مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است!

نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است!

نگار فروزنده بازیگر زن ۳۵ ساله سینما و تلویزیون ایران، خبر اردواجش را تکذیب کرد.

همسر نگار فروزنده همسر بازیگران نگار فروزن بیوگرافی نگار فروزنده بیوگرافی فربد زمهریری

پرسش و پاسخ زیر درباره این موضوع را در ادامه بخوانید:

 خانم فروزنده، در سایت های فراوانی شما را متاهل و همسر آقای فربد زمهریری معرفی کرده‌اند. آیا این مساله صحت دارد؟

نه، نه، نه! حقیقت ندارد. من تا به امروز ازدواج نکرده‌ام و مجرد هستم. نمی‌دانم مرتبه اول این اسم و فامیلی نا آشنا از ذهن کدام آدم خلاقی درآمد که اصرار داشت من را به عنوان همسر آقای فربد زمهریری معرفی کند.

بار اولی که خودم در یک سایت دیدم که من را همسر ایشان معرفی کرده‌اند تعجب کردم و کنجکاو شدم که ببینم این آقا کیست و اصلا وجود خارجی دارد یا نه.

ساعت‌های زیادی را پای اینترنت گذراندم تا با این آقا آشنا شوم یا حداقل یک عکسش را ببینم و اگر در خیابان او را دیدم، متوجه شوم کیست، اما تحقیقات فراوان من ثابت کرد شخصی به نام فربد زمهریری اصلا وجود ندارد و معرفی او در اینترنت به عنوان شوهر من علتی جز یک شیطنت نامناسب نبوده است.

یک شخصیتی ساخته شده، اسم و فامیل به او داده شده و به عنوان همسر من معرفی شده. این هم از آسیب‌های فضای مجازی است و من بابت این نوع فعالیت‌های بعضی‌ها واقعا متاسفم.
همسر نگار فروزنده همسر بازیگران نگار فروزن بیوگرافی نگار فروزنده بیوگرافی فربد زمهریری

من مجردم و این حرف درست نیست. من ناراحتم از این‌که می‌بینم چرا عده‌ای جنبه آزادی بیان را ندارند و بی‌دلیل دور و بر بقیه حاشیه‌پراکنی می‌کنند.

من همیشه از حاشیه‌سازی دور بوده‌ام و دوست ندارم راجع به من حرف‌هایی زده شود که بابت آنها مجبور به پاسخگویی باشم./ ستاره ها

بیوگرافی فربد زمهریری بیوگرافی نگار فروزنده نگار فروزن همسر بازیگران همسر نگار فروزنده



لینک منبع :نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است!

Images for نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است! نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است! | ساتین saten.ir/101154/نگار-فروزنده-هنوز-شوهرش-را-پیدا-نکرده/‎Cached5 مارس 2016 ... نگار فروزنده بازیگر زن ۳۵ ساله سینما و تلویزیون ایران، خبر اردواجش را تکذیب کرد. پرسش و پاسخ زیر درباره این موضوع را در ادامه بخوانید: خانم ... نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است! | ساتین - Part 4 saten.ir/101154/نگار-فروزنده-هنوز-شوهرش-را-پیدا-نکرده/4/ 5 مارس 2016 ... نگار فروزنده بازیگر زن ۳۵ ساله سینما و تلویزیون ایران، خبر اردواجش را تکذیب کرد. پرسش و پاسخ زیر درباره این موضوع را در ادامه بخوانید: خانم ... نگار فروزنده | تکذیب ازدواج “نگار فروزنده” با فرید زمهریر - نمناک namnak.com/نگار-فروزنده.p27858‎Cachedنمناک فرهنگ و هنرچهره ها ازدواج “نگار فروزنده” با فربد زمهریر تکذیب شد + تصاویر ... اینکه مجرد است و تا بحال ازدواج نکرده خبر ازدواجش با فربد زمهریر را شایعه خواند. ... رابطه ما همیشه با هم عالی بوده و خوشبختانه هنوز هم توانسته ایم این رابطه را حفظ کنیم. ... و معرفی او در اینترنت به عنوان شوهر من علتی جز یک شیطنت نامناسب نبوده است. نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است! bytoote.niloblog.com/p/716/‎Cachedنگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است!-نگار فروزنده بازیگر زن ۳۵ ساله سینما و تلویزیون ایران، خبر اردواجش را تکذیب کرد. پرسش و پاسخ زیر درباره این ... نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است! - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?...نگار+فروزنده%3A+هنوز+شوهرش...پیدا+نکرده+است%21‎Cachedمهر/ نگار فروزنده و کامبیز دیرباز در نمایش «هفت عصر هفتم پاییز» به کارگردانی ایوب آقاخانی به ایفای نقش می پردازند.ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان و سرپرست ... نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است! – خبر خوان mazanne.byethost13.com/.../نگار-فروزنده-هنوز-شوهرش-را-پیدا-نکرده-ا/ 5 مارس 2016 ... نگار فروزنده بازیگر زن ۳۵ ساله سینما و تلویزیون ایران، خبر اردواجش را تکذیب کرد. پرسش و پاسخ زیر درباره این موضوع را در ادامه بخوانید: خانم ... نگار فروزنده ازدواج کرد؟ +عکس شوهر نگار - تاپ ناز www.topnaz.com/she-married-foroozandeh-photo-journalist/‎Cachedگفتگوی خواندنی با نگار فروزنده بازیکر زن ایرانی 14 سال بیشتر نداشت که وارد ... رابطه ما همیشه با هم عالی بوده و خوشبختانه هنوز هم توانسته‌ایم این رابطه را حفظ کنیم. ... مداوم پیش آمد که ناگهان به خود آمدم و دیدم بازیگری تمام زندگی من را پر کرده است. .... با بچه‌ها نداشتم، اما از هنگامی که این دو به دنیا آمدند، حس دیگری به بچه‌ها پیدا کردم. عکس های شخصی جدید نگار فروزنده + بیوگرافی نگار فروزنده - روزگار rouzegar.com/fun/actor-pic/negar-forozandeh‎Cachedاز ویژگی‌های بارز بازیگری نگار فروزنده، ایفای نقش‌های متفاوت است ... من زمان کمی را صرف این علاقه ام نکرده ام و همیشه همین حس دوست داشتن بوده که در کارها کمکم کرده است. ... در فیلمی بازی کردم و آن فیلم اکران هم شده اما تا به امروز هنوز دستمزدم را نگرفته ام. ... بستری شوم؛ دنده‌هایم شکست، طحالم را از دست دادم و جراحت‌های زیادی پیدا کردم. بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ و همسرش ساناز بایان + عکس جدید – news news.adbx.ir/d/.../بیوگرافی-حمیدرضا-آذرنگ-و-همسرش-ساناز-ب/‎Cached26 مه 2017 ... ... تئاتر ایرانی است.او با ساناز بایان ازدواج کرده و پسری به نام بامداد دارد. ... نگار فروزنده: هنوز شوهرش را پیدا نکرده است! نوید خداشناس و همسرش کنار ...