مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیوگرافی اصغر همت و همسرش افسر اسدی +عکس فرزند

بیوگرافی اصغر همت و همسرش افسر اسدی +عکس فرزند

اصغر همت در کنار همسرش افسر اسدی و فرزندش

اصغر همت (متولد ۲۷ آذر ۱۳۳۱ – شیراز) بازیگر سینما و تئاتر می‌باشد.

اصغر همت از دوران کودکی به تئاترهای تخت حوضی و تعزیه علاقه داشت و از دوران دبیرستان به فعالیت در تئاتر در این زمینه‌ها روی آورد. وی در سال ۱۳۵۹ در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

همسر بازیگران همسر افسر اسدی همسر اصغر همت فرزندان اصغر همت بیوگرافی افسر اسدی بیوگرافی اصغر همت

افسر اسدی با اصغر همت ازدواج کرده ، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام هامون است.

instagram asghar_hemmat

همسر بازیگران همسر افسر اسدی همسر اصغر همت فرزندان اصغر همت بیوگرافی افسر اسدی بیوگرافی اصغر همت

اصغر همت با انتشار عکس بالا در اینستاگرامش نوشت : خانواده

فیلم های سینمایی اصغر همت

  1. تگرگ و آفتاب (۱۳۹۳)
  2. بیخوابی (۱۳۸۸)
  3. یه حبه قند (۱۳۸۸)
  4. آخرین ملکه زمین (۱۳۸۵)
  5. مقلد شیطان (۱۳۸۵)
  6. پرونده هاوانا (۱۳۸۴)
  7. فیلم شاهزاده ایرانی (۱۳۸۴)
  8. زشت و زیبا (۱۳۷۷)
  9. هفت سنگ (۱۳۷۶)
  10. ماه و خورشید (۱۳۷۴)
  11. علی و غول جنگل (۱۳۶۹)
  12. در مسیر تندباد (۱۳۶۷)
  13. روزهای انتظار (۱۳۶۵)
  14. شیر سنگی (۱۳۶۵)
  15. ما ایستاده‌ایم (۱۳۶۳)
  16. سرخپوست‌ها (۱۳۵۷)
  17. ماجراهای علاءالدین و چراغ جادو (۱۳۵۷)

سریال های تلویزیونی اصغر همت

  • امام علی (۱۳۷۵-۱۳۷۰ داوود میرباقری)
  • هفت‌سنگ (۱۳۷۷ عبدالرضا نواب‌صفوی)
  • آژانس دوستی (۱۳۷۸)
  • چهل سرباز
  • آهوی ماه نهم ( ۱۳۸۳)
  • مثل هیچ‌کس (رمضان ۱۳۸۷ عبدالحسین برزیده)
  • پازل

افسر اسدی (متولد ۱۳۳۶ در میانه)، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و چهره پرداز ایرانی است.او دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

همسر بازیگران همسر افسر اسدی همسر اصغر همت فرزندان اصغر همت بیوگرافی افسر اسدی بیوگرافی اصغر همت

افسر اسدی و پسرش هامون

instagram afsar assadi

جوایز و افتخارات افسر اسدی

  • برنده بهترین بازیگر نقش دوم زن از هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۶۸) بخاطر فیلم عبور از غبار ساخته پوران درخشنده
  • نامزد بهترین بازیگر نقش دوم زن از سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۷۳) بخاطر فیلم روسری آبی ساخته رخشان بنی اعتماد
همسر بازیگران همسر افسر اسدی همسر اصغر همت فرزندان اصغر همت بیوگرافی افسر اسدی بیوگرافی اصغر همت

افسر اسدی

فیلم های سینمایی افسر اسدی

سالعنوان
۱۳۶۳شب مکافات
۱۳۶۴جستجو در شهر
۱۳۶۵روزهای انتظار
۱۳۶۸عبور از غبار
۱۳۶۸زمان از دست رفته
۱۳۶۹راز خنجر
۱۳۷۳سربلند
۱۳۷۳روسری آبی
۱۳۷۸تهران روزگار نو
۱۳۸۱کودکانه
۱۳۸۴اسب
۱۳۸۵مقلد شیطان
۱۳۸۷یک وجب از آسمان
۱۳۹۰دوازده صندلی
۱۳۹۱گهواره‌ای برای مادر
۱۳۹۳تا آمدن احمد

سریال های تلویزیونی افسر اسدی

سالعنوان
۱۳۹۲داداش
۱۳۹۲باغ سرهنگ
۱۳۸۸ماه عسل
۱۳۸۶از جنس پریشانی (تله‌فیلم)
۱۳۷۴دزدان مادربزرگ
۱۳۷۸تنها در تاریکی
۱۳۷۷بسوی افتخار
۱۳۷۶تله‌موش (تله‌تئاتر)
۱۳۷۲عبور
۱۳۷۱روزگار وصل
۱۳۶۹وزیرمختار
۱۳۵۸هزاردستان

کدام بازیگر ۸ نقش را در یک نمایش اجرا کرد؟

نمایش و تئاتر یکی از گرایش های گسترده دنیای هنر هستند که همواره مخاطبان ویژه خود را داشته و دارند.

