مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه روز بهتری داشته باشیم؟

[ad_1]

هفت راه ساده برای اینکه روز بهتری را بگذرانید

make-a-better-day

اگر طالب یک روز بانشاط هستید و میخواهید روزهای اینچنینی را در زندگی خود بیشتر از هرکسی تجربه کنید در ادامه این مقاله با ما همراه شوید:

به گزارش آلامتو و به نقل از سپیده دانایی؛ وقتی کسی برای بار اول به یک روان‌پزشک مراجعه می‌کند، معمولاً در حال تغییر مسیر زندگی است. یا اتفاق بزرگی افتاده یا در حال افتادن یا در آستانه افتادن است. هدف ما کمک کردن به مراجعین از در این مرحله گذار است.

من در طول این سال‌ها درس مهمی آموخته‌ام. علاوه بر بحث درباره آن «موضوع بزرگ» که مراجع را به اتاق من می‌آورد و به همان اندازه، مهم است که روی هر روزِ او هم تمرکز شود. صحبت‌کردن درباره اینکه فرد چطور وقت خود را می‌گذراند و زندگی روزمره‌اش را مدیریت می‌کند ضروری است. فهم عادات و آیین‌ها نه تنها به من کمک می‌کند بدانم آنها کیستند؛ بلکه باعث می‌شود، بتوانم تغییرات کوچکی پیشنهاد بدهم که شاید به آنها کمک کند کمی احساس بهتری داشته باشند. اغلب، دست‌کاری کوچکی در روال روز به روزشان ممکن است باعث شود، احساس قدرت بیشتری داشته باشند، حتی در مواجهه با استرس.

برای یک نفر دیگر، کاری بکنید، هر کاری.

همان‌طور که انی دیلارد نویسنده می‌گوید، «اینکه روزمان را چگونه می‌گذرانیم، در واقع یعنی چگونه زندگی‌مان را می‌گذرانیم.» این جمله دیلارد برای همه ما صدق می‌کند. کارهایی که روزانه انجام می‌دهیم در دراز مدت تعیین می‌کند که چه کسی هستیم.

اینها هفت راه برای استفاده بیشتر و بهتر از روزتان هستند:

۱. یک چیز جدید یاد بگیرید

هر روز، به دنبال فرصتی باشید که دانش‌تان را گسترش دهید. به یک پادکست گوش کنید، مقاله‌ای جالب بخوانید، از یک دوست چیز جدیدی یاد بگیرید. یادتان باشد که هر کس را می‌بینید چیزی می‌داند که شما نمی‌دانید.

۲. روز یک نفر را خوب کنید

برای یک نفر دیگر، کاری بکنید، هر کاری. این تقویت‌کننده‌ای فوری برای حالتان است. وقت گذاشتن برای مهربانی نسبت به سایرین همچنین به شما کمک می‌کند که احساس کنترل بیشتری داشته باشید.

۳. از توانایی‌هایتان استفاده کنید

وقتی فرصت پیدا می‌کنید که کاری انجام دهید که بیشترین توانایی‌تان در آن است، می‌درخشید. بر اساس تحقیقات، کارکنانی که از توانایی‌هایشان استفاده می‌کنند از آنانی که نمی‌کنند عملکرد بهتر و احساس برآوردگی و کمال بیشتری دارند.

۴. خودتان را بسازید

فعالانه تصمیم بگیرید که خوب بخورید، بیشتر حرکت کنید و بهتر بخوابید. هر لقمه غذا، هر قدم اضافی، و هر ساعت استراحت اضافی تأثیر قابل توجهی دارد. تصمیمات هر روزه شما روی کیفیت سلامتی و زندگی‌تان اثر می‌گذارد.

۵. رو به جلو فکر کنید

اهداف بلند مدت‌تان کدامند؟ هر روز لااقل یک کار انجام دهید که شما را قدمی، هر چقدر هم کوچک، به آن اهداف نزدیک‌تر کند.

