مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس

حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس

در روزگاری که هیاهوی شهرت و زرق و برق دنیا طلبی انسانها را از ارزش های دینی به دور میکند هنوز هم هستند کسانی که پایبند به اعتقادات دینی خود می باشند.

از جمله این افراد می توان به وحید شمسایی اشاره داشت.

وحید شمسایی با ۳۲۲ گل در تیم ملی فوتسال ایران به عنوان برترین گلزن جهان در این رشته شناخته می شود. علاوه بر آن افتخارات فردی و تیمی بسیاری را در کارنامه حرفه ای خود دارد و ورزشکاری شناخته شده در عرصه بین المللی می باشد.

اما نکته ای که وی را در زندگی شخصی نیز جزو برترین ها قرار میدهد خانواده اش می باشد.

همسر وحید شمسایی همسر فوتبالیست ها همسر بازیکنان بیوگرافی وحید شمسایی

وحید شمسایی سه دختر دارد که هر سه آنها و همسرش از حجاب برتر چادر استفاده می کنند. سال گذشته همسر و دختران وحید شمسایی در خصوص حجاب خود گفته بودند: چادر را با هیچ چیز عوض نمی کنیم.

جامعه و به خصوص جوانان ما نیاز به الگوهایی از جنس وحید شمسایی برای موفقیت در زندگی دارد که امیدواریم چهره های سرشناسی همچون وی از سوی رسانه ها به مردم شناسانده شوند.

بیوگرافی وحید شمسایی همسر بازیکنان همسر فوتبالیست ها همسر وحید شمسایی



لینک منبع :حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس

حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس - تهران نیوز tehrannews.ir/حجاب-همسر-و-دختران-آقای-گل-جهان-عکس/‎Cached Similar6 سپتامبر 2015 ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس. در روزگاری که هیاهوی شهرت و زرق و برق دنیا طلبی انسانها را از ارزش های دینی به دور میکند هنوز هم هستند ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس - آفتاب ری آفتاب ری aftaberey.com/حجاب-همسر-و-دختران-آقای-گل-جهان-عکس.html/ 7 سپتامبر 2015 ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس. در روزگاری که هیاهوی شهرت و زرق و برق دنیا طلبی انسانها را از ارزش های دینی به دور میکند هنوز هم هستند ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس - شبکه اطلاع رسانی راه دانا www.dana.ir/news/433253.../حجاب-همسر-و-دختران-آقای-گل-جهان---عکس‎Cached6 سپتامبر 2015 ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس : در روزگاری که هیاهوی شهرت و زرق و برق دنیا طلبی انسانها را از ارزش های دینی به دور میکند هنوز هم هستند ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس - چشم برخوار cheshmeborkhar.ir/81128 7 سپتامبر 2015 ... وحید شمسایی سه دختر دارد که هر سه آنها و همسرش از حجاب برتر چادر استفاده می کنند. سال گذشته همسر و دختران وحید شمسایی در خصوص حجاب خود گفته ... خبرگزاری بین المللی کاسپین – حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس caspress.com/30517/حجاب-همسر-و-دختران-آقای-گل-جهان-عکس/ 6 سپتامبر 2015 ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس. در روزگاری که هیاهوی شهرت و زرق و برق دنیا طلبی انسانها را از ارزش های دینی به دور میکند هنوز هم هستند ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس | پایگاه خبری - تحلیلی زن امروز zanemruz.ir/item/18059/حجاب-همسر-و-دختران-آقای-گل-جهان-عکس 19 سپتامبر 2015 ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس. در روزگاری که هیاهوی شهرت و زرق و برق دنیا طلبی انسانها را از ارزش های دینی به دور میکند هنوز هم هستند ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان + عکس - زنگ خبر zangekhabar.ir/.../حجاب%20همسر%20و%20دختران%20آقای%20گل%20جهان%20+%20ع...‎Cached7 سپتامبر 2015 ... در روزگاری که هیاهوی شهرت و زرق و برق دنیا طلبی انسانها را از ارزش های دینی به دور میکند هنوز هم هستند کسانی که پایبند به اعتقادات دینی خود می ... حجاب همسر و دختران آقای گل جهان عکس | ایران مطلب - خبر پو khabarpu.com/n.php?...حجاب-همسر-و-دختران-آقای-گل-جهان-عکس...‎Cachedحجاب همسر و دختران آقای گل جهان عکس - ایران مطلب | خبرپو. عکس حجاب همسر و دختران آقای گل جهان - تیتر ۱ | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/6511364 7 سپتامبر 2015 ... عکس حجاب همسر و دختران آقای گل جهان. در روزگاری که هیاهوی شهرت و زرق و برق دنیا طلبی انسانها را از ارزش های دینی به دور میکند هنوز هم هستند کسانی ... همسر و دختران باحجاب آقای گل فوتسال دنیا/ عکس - صاحب نیوز sahebnews.ir/136135/همسر-و-دختران-‎باحجاب-‎آقای-گل-فوتسال.htm‎Cached28 سپتامبر 2014 ... همسر و دختران وحید شمسایی از حجاب برتر استفاده می کنند و مدعی هستند که چادرشان را با هیچ چیز عوض نمی کنند.