مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس

برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس

استاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر دانشجویان گفت:«من پیرو مذهب برهنگی هستم».

دختر مسلمان

«جریکوار لاوارگ»، وکیل و استاد موسسه آموزش وکالت بعد از مشاهده دانشجوی باحجاب در کلاس خود، به دختر مسلمان نزدیک شد و از او خواست تا حجاب خود را بردارد، اما زمانی که با اعتراض دانشجویان رو به رو شد، کلاس را ترک کرد و به سرعت در حالی که لباس هایش را از تنش در آورده بود به کلاس بازگشت.

رفتار این استاد در کلاس سبب دخالت مسوولین و خارج کردن وی از کلاس شد، پس از آن مدیر موسسه از دختر مسلمان عذرخواهی کرد، اما استاد مربوطه جدای از عذرخواهی نکردن، تهدید کرد که علیه موسسه ای که به ارزش های کشورش احترام نگذارد، شکایت خواهد کرد.

دختر مسلمان

دختر جوان بعد از این واقعه روی پایگاه ارتباط جمعی خود نوشت: « به تمام کسانی که پوشاک اسلامی را نمی پذیرند احترام می گذارم ، اما بر این باورم که حق دارم با حجاب در همه کلاس ها حضور داشته باشم .»

یکی از دانشجویان هم گفت: پیش تر نیز دختران محجبه بسیاری در کلاس های ما حضور داشتند ، اما تاکنون چنین اتفاقی نیافتاده بود.

دختر مسلمان



لینک منبع :برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس

Images for برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس | ساتین saten.ir/54189/برهنه-شدن-کامل-استاد-مقابل-دانشجویان-د/‎Cached Similar26 ژانویه 2015 ... استاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر ... برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس | ساتین ... saten.ir/54189/برهنه-شدن-کامل-استاد-مقابل-دانشجویان-د/5/ 26 ژانویه 2015 ... استاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر ... برهنه شدن استاد در کلاس درس مقابل دانشجویان! + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../برهنه-شدن-استاد-در-کلاس-درس-مقابل-دانشج.html‎Cached« جریکوار لاوارگ»، وکیل و استاد موسسه آموزش وکالت بعد از مشاهده دانشجوی باحجاب در کلاس خود، به دختر مسلمان نزدیک شد و از او خواست تا حجاب خود را بردارد، ام. برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس - هواداران ... www.perspolisfc.net/forum/showthread.php?t=65087&p...‎Cachedاستاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر ... برهنه شدن استاد در کلاس درس مقابل دانشجویان عکس | بی بلاگ music18next219.biblogs.ir/page-3786.html برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس. saten.ir/54189/برهنه- شدن-کامل-استاد-مقابل... استاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به ... برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس عکس - اکاایران www.akairan.ir/برهنه_شدن_کامل_استاد_مقابل_دانشجویان_در_کلاس_درس___عکس‎Cached19 ژوئن 2017 ... برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس عکس. برهنه شدن استاد در کلاس درس مقابل دانشجویان +عکس - آکاایران www.akairan.com/fun/visua/20156573447.html‎Cached Similarاستاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر دانشجویان گفت:«من پیرو ... برهنه شدن کامل استاد مقابل دانشجویان در کلاس درس + عکس – فری دانلود www.freedanload.com/برهنه-شدن-کامل-استاد-مقابل-دانشجویان-د/ 26 ژانویه 2015 ... استاد فرانسوی موسسه آموزشی وکلای پاریس، در اعتراض به وجود دختر با حجاب در کلاس خود، لباس هایش را از تن در آورد و در پاسخ اعتراض سایر ... برهنه شدن استاد فرانسوی برابر دانشجوی محجبه | | linkchee.com/jmqbcaaaaaaia/‎Cached31 دسامبر 2016 ... در کلاس خود، به دختر مسلمانبرهنه شدن دختر جوان درخیابان برای فرار از تجاوز ... که با اعتراض دانشجویان رو به رو شد، کلاس را ترک برهنه شدن در خیابان تنها ... گلستان شیراز اقدام به کشف حجاب کامل کرده بود دچار جنون ادواری است. ... مسوولین و خارج کردن وی از کلاسماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد