مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس

عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس

عاطفه نوری بازیگر ۳۱ ساله ایرانی است که با بازی در فیلم دوران سرکشی به شهرت زیادی رسید، او به آمریکا رفته است و در آنجا زندگی می کند, عکس هایی از خودش در امریکا را منتشر کرده است.

همسر عاطفه نوری عکس جدید بازیگران بیوگرافی عاطفه نوری?قرار بود با هم درس بخونیم
ریچل، من و مرسدس ؛ سه درس نخون !

عاطفه نوری که هنوز ازدواج نکرده (متولد ۱۳۶۳ تهران) از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. وی با شرکت در سریال دوران سرکشی که در آن نقش یک دختر فراری را داشت خود را در زمینه بازیگری مطرح ساخت. سریال دیگری که در سالهای اخیر موجب محبوبیت بیشتر وی شده است سریال نرگس است. وی دارای لیسانس سینما (فیلمنامه نویسی )است. عاطفه در این سریال نقش نسرین خواهر نرگس را بازی می‌کرد.

مجموعه‌های تلویزیونی

  • دوران سرکشی (۱۳۸۱)
  • نرگس (۱۳۸۵)
  • آشفتگی (۱۳۸۸)
  • شهردقیانوس (۱۳۸۸)
  • رستگاران (۱۳۸۸)

سینمایی

  • کوچولوی خوش شانس (۱۳۸۳)
  • تکمچی (۱۳۸۷)

همسر عاطفه نوری عکس جدید بازیگران بیوگرافی عاطفه نوریایستگاه مترو/ لس آنجلس
دارم میرم خونه، خسته ی خسته.
اینجا هم هوا خنک شده.
شماها خوابین، مگه نه؟

بیوگرافی عاطفه نوری عکس جدید بازیگران همسر عاطفه نوری



لینک منبع :عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس

Images for عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس | ساتین saten.ir/93182/عاطفه-نوری-،بازیگر-ایرانی-ساکن-آمریکا/‎Cached24 دسامبر 2015 ... عاطفه نوری بازیگر ۳۱ ساله ایرانی است که با بازی در فیلم دوران سرکشی به شهرت زیادی رسید، او به آمریکا رفته است و در آنجا زندگی می کند, عکس ... عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/93182/عاطفه-نوری-،بازیگر-ایرانی-ساکن-آمریکا/4/ عاطفه نوری بازیگر ۳۱ ساله ایرانی است که با بازی در فیلم دوران سرکشی به شهرت زیادی رسید، او به آمریکا رفته است و در آنجا زندگی می کند, عکس هایی از خودش در ... عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس | ساتین - Part 5 saten.ir/93182/عاطفه-نوری-،بازیگر-ایرانی-ساکن-آمریکا/5/‎Cachedعاطفه نوری بازیگر ۳۱ ساله ایرانی است که با بازی در فیلم دوران سرکشی به شهرت زیادی رسید، او به آمریکا رفته است و در آنجا زندگی می کند, عکس هایی از خودش در ... عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/93182/عاطفه-نوری-،بازیگر-ایرانی-ساکن-آمریکا/2/ عاطفه نوری بازیگر ۳۱ ساله ایرانی است که با بازی در فیلم دوران سرکشی به شهرت زیادی رسید، او به آمریکا رفته است و در آنجا زندگی می کند, عکس هایی از خودش در ... عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس | خواندنی ها khaandaniha.ir/.../عاطفه-نوری-،بازیگر-ایرانی-ساکن-آمریکا-شد!---عکس‎Cachedعاطفه نوری بازیگر 31 ساله ایرانی است که با بازی در فیلم دوران سرکشی به شهرت زیادی رسید، او به آمریکا رفته است و در آنجا زندگی می کند, عکس هایی از خودش در ... خانم بازیگر ایرانی ساکن آمریکا/تصاویر - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../472520-خانم-بازیگر-ایرانی-ساکن-آمریکا-تصاویر‎Cached Similar24 دسامبر 2015 ... عاطفه نوری بازیگر 31 ساله ایرانی است که با بازی در فیلم دوران سرکشی به شهرت زیادی رسید، او به آمریکا رفته است و در آنجا زندگی می کند, عکس ... عاطفه نوری ،بازیگر ایرانی ساکن آمریکا شد! + عکس yjcnews.ir/search/?...عاطفه+نوری+،بازیگر+ایرانی+ساکن+آمریکا+شد%21...عکس‎Cached10 جولای 2017 ... از عاطفه رضوی تا ارکستر ملی و فریدون شهبازیان؛ در «زنمرد» ببینید فرهنگ > تئاتر - عاطفه رضوی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، سارا ... عاطفه نوری بازیگر سریال نرگس مقیم لس انجلس شد - نت شهر www.netshahr.com/.../عاطفه-نوری-بازیگر-سریال-نرگس-مقیم-لس-انجلس-شد‎Cached23 دسامبر 2015 ... عاطفه نوری بازیگر 31 ساله ایرانی که در لس آنجلس آمریکا زندگی می کند عکس های جدید از خودش و دوستان آمریکاییش منتشر کرده است. خانم بازیگر ایرانی ساکن آمریکا+ عکس | عاطفه نوری بازیگر - قطره www.ghatreh.com/news/.../خانم-بازیگر-ایرانی-ساکن-آمریکا-عکس 24 دسامبر 2015 ... عاطفه نوری بازیگر 31 ساله ایرانی است که با بازی در فیلم دوران سرکشی ... زیادی رسید، او به آمریکا رفته است و در آنجا زندگی می کند, عکس هایی از خودش در ... خوب، بد، جلف دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد/فروشنده سوم شد ...