در این عرصه مانند بسیاری از مشاغل افرادی وجود دارند که با نوآوری، ابتکار و خلاقیتشان اثر متمایز و منحصر به فردی را خلق می کنند که زبان زد خاص و عام می شود.

این نمونه ها در کشور ما نیز که ید طولایی در نمایشنامه نویسی و اجرای انواع هنرهای نمایشی  دارد، کم نیستند؛ یکی از آخرین رویدادهای برجسته ای که در این عرصه چندی پیش توجه هنرمندان و هنردوستان به خود جلب کرد اجرای نمایش “پرتره مرد ریخته” توسط اصغرهمت بود که  به نویسندگی و کارگردانی مشترک غلامحسین دولت آبادی و آراز بارسقیان در سنگلج روی صحنه رفت.

مضمون این نمایش حول عبدالحسین نوشین بنیان گذار تئاتر نوین ایران  می گذرد که قصه او را در دو پرده روی صحنه تئاتر نشان داده شده است.

اما مسئله ای که این اثر نمایشی را با دیگر آثار متمایز کرده و موجب درخشیدن آن شده بازی اصغر همت درهشت شخصیت  متفاوت است.

بازیگری که از دوران کودکی به تئاترهای تخت حوضی و تعزیه علاقه داشت و از دوران دبیرستان به فعالیت در تئاتر در این زمینه‌ها روی آورد.

وی در این اثر علاوه بر بازی در نقش عبدالحسین نوشین نقش شخصیت هایی که در طول داستان با وی روبه رو می شوند را نیز ایفا کرده است.

وی در گفتگویی در خصوص دشواری های ایفای این نقش این چند شخصیت عنوان کرده بود:  از همان اول دلشوره داشتم. وقتی به اجرا فکر می کردم ضربان قلبم بالا می رفت،به هر حال اولین تجربه ی من بدین شکل بود.۵/۱  ساعت تنهای تنها روی صحنه ، من در نمایش های بزرگ و پر دیالوگ زیادی بازی کرده ام ، براند، میتوس بیچاره ،جزیره ،اتللو ، خواجه نظام الملک و… شاید بیش از اینها هم دیالوگ داشته ام ، اما جایی هم برای نفس کشیدن و استراحت داشتم .در این نمایش می دانستم هیچ پاساژی در اختیارم نیست و پاساژها فقط مفصل هایی بودند که مدام عوض می شدند و در عین حال کارم را سخت تر می کردند. اگر یک مونولوگ یک سره در نمایش اجرا می کردم بازهم کارم راحت تر بود.اما من می بایست در قالب شخصیت های متفاوت در طول نمایش بازی کنم.

همت که تا کنون در نمایش ها و آثار گوناگونی چون  “آهسته با گل سرخ، بیتوس بیچاره،ملودی شهر بارانی” و… اجرای موفقی را ارائه داده بود، در خصوص برقراری ارتباط با شخصیت اصلی قصه برای  ایفای هر چه بهتر نقش نوشین  عنوان کرد: بازی های نوشین را که ندیده ام. اما طبق روال آن روزگار باید بازی های نوشین کمی اغراق آمیز و به قولی اگزجره می بود و من سعی کردم در بخش زال و رودابه این وجه بازیگری نوشین را نشان بدهم. از دیدن عکس های موجود به چنین استنباطی رسیدم.تئاتری بودن نوشین از نقاط اشتراکمان بود و خیلی چیزهایش برایم ملموس بود.

موقعی که نوشین به گروهش و تئاترش فکر می کند اینها همه فصل های مشترک من و نوشین است و زندگی تئاتری نوشین خیلی به من نزدیک است . زندگی سیاسی او با تفکر من از سیاست بسیار متفاوت است. من از دوران جوانی اعتقاد داشتم که تئاتر را نباید در خدمت چیزی غیر از بشریت قرار داد .در طول زندگیم هم به این اصل و تفکر پایبند بودم. هیچ وقت آدم کانالیزه ای نبودم . هیچ وقت زیر هیچ پرچمی سینه نزدم . اینجا در تعارضی که با نوشین  در این بحث داشتم ، می توانستم این حس را برای خودم داشته باشم. در کلیت بازی در نقش هنرمندی که از جنس خودم بود کمی کارم را راحت تر می کرد.

