مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس

ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس

اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل زباله نقش بسته است که در نوع خود مروج فساد است!
 سطل های زباله در تهران همیشه در حال تغییر و تحولات است و اساسا این سطل ها همراه با تغییرت سیاسی و فرهنگی در کشور تغییر می کنند.

بنا براین گزارش سطل های زباله در تهران هر چند وقت یک بار تغییراتی می کند. این تحولات هم شامل رنگ سطل های زباله می شود و هم جنس سطل ها را در بر می گیرد. سطل های سیاهی که در سال ۸۸ وسیله آتش بازی فتنه گران بود پس از ۸ ماه فتنه برداشته شد و جای خود را به سطل های آبی داد و بعد از آن هم شهرداری شروع به تعویض جنس سطل های زباله کرده است؛ سطل هایی از جنس فلز که دوام بیشتری داشته باشد.

اما اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل زباله نقش بسته است که در نوع خود مروج فساد است!

نقش بستن تصاویری از زنان و مردان مانکن روی سطل زباله که اصولا هدف و معنایی ندارد؛ موضوعی است که این روزها فکر شهروندان را مشغول می کند که به راستی چه هدفی در ذهن مسئولان شهرداری بوده که برجستگی های بدن بانوان را اینگونه روی سطل زباله به نمایش در آورده است!

شهرداری تهران سطل زباله اخبار تهران
شهرداری تهران سطل زباله اخبار تهران
شهرداری تهران سطل زباله اخبار تهران
شهرداری تهران سطل زباله اخبار تهران
منبع : شهدای ایران
اخبار تهران سطل زباله شهرداری تهران



لینک منبع :ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس

Images for ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس - شهدای ایران shohadayeiran.com/.../ترویج-فساد-برروی-سطل-زباله-های-تهران-عکس‎Cached Similar16 آگوست 2015 ... به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛ سطل های زباله در تهران همیشه در حال تغییر و تحولات است و اساسا این سطل ها همراه با تغییرت ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس - تبیان article.tebyan.net/.../ترویج-فساد-برروی-سطل-زباله-های-تهران-عکس‎Cached22 آگوست 2015 ... اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطل های زباله ای که در منطقه 12 شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی آنها نقش بسته است ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../ترویج-فساد-برروی-سطل-زباله-های-تهران-عکس‎Cached16 آگوست 2015 ... خبرگزاری میزان : اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه 12 شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news201511623484827798.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل زباله نقش بسته ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس | ساتین saten.ir/80366/ترویج-فساد-برروی-سطل-زباله-های-تهران-ع/‎Cached30 آگوست 2015 ... اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل زباله نقش بسته ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس | پایگاه تحلیلی ... aftabejonoob.ir/news/.../ترویج-فساد-برروی-سطل-زباله-های-تهران-عکس 5 سپتامبر 2015 ... اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه 12 شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل زباله نقش بسته ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس - جدیدترین اخبار ایران ... www.momtaznews.com/ترویج-فساد-برروی-سطل-زباله-های-تهران-ع/‎Cached31 آگوست 2015 ... اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل زباله نقش بسته ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس | | linkchee.com/ZG2QIAAAAAAIA‎Cached29 دسامبر 2016 ... اخیرا در سطل های طراحی به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، فرانسه یکی از کشورهایی است که بدترین نرخ بازیافت را دارد، از این رو شرکت Uzer با ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس - شهدای ایران | خبر ... khabarfarsi.com/u/5575568 16 آگوست 2015 ... ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس. اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه 12 شهرداری تهران رونمایی ...