مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین!

[ad_1]
پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم

1

کشور چین باتوجه به وسعت زیاد و همینطور جمعیت میلیاردی که دارد، همیشه یکی از کشورهای مهم جهان از لحاظ سوژه‌های ترافیکی بوده است. در این کشور چین، جدای اینکه بازار خودرویی بسیار بزرگی دارد و برندهای مطرحی از سراسر دنیا تلاش می‌کنند تا محصولاتی را به‌طور ویژه برای بازار آن طراحی کنند، بعضا تصادفات عجیب و غریبی هم اتفاق می‌افتد.

bmw-i8-0-660x379

به‌طور مثال حتما کلیپ‌های برخورد عجیب خودروها با موتورسواران و یا عابرین پیداه که با نجات معجزه آسای آنها همراه شده را دیدید و یا اینکه تصاویری از تصادف خودروهای سوپر اسپرت و گران قیمتی همچون لامبورگینی اونتادور، مک‌لارن ۵۷۰S و فراری  ۴۸۸ را از طریق خبرهایی در سایت چرخان مشاهده کرده‌اید. حالا در همین راستا مورد دردناک دیگری اتفاق افتاده که در آن یک بی‌ام‌و i8 گران قیمت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل آن، تصادف کرده و متحمل خسارات نسبتا زیادی شده است.

bmw-i8-01-660x446

در این تصادف که در شهر پکن روی داده، راننده یک دستگاه خودروی بی‌ام‌و i8 درحالیکه قصد داشته از بزرگراه به یک خروجی به سمت فرودگاه تغییر مسیر دهد، به دلیل سرعت بالا هنگام ورود به پیچ تند و نداشتن مهارت کافی، با حاشیه کنار خیابان برخورد کرده و باعث بروز چنین صحنه دردناکی شده است. در این تصادف سیستم تعلیق خودرو در بخش جلو به طور کامل از بین رفته و به دلیل برخورد خودرو از ناحیه جلو و سمت راست، خسارات زیادی به بدنه آن از این دو قسمت وارد شده ولی برای سمت چپ خودرو اتفاقی نیافتاده است.

bmw-i8-1-660x436

همانطورکه در تصاویر مشخص است، کیسه هوای جانبی و جلویی خودرو بازشده تا محافظت کاملی از راننده صورت گیرد. خوشبختانه در این تصادف خسارت جانی بوجود نیامده اما این بی‌ام‌و i8 که قیمت نمونه صفر کیلومتر آن حدودا ۳۰۰ هزار دلار است، خسارت مالی فراوانی را به خود دیده است.

پسندیدم

پسندیدم عاشقش شدم باحال بود واقعا! خوب نبود عصبانی شدم

1


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پارسینه خبر فارسیژان مارک ارو وزیر خارجه فرانسه در نشست خبری مشترک با بریتا حاجی حسن رییس شورای شهر حلب جدیدترین خبرهای شهرستان کامیاران خبر فارسیبه گفته او کارگاه آموزش رفتار درمانی با کودک اوتیستیم در جلسه یک و نیم ساعته در محل پارسینه خبر فارسی رییس جمهوری در حاشیه افتتاح تصفیه خانه خین عرب از نمایشگاه عملکرد دولت در رفع مشکلات حاشیه جدیدترین خبرهای شهرستان کامیاران خبر فارسی به گفته او کارگاه آموزش رفتار درمانی با کودک اوتیستیم در جلسه یک و نیم ساعته در محل سازمان



لینک منبع :تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین!

Images for تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! - چرخان charkhan.com/26880/تصادف-دردناک-بی‌ام‌و-i8-در-خیابان‌های.html‎Cached30 نوامبر 2016 ... حالا در همین راستا مورد دردناک دیگری اتفاق افتاده که در آن یک بی‌ام‌و i8 گران قیمت به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل آن، تصادف کرده و متحمل خسارات ... تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! - نشرنامه nashrname.ir/news/detail?id=تصادف+دردناک+بی‌ام‌و+i8+در+خیابان‌های+چین! 1 دسامبر 2016 ... تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! کشور چین باتوجه به وسعت زیاد و همینطور جمعیت میلیاردی که دارد، همیشه یکی از کشورهای مهم جهان از لحاظ ... تصادف 206 با بی ام و i8 در تهران - آپارات www.aparat.com/v/0uM2p/تصادف_206_با_بی_ام_و_i8_در_تهران‎Cached10 آگوست 2016 ... ویپا تصادف 206 با بی ام و i8 در تهران تصادف 206 با بی ام و i8 در تهران تصادف , ماشین , بی ام و , ویپا. تصادف i8 اینبار در ارومیه - آپارات ► 0:18www.aparat.com/v/0XPrg/تصادف_i8_اینبار_در_ارومیه Apr 5, 2017 - 18 sec Phone_cars تصادف i8 اینبار در ارومیه تصادف , bmw i8 , تصادف i8 , Phone_cars. ... تصادف 206 با بی ام و i8 ... لیست قیمت - وب‌سایت خبری آی‌تی‌رسان itresan.com/page/253?phetlgaxdx=0&q=%2Fau...casino...‎Cachedدر اوایل امروز لنوو غول بزرگ تکنولوژی چینی گزارش مالی خود مربوط به سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد. خوشبختانه ... تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! خودرو ... تالار خبر | عکس/تصادف BMW I8 در خیابان جردن تهران talarekhabar.com/تصادف-bmw-i8-در-خیابان-جردن-تهران/‎Cached7 آگوست 2016 ... تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک BMW I8 در خیابان جردن تهران که گفته میشه ... سپر جلو بی ام و سری ۵ در بازار حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت ... مطالب با برچسب تصادف 1car.ir/tag-تصادف‎Cachedراننده و مسافر بی ام و i8 که در تصویر مشاهده می‌کنید خوشبختانه بدون جراحت خاصی .... تماشای یک خودروی 500.000 هزار دلاری که به دلیل خیابان های باریک تصادف کرده واقعا . ..... طی سال‌های اخیر شاهد رویداد‌های هولناکی از سوی خودرو‌های چینی و روسی بوده‌ایم. ..... اکثر ما در زندگی شاهد تصادفات دردناکی بوده‌ایم که منجر به جراحات زیاد و حتی مرگ ... آرشیوخبر:ورود اولین بی ام و i8 با پلاک ملی در خیابان های تهران+عکس ... www.yazdfarda.com/news/1396/04/112364.html‎Cached19 ا کتبر 2015 ... کلمات کلیدی: اجتماعی اقتصاد تجارت صنعت بازار خودرو بازار خودرو چینی خودرو خودروهای چینی خودروهای ساخت چین خودروهای وارداتی قیمت خودروهای ... درباره BMW i8 - رز بلاگ tahghigh450.rozblog.com/tag/BMW موتور الکتریکی در مفهوم BMW i8 یک واحد تمام توانایی که همچنین می تواند برق . بی ام و i8- جام نیوز - jamnews.ir 27. تصادف دردناک بی‌ام‌و i8 در خیابان‌های چین! - چرخان