مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + عکس

فقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + عکس

مهربانو از جمله ویژه‌برنامه‌هایی است که در ایام عید از تلویزیون پخش شد.

فقیهه سلطانی Faghiheh Soltani مجری این برنامه از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون است که پیش از این او را در فیلم‌هایی چون معجزه خنده و عینک دودی به یاد داریم.

به گزارش کافه سینما، در این برنامه مهمان او یک روحانی و همسرش بودند و سلطانی به همین مناسبت اعلام کرد که خودش هم یک روحانی‌زاده است.
همسر فقیهه سلطانی عکس جدید بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی Faghiheh Soltani
فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ در همدان بوده و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. سلطانی یک دوره‌ی بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. او بازیگری سینما را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم «روسری آبی» ساخته‌ی رخشان بنی‌اعتماد آغاز کرد.
همسر فقیهه سلطانی عکس جدید بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی Faghiheh Soltani

عکس های جدید فقیهه سلطانی

همسر فقیهه سلطانی عکس جدید بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی فقیهه سلطانی Faghiheh Soltani

Faghiheh Soltani بیوگرافی فقیهه سلطانی خانواده بازیگران عکس جدید بازیگران همسر فقیهه سلطانی



لینک منبع :فقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + عکس

Images for فقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + عکس فقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + عکس | ساتین saten.ir/63438/فقیهه-سلطانی-بازیگر-معروف-،-فرزند-یک-رو/‎Cached Similar8 آوریل 2015 ... فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ در همدان بوده و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. سلطانی یک دوره‌ی بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر ... فقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + عکس | ساتین ... saten.ir/63438/فقیهه-سلطانی-بازیگر-معروف-،-فرزند-یک-رو/2/‎Cachedفقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ در همدان بوده و فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. سلطانی یک دوره‌ی بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده ... فقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + عکس - آکاایران www.akairan.com/biography/.../news2015117655715583.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... فقیهه سلطانی متولد ۱۳۵۳ در همدان بوده و فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد است. سلطانی یک دوره ی بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر ... فقیهه سلطانی اعتراف کرد فرزند روحانی است!! - سیمرغ seemorgh.com/.../226990-فقیهه-سلطانی-فرزند-روحانی-است/‎Cached Similar31 مارس 2015 ... فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که فرزند یک روحانی است. فقیهه سلطانی و همسر فوتبالیستش به زودی صاحب فرزند میشوند + ... persianv.com/.../فقیهه-سلطانی-و-همسر-فوتبالیستش-به-زودی.html‎Cachedاینم عکس یادگارى من و گندم کوچولو به بهانه ى مصاحبه با مجله خوب سیب سبز ? ... سلطانی یک دوره‌ی بازیگری را در سال 1371 و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. ... سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور (19) / فقیه سلطانی / پدرم روحانی است. دختر فقیهه سلطانی گندم خانم امیدیان در یک روز زیبای زمستانی به دنیا ... persianv.com/photos/دختر-فقیهه-سلطانی-گندم-خانم-امیدیان-در.html‎Cached31 دسامبر 2016 ... فقیهه سلطانی و همسر فوتبالیستش به زودی صاحب فرزند میشوند. دختر فقیهه سلطانی. فقیهه سلطانی در اینستاگرامش پس از انتشار عکس دخترش نوشت : ... سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۱ و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است. ... زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور (19) / فقیه سلطانی / پدرم روحانی است. دلخوری فقیهه سلطانی از کاربران اینستاگرام + عکس - - وب نگین webnegin.ir/1394/04/.../دلخوری-فقیهه-سلطانی-از-کاربران-اینستا/‎Cached16 جولای 2015 ... فقیهه سلطانی بازیگر زن ایرانی که به تازگی با یک فوتبالیست ازدواج کرده است و خبر ازدواج اش حاشیه و واکنش های زیادی را در بین هواداران خودش و ... بازیگر زن سینمای ایران اعلام کرد فرزند یک روحانی است+عکس www.niksalehi.com/.../بازیگر-زن-سینمای-ایران-اعلام-کرد-فرزند.html‎Cachedمهربانو از جمله ویژه‌برنامه‌هایی است که در ایام عید از تلویزیون پخش می‌شود. فقیهه سلطانی مجری این برنامه از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون است که پیش. فقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + ... - برگزیده ها https://www.bargozideha.com/.../2tqbvvjg-فقیهه-سلطانی-بازیگر-معروف-،-فرزند-یک-روحانی-است-عکس-اخبار-ستاره-ها-،-اخبار-چهره-ها-،-سلبر...‎Cachedفقیهه سلطانی بازیگر معروف ، فرزند یک روحانی است + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ، سلبریتی ها - فقیهه سلطانی فرزند روحانی. برگزیده ها مهربانو از جمله ویژه ...