مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمید محمدی: دیجی کالا یک کسب و کار موفق محسوب نمی شود

حمید محمدی مدیرعامل دیجی کالا در اولین همایش بزرگان کسب و کار اینترنتی گفت دیجی کالا یک کسب و کار موفق محسوب نمی شود.

کسب درآمد اینترنتی صاحب دیجی کالا درآمد دیجی کالا آموزش کسب درآمد

حمید محمدی با اعلام نسبت ۰.۲ درصدی فروش آنلاین به فروش آفلاین ایران، دیجی کالا را در این مقیاس موفق ندانست. محمدی  در پنل سوم این همایش در پاسخ به سوال چطور دیگران دیجی کالا را موفق می دانند؟! گفت ” شاید دیجی کالا را نتوان کسب و کارموفق  دانست ولی در مقایسه با سایرین موفق است.” محمدی در توضیح بیشتر گفت: به این دلیل که در ایران رقابت قابل توجهی وجود ندارد، یک کسب و کار می تواند سهم بازار بیشتری را از آن خود کند. او در ادامه بیان کرد اندازه ی کسب و کار هایی که در قسمت فروش اینترنتی فعالیت دارند، بسیار کوچک هستند از این رو  کسب و کاری مثل دیجی کالا سریع تر سهم بازار می گیرد. محمدی تاکید کرد که یک کسب و کار دامنه ی گسترده ای دارد و فقط داشتن یک وب سایت تمام کار محسوب نمی شود، بحث مدیریت مشتری، بسته بندی و توابع عملیاتی نیز از جمله موارد مهمی است که باید بهبود و توسعه آن در کسب و کار، در نظر گرفته شود.
او به این واقعیت اشاره می کند که عمر تجارت در ایران کوتاه است؛ دیجی کالا که ۸ سال از شروع فعالیت آن می گذرد درآستانه ی پیری تلقی می شود در حالی که برای رشد و گسترش یک تجارت حداقل ۱۵ تا ۲۰ سال زمان لازم است. در این پنل از محمدی در مورد تغییر برند دیجی کالا از فروش کالای دیجیتالی به فروش دیجیتالی کالا سوال شد، او پاسخ داد که تیم دیجی کالا، برای این تغییر برند یک سال و نیم فکر کرده اند و تا کنون هم آن را موفقیت آمیز می بینند.

کسب درآمد اینترنتی صاحب دیجی کالا درآمد دیجی کالا آموزش کسب درآمد

مدیر دیجی کالا که دیروز در اولین همایش بزرگان کسب و کار اینترنتی حضور داشت، در مورد دیجی کالا گفت  که فروش اینترنتی محصولات دیجیتالی را با تولید محتوا در مورد محصول آغاز کرده اند و این رویکرد را در فروش اجناس دیگر هم به کار بسته اند. با استراتژی تولید محتوا اکنون دیجی کالا یک منبع اطلاعاتی برای کاربران است که به منظور کسب اطلاعات از محصول مورد نظر به آن مراجعه می کنند. او معتقد است که شاید این تغییر برند برخی از مشتریان دیجی کالا را که انتظار دارند این وب سایت فقط کالای دیجیتالی عرضه کند، ناراحت کرده باشد، اما این کار دو مزیت عمده داشته که در موفقیت بیشتر دیجی کالا موفق بوده است: اول اینکه به مشتری حق انتخاب می دهد تا از این فروشگاه اینترنتی هر آنچه را که مورد نیازش است، تهیه کند و دوم اینکه با رویکرد محتوا محور این سایت، کاربر می تواند در مورد محصولی که قصد خرید آن را دارد، مطالبی بخواند. پنل سوم این هماییش با حضور حمید محمدی (مدیر دیجی کالا)، علیرضا صادقیان(مدیر نت برگ)، سام مدن پور (مدیر ایسام) و فرزام حجازی(مدیر بیپ تونز) پیش رفت. موضوع این پنل ایده، خلق فرصت بود که با رویکرد آشنایی با نحوه رسیدن به ایده نهایی و خلق و کشف فرصت‌ها پیش رفت. اهدافی که در این پنل دنبال شد این بود که شرکت‌ کنندگان بتوانند با موارد لازم برای تشخیصفرصت‌ها و تطبیق آن با دانش و توانایی‌های خود،  برای شروع کسب‌وکارجدید آشنا شوند.

