مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“چغندر تفت داده شده با سبزیجات” شام کم کالری برای “رژیم لاغری”

چغندر تفت داده شده با سبزیجات شام کم کالری برای “رژیم لاغری”

درست کردن چغندر تفت داده شده با سبزیجات،طرز پخت چغندر تفت داده با سبزیجات

نحوه پخت چغندر تفت داده با سبزیجات,چغندر تفت داده با سبزیجات رژیمی

 

چغندر یکی از خوشمزه ترین و پرخاصیت ترین سبزیجات زمستانی است که با آن می توانید غذاهای خوش طعمی درست کنید. این بار برای شام امشب تان “چغندر تفت داده با سبزیجات” درست کنید.

مواد لازم برای تهیه چغندر تفت داده شده با سبزیجات :

•    یک دسته چغندر ارگانیک (در صورتی که دسته‌ها کوچک است، ۳ دسته)

•    یک سیر به صورت قطعه قطعه

•    یک چهارم فنجان ارده که به خوبی هم زده شده باشد

•    ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری آب‌لیموی تازه (بر اساس ذائقه می‌تواند کمتر یا بیشتر شود)

•    نمک به مقدار لازم

•    تکه‌های سبزیجات تازه و ارگانیک (هویج، تربچه، خیار و فلفل)

 

طرز تهیه چغندر تفت داده شده با سبزیجات :

اجاق گاز را تا دمای ۳۷۵ درجه‌ فارنهایت (تقریباً ۱۹۰ درجه‌ی سانتیگراد) گرم کنید.

چغندر ها را از ساقه جدا کرد و بشویید.

چغندر ها را در یک ظرف قرار دهید.

 

روغن زیتون، سیر، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید.

با ورق آلومینیوم به صورت کامل ظرف را بپوشانید و بگذارید به مدت ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت بپزد.  مدت زمان پخت بستگی به اندازه‌ی چغندر ها دارد، بنابراین بگذارید تا هنگامی که یک چاقو به راحتی در آن‌ها فرو برود، بپزند.

 

وقتی که پخته شد، ورق آلومینیومی را بردارید و بگذارید کمی سرد شود.

سپس پوست آن‌ها را جدا کرده و آن‌ها را به چند قطعه‌ی بزرگ برش دهید.

چغندرها را به همراه سیر، ارده، آبلیمو و نمک در مخلوط کن بریزید و بگذارید کاملاً نرم شود.

 

مخلوط حاصل را بچشید و در صورت نیاز به آن نمک، ارده و یا آبلیمو اضافه کنید.

این خوراک را با سبزیجات تازه و شیرینی یا بیسکویت میل کنید.

 

منبع :seemorgh.com



لینک منبع :“چغندر تفت داده شده با سبزیجات” شام کم کالری برای “رژیم لاغری”

چغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی ... - سیمرغ seemorgh.com/.../332660-چغندر-تفت-داده-شده-با-سبزیجات/‎Cached4 ژانویه 2017 ... چغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی که رژیم لاغری دارند ... مواد لازم برای تهیه چغندر تفت داده شده با سبزیجات. • یک دسته ... Images for “چغندر تفت داده شده با سبزیجات” شام کم کالری برای “رژیم لاغری” “چغندر تفت داده شده با سبزیجات” شام کم کالری برای “رژیم لاغری ... news.adbx.ir/d/2017/05/.../چغندر-تفت-داده-شده-با-سبزیجات-شام-کم/‎Cached25 مه 2017 ... “چغندر تفت داده شده با سبزیجات” شام کم کالری برای “رژیم لاغری” ... این بار برای شام امشب تان “چغندر تفت داده با سبزیجات” درست کنید. "چغندر تفت داده شده با سبزیجات" شام کم کالری برای "رژیم لاغری ... https://baelm.net/145139-2/‎Cachedدرست کردن چغندر تفت داده با سبزیجات،طرز پخت چغندر تفت داده با سبزیجات،مواد لازم برای تهیه چغندر، طرز تهیه چغندر تفت داده شده با سبزیجات. چغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی ... - خبروان khabarone.ir/.../چغندر-تفت-داده-با-سبزیجات-یک-شام-کم-کالری-برای-کسانی-که-رژیم-لاغری-دارند 5 ژانویه 2017 ... ... تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی که رژیم لاغری دارند ... چغندر تفت داده شده با سبزیجات من عاشق گذاشتن ظرف‌های خوراکی برای ... میهن مگ - چغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی ... https://mihanmag.com/.../چغندر_تفت_داده_با_سبزیجات،_یک_شام_کم_کالری_برای_کسانی_که_رژیم_لاغری_دارند‎Cached4 ژانویه 2017 ... این زمان برای شام امشب چغندر بی اهمیت داده با سبزیجات درست است. ... چغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی که رژیم لاغری دارند ... و ارگانیک (هویج، تربچه، خیار و فلفل) طرز تهیه چغندر تفت داده شده با سبزیجات ... یک شام کم کالری برای کسانی که رژیم لاغری دارند - سایت قیمت https://3bune.ir/.../چغندر_تفت_داده_با_سبزیجات،_یک_شام_کم_کالری_برای_کسانی_که_رژیم_لاغری_دارند 4 ژانویه 2017 ... این زمان برای شام امشب چغندر بی اهمیت داده با سبزیجات درست است. من عاشق قرار دادن ... آیا می توانید بدون شمردن کالری ها، وزن کم کنید؟ برخی مربیان ... غذای رژیمی : چغندر تفت داده با سبزیجات رژیمی - ایران استایل https://www.irstyle.net/غذای-رژیمی-چغندر-تفت-داده-با-سبزیجات-ر/‎Cachedچغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی که رژیم لاغری دارند. چغندر یکی از ... مواد لازم برای تهیه چغندر تفت داده شده با سبزیجات : • یک دسته چغندر ... چغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی که ... iranfun.abtinblog.com/.../چغندر+تفت+داده+با+سبزیجات،+یک+شام+کم+کالری+برای+کسانی+که+...‎Cachedچغندر تفت داده با سبزیجات، یک شام کم کالری برای کسانی که رژیم لاغری دارند ... رژیمی "چغندر تفت داده شده با سبزیجات" شام کم کالری برای "رژیم لاغری ... چغندر ... “چغندر تفت داده شده با سبزیجات” شام کم کالری برای “رژیم لاغری ... outbal.ir/چغندر-تفت-داده-شده-با-سبزیجات-شام-کم/ چغندر تفت داده شده با سبزیجات شام کم کالری برای “رژیم لاغری”. درست کردن چغندر تفت داده شده با سبزیجات،طرز پخت چغندر تفت داده با سبزیجات. نحوه پخت چغندر ...