بیوگرافی اصغر همت بیوگرافی افسر اسدی فرزندان اصغر همت همسر اصغر همت همسر افسر اسدی همسر بازیگران



لینک منبع :بیوگرافی اصغر همت و همسرش افسر اسدی +عکس فرزند

Images for بیوگرافی اصغر همت و همسرش افسر اسدی +عکس فرزند بیوگرافی افسر اسدی و همسرش اصغر همت + عکس - نمناک namnak.com/بیوگرافی-افسر-اسدی.p35221‎Cachedبیوگرافی کامل افسر اسدی و فیلم شناسی و عکسهای وی. نام:افسر. نام خانوادگی: ... خانم اسدی همسر اصغر همت (بازیگر سینما و تلویزیون) است. این زوج هنرمند یک پسر به ... افسر اسدی و همسرش اصغر همت و فرزندش + عکس و بیوگرافی kabood.com/afsar-asadi-asghar-hemmat-photos-biography/‎Cachedافسر اسدی و همسرش اصغر همت و فرزندش عکس و بیوگرافی همسر افسر اسدی فرزندان افسر اسدی حجاب افسر اسدی در شبکه جم Afsar Asadi Asghar Hemmat هامون پسر ... بیوگرافی اصغر همت و همسرش افسر اسدی +عکس فرزند | ساتین saten.ir/121011/بیوگرافی-اصغر-همت-و-همسرش-افسر-اسدی-عکس/‎Cached12 نوامبر 2016 ... اصغر همت در کنار همسرش افسر اسدی و فرزندش اصغر همت (متولد ۲۷ آذر ۱۳۳۱ - شیراز) بازیگر سینما و تئاتر می‌باشد. اصغر همت از دوران کودکی به ... بیوگرافی افسر اسدی و همسرش اصغر همت + خانواده و زندگی - فتوکده photokade.com/بیوگرافی-افسر-اسدی-و-همسرش/‎Cached30 مه 2017 ... افسر اسدی متولد 26 دی 1336 در میانه، بازیگر است بیوگرافی افسر اسدی و همسرش اصغر همت عکس خانوادگی و بیوگرافی اصغر همت و همسرش + فرزندان ... اصغر همت در کنار همسرش افسر اسدی و پسرش! + عکس - پرشین وی persianv.com/.../اصغر-همت-در-کنار-همسرش-افسر-اسدی-و-پسرش.html‎Cachedاصغر همت و خانواده اصغر همت در کنار افسر اسدی همسر و پسرش اصغر همت در کنار همسرش افسر اسدی صفحه اجتماعی اصغر همت اخبار مرتبط: اصغر همت در انتظار مجوز برای ... افسر اسدی از زندگی شخصی و پسرش می گوید ، با هامون رفیقم persianv.com/.../افسر-اسدی-از-زندگی-شخصی-و-پسرش-می-گوید-،.html‎Cached25 ژانویه 2016 ... در این شماره مهمان افسر اسدی و پسرش هامون همت شدیم و از آنها درباره .... هامون همت: هیچ‌وقت از اینکه فرزند اصغر همت و افسر اسدی هستم و پدر و ... بیوگرافی کامل افسر اسدی + عکس های جدید ایشان ... اگر می خواهید همسر خود را سوپرایز کنید ! افسر اسدی و همسرش اصغر همت و فرزندش هامون + بیوگرافی - Khabis.com khabis.com/افسر-اسدی-و-همسرش-اصغر-همت-و-فرزندش-هامو/‎Cachedبیوگرافی و عکس های اصغر همت و همسرش افسر اسدی افسر اسدی همسر اصغر همت همسر افسر اسدی و خانواده اش اصغر همت و خانواده اش زندگینامه اصغر همت بازیگر زندگینامه. افسر اسدی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/افسر_اسدی‎Cached Similarوی همسر اصغر همت (بازیگر سینما و تلویزیون) است. ... پروفایل پایگاه داده فیلم فارسی (فارسی) . http://biographyha.com/162/بیوگرافی-کامل-افسر-اسدی-عکس. html. افسر اسدی بازیگر زن به همراه پسر و همسرش اصغر همت+تصاویر - نیک ... www.niksalehi.com/.../افسر-اسدی-بازیگر-زن-به-همراه-پسر-و-همسرش.html‎Cached10 دسامبر 2015 ... افسر اسدی بازیگر زن به همراه پسر و همسرش اصغر همت+تصاویر ... برترینها. اخبار مرتبط : مهرانه مهین ترابی، افسر اسدی و نفیسه روشن در سفر زیارتی+عکس ... اخبار مرتبط : عکسهای آتلیه ای و جدید الناز حبیبی با تاجی از گل!+