آموزش کسب درآمد درآمد دیجی کالا صاحب دیجی کالا کسب درآمد اینترنتی ۱۳۹۴-۰۹-۲۷



لینک منبع :حمید محمدی: دیجی کالا یک کسب و کار موفق محسوب نمی شود

حمید محمدی، مدیر عامل دیجی کالا: "دیجی کالا یک کسب و کار موفق محسوب ... techera.ir/2015/12/18/digikala-is-not-successful-business/‎Cached Similar18 دسامبر 2015 ... حمید محمدی مدیرعامل دیجی کالا در اولین همایش بزرگان کسب و کار اینترنتی گفت دیجی کالا یک کسب و کار موفق محسوب نمی شود. به گزارش خبرنگار ... حمید محمدی: دیجی کالا یک کسب و کار موفق محسوب نمی شود | ساتین ... farspage.com/w/28/1q472‎Cached4 آوریل 2017 ... حمید محمدی مدیرعامل دیجی کالا در اولین همایش بزرگان کسب و کار اینترنتی گفت دیجی کالا یک کسب و کار موفق محسوب نمی شود. حمید محمدی با اعلام ... مصاحبه با 2 برادر دوقلو که دیجی کالا را راه‌اندازی کردند (+عکس) www.asriran.com/.../مصاحبه-با-2-برادر-دوقلو-که-دیجی-کالا-را-راه‌اندازی-کردند-عکس‎Cached Similar25 آگوست 2015 ... محمدی در مصاحبه‌ای در سال ۱۳۹۲ مدعی شد که دیجی‌کالا سهم بیش از ۸۵ درصدی از بازار ... به نظر ما مسائل و مشکلات خیلی بزرگ و حل‌نشدنی بر سر راه کسب و کار ... امروزه یک خرده‌فروش آنلاین شرکتی دانش‌بنیان محسوب می‌شود و تمرکزش را بر ..... با ما لبخند از لبانش جدا نمی‌شود و از نوشتن درباره محصولات مختلف و سختی و ... راز موفقیت دی جی کالا ( DiGiKaLa ) فاش شد! | ardavan sijani | Pulse ... https://www.linkedin.com/.../راز-موفقیت-دی-جی-کالا-digikala-فاش-شد-ardavan-sijani‎Cached10 فوریه 2017 ... دو برادر که موسسان فروشگاه آنلاین دی جی کالا هستند ... را داریم و یا قصد تبدیل یک ایده را به یک کسب و کار استاندارد و البته موفق داریم. ... نمی‌آید و می‌توان آن را یک فروشگاه آنلاین تمام‌عیار ابزار الکترونیکی محسوب ... مدیران آن یعنی حمید و سعید محمدی با قطعیت می‌گویند:«این تعداد تا پایان سال به ۷۰۰ نفر می‌رسد.». Digikala چگونه دیجی کالا شد؟ | داستان بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران www.novin.com/blog/digikala-story/‎Cached Rating: 3.7 - 23 votes 20 نوامبر 2016 ... نگاهی به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا (Digikala)، از شکل گیری تا ... داستان شکل‌گیری دیجی کالا به سال ۱۳۸۳ بر می‌گردد و با دو برادر به نام‌های سعید و حمید محمدی آغاز ... چگونه توانسته است به عنوان یک کسب و کار اینترنتی تا این حد موفق ... در دیجی‌کالا پیاده شود، چون که هر دو از مشکلات جدی ایرانی‌ها محسوب می‌شدند. کسب و کار موفق - Balatarin https://www.balatarin.com/tag/کسب%20و%20کار%20موفق‎Cachedتاثیر بازاریابی محتوایی بر رشد کسب و کار شما چیست؟ s1_soraya بالاچه ... حمید محمدی، مدیر عامل دیجی کالا: “دیجی کالا یک کسب و کار موفق محسوب نمی شود”. مصاحبه با حمید و سعید محمدی برادران دوقلو و بنیانگذاران موفق دیجی کالا hosseinnaseri.com/view/EN/10445.aspx‎Cachedدرباره دیجی کالا: دیجی کالا یک سایت موفق در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است . ... این سایت در سال 1385 توسط حمید محمدی و سعید محمدی بنیانکذاری شد. این شرکت کار خودرا با 5 نفر پرسنل شروع کرد و تا اسفند 1392 به 200 نفر رسید و نهایتآ ... یک اتفاق خوشایند با اطلاعات و تجربه‌ای که کسب کرده بودیم و یک اتفاق ناخوشایند ... دیجی‌کالا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/دیجی‌کالا‎Cachedدیجی‌کالا نام یکی از وبگاه‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران است. ... یعنی حمید و سعید محمدی در سال ۱۳۸۴ هر دو عکاسی دیجیتال را پیگیری می‌کردند. ... علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد رقمی که دولت باید برای ایجاد یک ... به عبارتی دیجی‌کالا به‌تنهایی بدون محاسبه اشتغال‌زایی دیگر شرکت‌های نوپای موفق در ... از دیجی کالا به فروش دیجیتالی کالا | علی فارمد | Ali Farmad farmad.me/259/از-دیجی-کالا-به-فروش-دیجیتالی-کالا/‎Cached Similar24 ا کتبر 2014 ... دیجی کالا - حمید محمدی .... آیا ۵۰۴۰ رقیب شما محسوب نمی شود ؟ ... از کشور ها نتیجه نگرفته اند و اینطور نیست که همیشه با ورود به یک کشور موفق شوند . ... هرکسی در کسب و کارش یک ای کاش هایی دارد که ای کاش این کار را نمی کردم ؟ راهنما: سیر تا پیاز راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی - فرنیان farnian.com/blog/start-online-shop/‎Cached2 مه 2016 ... زمانی که حمید و سعید محمدی، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را تاسیس کردند. در سال های بعد و با گسترش اینترنت در کشور، فروشگاه‌های دیگری نیز کسب و کار خود را به اینترنت انتقال دادند. ... اما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق چگونه است؟ ... عالی است یا افتضاح برای شما موفقیت یا شکست محسوب نمی‌شود.