوایی با سبزیجات غذایی گیاهی، سالم و خوشمزه مافین کدو حلوایی و سبزیجات می تونه آشپزی کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر



لینک منبع :خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ

خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/.../خوراک-سبزیجات-با-سس-سفید-مقوی-و-لذیذ‎Cached28 نوامبر 2016 ... خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ. کدو، بادمجان، سیب زمینی، هویج و گوجه فرنگی را خوب شسته و به شکل حلقه حلقه خرد می‌کنیم.روغن را در ... خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20175322415779425.html‎Cached3 مه 2017 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته آموزش ... خوراک سبزیجات با سس سفید؛ انرژی زا و خوشخوراک - سرزه www.serze.com/خوراک-سبزیجات-سفید-انرژی-خوشخوراک-2368414/‎Cached28 نوامبر 2016 ... خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ امروز برای شما طرز تهیه‌ی غذایی انرژی زا و خوشخوراک را آماده کرده‌ایم. در این غذا، پروتئین‌ها، فیبر و ... آخرین خبر | غذای اصلی/ خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ akharinkhabar.ir/.../غذای-اصلی-خوراک-سبزیجات-با-سس-سفید؛-مقوی-و-لذیذ 28 نوامبر 2016 ... تابناک با تو/ امروز برای شما طرز تهیه‌ی غذایی مقوی و لذیذ را آماده کرده‌ایم. در این غذا، پروتئین‌ها، فیبر و ویتامین‌های زیادی مانند روی و پتاسیم وجود دارد ... خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ - محبوب ها mahboobha.ir/tag/خوراک-سبزیجات-با-سس-سفید؛-مقوی-و-لذیذ‎Cached12 ژوئن 2017 ... خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ ... امروز برای شما طرز تهیه‌ی غذایی مقوی و لذیذ را آماده کرده‌ایم. در این غذا، پروتئین‌ها، فیبر و ویتامین‌های ... خوراک سبزیجات با سس سفید - محبوب ها mahboobha.ir/tag/خوراک-سبزیجات-با-سس-سفید‎Cached23 ژوئن 2017 ... خوراک سبزیجات با سس سفید؛ مقوی و لذیذ... امروز برای شما طرز تهیه‌ی غذایی مقوی و لذیذ را آماده کرده‌ایم. در این غذا، پروتئین‌ها، فیبر و ویتامین‌های ... خوراک زبان؛ مقوی و لذیذ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../خوراک-زبان؛-مقوی-و-لذیذ‎Cached8 جولای 2013 ... سبزیجات شامل هویج، پیاز، سیر، و قارچ ۴۰۰ گرم ... خامه. فلفه دلمه‌ای. زنجبیل. طرز تهیه. زبان گوساله را با پوست آن، همراه با مقداری نمک، پیاز، سیر و ... غذاهای گیاهخواران - تبیان article.tebyan.net/229/غذاهای-گیاهخواران‎Cachedاما اگر بخواهید می‌توانید در این غذا از گوشت چرخ کرده و یا مرغ پخته شده نیز استفاده نمایید ... آشنایی با روش تهیه ی ماکارونی سبزیجات; این ماکارونی خوشمزه برای همه و ... عدسی؛ مقوی برای افطار; اگر در یکی از بعد از ظهرهای ماه مبارک رمضان از سر کار خود، ... غذای رژیمی و لاغری - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/healthy-diet/diet-cooking/‎Cached Similarخوراک تند مرغ همانطور که از نامش مشخص است دارای فلفل است و… بادمجان زغالی با سس چرمولا، یک شام رژیمی و خوشمزه. بادمجان زغالی با سس چرمولا، یک شام… اگر بادمجان ... دستورهای خاص - غذاهای بدون گوشت www.cookery.ir/pages/default.aspx?mode=showspecialgroup&id...‎Cached Similarتهیه این غذا بسیار ساده و آسان است با سبزیجات پخته و افزودن سس سفید غذای بسیار مقوی و خوشمزه ای برای خود و فرزندان خردسال خود در زمان کوتاهی آماده می کنید.