مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد+عکس

[ad_1]

از زمان راه اندازی و استفاده گسترده از شتاب دهنده بزرگ هادرون در آزمایشگاه سرن برای شناسایی ذرات ناشناخته، استفاده از فناوری های نوظهور نیز در آن متداول بوده است.

به گزارش صبحانه،از زمان راه اندازی و استفاده گسترده از شتاب دهنده بزرگ هادرون در آزمایشگاه سرن برای شناسایی ذرات ناشناخته، استفاده از فناوری های نوظهور نیز در آن متداول بوده است.

به گزارش انگجت، شتاب دهنده مذکور دارای دو ابزار بازرسی است که عملکرد مناسب آن را تضمین می کنند.

ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد+عکس
یکی از این دو ابزار TIM نام دارد که با ردگیری فعالیت های روزمره این شتاب دهنده می‌تواند هرگونه مشکل احتمالی را شناسایی کند. این ابزار که از هوش مصنوعی نسبتا خوبی برخوردار است هر گونه فعالیت یا مشکل احتمالی را ردگیری و گزارش می کند. بازرس دیگر LEP است که بزرگتر بوده و برای انتقال ابزار و امکانات هم به کار می رود.

حال با به روزشدن این بازرس های رباتیک و مجهز شدن آنها به فناوری های رباتیک می توان از آنها برای پیشبرد امور متنوع تری استفاده کرد. بررسی ساختار تونل ها، درصد اکسیژن موجود در آنها، دما و پهنای باند ارتباطات به طور انی از جمله وظایفی است که TIM قادر به انجام آنهاست.

تهیه تصاویر عادی و مادون قرمز از تونل های این شتاب دهنده که به هیچ عنوان برای انسان ممکن است نیز با استفاده از قابلیت های رباتیک صورت می گیرد. محققان امیدوارند از این طریق از وارد شدن هرگونه آسیب و مشکل ناگهانی به این شتاب دهنده گران قیمت جلوگیری شود.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شدعکس ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شدعکس



لینک منبع :ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد+عکس

ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد+عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../ربات-بازرس-به-آزمایشگاه-سرن-اضافه-شدعکس‎Cached27 نوامبر 2016 ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد+عکس. از زمان راه اندازی و استفاده گسترده از شتاب دهنده بزرگ هادرون در آزمایشگاه سرن برای شناسایی ذرات ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد+عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../ربات-بازرس-به-آزمایشگاه-سرن-اضافه-شد-عکس/4406157 به گزارش صبحانه،از زمان راه اندازی و استفاده گسترده از شتاب دهنده بزرگ هادرون در آزمایشگاه سرن برای شناسایی ذرات ناشناخته، استفاده از فناوری های نوظهور نیز در آن ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-336823.html‎Cached27 نوامبر 2016 ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد. دولت بهار: از زمان راه اندازی و استفاده گسترده از شتاب دهنده بزرگ هادرون در آزمایشگاه سرن برای شناسایی ذرات ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد | ندای گیلان www.nedayegilan.ir/ربات-بازرس-به-آزمایشگاه-سرن-اضافه-شد/ 27 نوامبر 2016 ... ‌‌‌‌‌ندای گیلان:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، شتاب دهنده مذکور دارای دو ابزار بازرسی است که عملکرد مناسب آن را ... روبات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد | از زمان راه اندازی - قطره www.ghatreh.com/news/nn34796975/روبات-بازرس-آزمایشگاه-سرن-اضافه 27 نوامبر 2016 ... مطالب مرتبط: ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد · استخدام پروانه آزمایشگاه تشخیص ... آیفونی که یک سال در عمق دریاچه یخ زده سالم ماند +عکس ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28766057 27 نوامبر 2016 ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد. دولت بهار: از زمان راه اندازی و استفاده گسترده از شتاب دهنده بزرگ هادرون در آزمایشگاه سرن برای شناسایی ذرات ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد khabaronlines.ir/search/?...ربات%20بازرس%20به%20آزمایشگاه%20سرن%20اضافه%20شد... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد ... اولین مرد آهنی ارتش روسیه رونمایی شد ... یکی از این اپلیکیشن‌های جدید IOIO دارد که مربوط به عکس‌های سلفی است، این طرح ... بجا آوردن رسمی 100 ساله در روستای انبوه رودبار - رودبارنیوز|آخرین ... www.rudbarnews.ir/?tag=بجا-آوردن-رسمی-100-ساله-در-روستای-انبوه... بیانات مهم رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه+ صوت رهبر انقلاب: به یکی از آقایان توصیه کردیم به صلاح نیست در فلان ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد ... مرگ‌بارترین جاده‌های جهان در سال 2015 ایران در جایگاه هشتم - مگیتو https://magito.ir/news/.../مرگ-بارترین-جاده-های-جهان-در-سال-2015-ایران-در-جای 27 نوامبر 2016 ... این گزارش براساس آمار جمع آوری شده WHO در سال 2015 صورتگرفته که مرگ تقریبی روزانه 752عابر و 786 موتورسوار در تصادفات جاده‌های ... ربات بازرس به آزمایشگاه سرن اضافه شد ... مجسمه‌ای از ترامپ با عمر 700 سال پیدا شد (+ عکس). شنبه 7 مرداد 1396 سیاست رهبری احزاب و شخصیت‌ها نظامی انتخابات ... www.khabaronline.ir/(X(¿;.../tags/2576/...بزرگ...‎Cachedایسنا نوشت:برخورد دهنده بزرگ هادرونی در مرکز سرن که بزرگترین شتاب‌دهنده ذره جهان است، اکنون به یک بازرس رباتیک مجهز شده که بطور بلادرنگ بر سیستم تونلی ...