۶. کاری با معنا انجام دهید

مهم نیست چقدر کوچک، کاری کنید که دنیا را بهتر کنید. این کار می‌تواند به سادگی برداشتن تکه‌ای زباله از روی زمین باشد.

۷. یک لحظه تأمل کنید

حداقل ۳۰ ثانیه را صرف تفکر و تأمل درباره آنچه به دست آورده‌اید و درک و قدردانی از آنچه دارید کنید. ابراز تشکر یکی از ساده‌ترین راه‌های بهتر شدن حال‌تان است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیمچگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیمدوستی چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیمدوستیچگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیمچگونه خواب خوبی داشته باشیم،روشهای آرامش …خواب،آرامش درخواب،چگونه خواب راحتی داشته باشیم،روشهای خواب بهتر،چگونگی خواب بهتری چگونه در دوران بارداری خواب راحت داشته باشیم؟ …خواب طولانی در سه ماهه اول بارداری امری طبیعی است زیرا در این دوران بدن احساس خستگی چگونه همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشیم؟ آکاپوست جوان و شادابچگونه پوستی جوان و شاداب داشته باشیمچگونه پوستی جوان و شاداب داشته نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا کاتالوگ بلکا نقاشی ساختمان در کرج چگونه در خانه یک دکوراسیون لوکس داشته باشیم؟روش چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل در کشور ها و فرهنگ ها متفاوت است چه عواملی در روش نحوه انجام برنامه ریزی خوب و موفق چگونه است؟سبک زندگیتحصیلاتبرای اینکه بتوانید یک برنامه خوب داشته باشید که بعد از چند روز در اثر فشار زیاد از چگونه در دوران نامزدی پایه ریز یک عشق ماندگار باشیمدوران نامزدی حساس ترین دوران شما در شروع زندگی است وقتی که باید با یکدیگر انس بگیرید چگونه می‌توان روحیه شاداب و خوی خوشحال داشت …اینگونه باشیم الهی داراتر از من کیست که تو دارایی منی چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم دوستی چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم دوستی چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم چگونه رابطه بهتری با جنس مخالف داشته باشیم چگونه خواب خوبی داشته باشیم،روشهای آرامش درخواب،افزایش عزت خواب،آرامش درخواب،چگونه خواب راحتی داشته باشیم،روشهای خواب بهتر،چگونگی خواب بهتری داشته چگونه در دوران بارداری خواب راحت داشته باشیم؟ سایت پزشکان خواب طولانی در سه ماهه اول بارداری امری طبیعی است زیرا در این دوران بدن احساس خستگی بیشتر چگونه همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشیم؟ آکا پوست جوان و شادابچگونه پوستی جوان و شاداب داشته باشیمچگونه پوستی جوان و شاداب داشته باشیم چگونه در خانه یک دکوراسیون لوکس داشته باشیم؟ روش چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل در کشور ها و فرهنگ ها متفاوت است چه عواملی در روش چیدمان نحوه انجام برنامه ریزی خوب و موفق چگونه است؟ سبک زندگی تحصیلات برای اینکه بتوانید یک برنامه خوب داشته باشید که بعد از چند روز در اثر فشار زیاد از انجام آن چگونه در دوران نامزدی پایه ریز یک عشق ماندگار باشیم دوران نامزدی شروع زندگی زوج‌های مذهبی عشق ماندگار دعوا کردن عشق و بخشندگی چگونه در چگونه می‌توان روحیه شاداب و خوی خوشحال داشت اینگونه باشیم اینگونه باشیم الهی داراتر از من کیست که تو دارایی منی



لینک منبع :چگونه روز بهتری داشته باشیم؟

چگونه روز بهتری داشته باشیم؟ - آلامتو www.alamto.com/making-better-day.html 30 نوامبر 2016 ... چگونه روز بهتری داشته باشیم؟:اگر طالب یک روز بانشاط هستید و میخواهید روزهای اینچنینی را در زندگی خود بیشتر از هرکسی تجربه کنید در ادامه این ... چگونه روزی خوب و شاد داشته باشیم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../چگونه-روزی-خوب-و-شاد-داشته-باشیم‎Cached Similarچگونه روزی خوب و شاد داشته باشیم؟ ... وقتی روز خود را مثبت شروع می کنیم نه تنها با خلق و خو و خلاقیت بهتری خواهیم داشت، بلکه همان طور که تحقیقات نشان می دهند خطر ... چگونه به سادگی زندگی بهتری داشته باشیم - نمناک namnak.com/زندگی-بهتر.p32397‎Cachedبه افراد موفقی که هر روز ساعت 4 صبح برای مدیتیشن، عبادت، پیاده روی، مطالعه رمان و غیره از خواب بیدار می شوند حسادت می کنید؟ شاید بهتر باشد با ادامه ی این مقاله ... چگونه روز خوبی داشته باشیم؟ - تبیان article.tebyan.net/275482/چگونه-روز-خوبی-داشته-باشیم-‎Cachedتا به حال به برنامه روزانه‌تان دقت کرده‌اید؟ این که صبح‌ها بعد از بیدار شدن از خواب، چه کار می‌کنید و چطور برای شروع یک روز جدید آماده می‌شوید!؟ 99 عادت خوبی که می‌توانیم داشته باشیم – ایران آتا iranata.com/2013/01/99-good-habits.html‎Cached Similar15 ژانویه 2013 ... ۹۹ عادت خوبی که می‌توانیم داشته باشیم. توسط حسین .... با داشتن خواب خوب و در زمان و مدت مناسب برای روز خوبی با عادت های خوب آماده شوید. توصیه های ... چگونه روزی خوب و با کیفیت داشته باشیم؟ - فرارو fararu.com/fa/news/.../چگونه-روزی-خوب-و-با-کیفیت-داشته-باشیم‎Cached Similar31 ژانویه 2015 ... داشتن یک روز خوب، به شروع آن روز بستگی دارد. ... چگونه روزی خوب و با کیفیت داشته باشیم؟ داشتن یک ... همسر و فرزندانتان گزینه خوبی هستند. چطور تمام روز احساس بهتری داشته باشیم؟ - ضمیمه zamime.com/articles/life/how-to-feel-better-all-day/‎Cachedراه های زیادی نیز وجود دارند تا ما تمام روز احساس بهتری داشته باشیم. این نکات کوچک که توسط دیوید راکل پیشنهاد شده، به ما کمک خواهد کرد تا در روز تندرست بمانیم. چگونه روزی خوب و شاد داشته باشیم؟ - بیتوته www.beytoote.com/psychology/.../happy3-have-good.html‎Cached Similarچگونه روزی خوب و شاد داشته باشیم زندگی سالم ,سلامت جسم و روان,گوش کردن به ... وقتی روز خود را مثبت شروع می کنیم نه تنها با خلق و خو و خلاقیت بهتری خواهیم داشت ، ... چگونه روز شادی را شروع کنیم؟ - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/success/151327-151327/‎Cached Similar16 ژانویه 2013 ... بنابراین، برای آسودگی خاطر بیشتر و رها شدن از فازهای منفی بهتر است همیشه برداشت خوبی از کارهای دیگران داشته باشیم و منفی به قضیه نگاه ... چگونه آرامش داشته باشیم و شاد زندگی کنیم - پارسی طب fa.parsiteb.com/چگونه-آرامش-داشته-باشیم-و-شاد-زندگی-کنی/‎Cached Similarچه زیباست که بهترین نیات و آرزوها و افکار را برای خود و دیگران داشته باشیم تا به اوج ... مهم نیست که در هر زمانی از روز چه اتفاق بیفتد. .... چگونه طبع خود را بشناسیم؟