مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جزییات کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ۹۶

 جزییات کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ۹۶

با فرارسیدن ماه رمضان ۹۶، تحولاتی در زندگی شخصی و زندگی اجتماعی افراد رخ می دهد که کم شدن ساعات کار اداری یکی از این تحولات است که در ادامه به جزییات این خبر که ساعات کار اداری در ماه رمضان ۹۶ چگونه تغییر پیدا می کنند پرداخته ایم.

خاتمی : اجازه تشریفاتی کردن ولایت فقیه را نمی دهیم / این آرزو را به گور خواهند برد!

آیا ساعات اداری در ماه رمضان ۹۶ کاهش می یابد؟

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادرات در ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۴ کاهش می‌یابد، البته هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را تایید نکرده است.

یکی از موضوعات با اهمیت با شروع ماه مبارک رمضان تغییر ساعت کار به شمار می‌آید که تعیین کننده آن مسئولین مربوطه در ارگان‌ها هستند.

به همین منظور تغییر ساعت کاری برخی از ارگان‌ها در ماه مبارک رمضان به شرح زیر است:

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادرات تا ساعت ۱۴ کاهش می‌یابد، البته هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را تایید نکرده است.

بانک پاسارگاد

روابط عمومی بانک پاسارگاد اعلام کرد کلیه شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر، کلیه خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز ارایه می دهند.

مجلس شورای اسلامی

محمد‌علی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره ساعت کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز در ماه مبارک رمضان، گفت: ساعت کار مجلس در ماه مبارک رمضان با یک ساعت تغییر و از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ بعداز ظهر و ساعت کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس در ماه رمضان از ساعت ۱۴ ظهر الی ۱۶ بعد‌ازظهر است.

همچنین بخوانید:  توقیف اکران یک فیلم سینمایی به دلیل تبلیغ شدن در شبکه جم !

طرح ترافیک

حسن عابدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تدابیر ترافیکی پلیس برای ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ساعت پایان طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان با دو ساعت کاهش به ساعت ۱۷ رسیده است. بنابراین طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان هر دو در روزهای غیر تعطیل هفته به استثنای پنجشنبه‌ها از ساعت ۶:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت و در روزهای پنجشنبه نیز در ساعت ۱۳:۳۰ به پایان می‌رسد.

بانک سامان

روابط عمومی بانک سامان اعلام کرد ساعت کاری شعب بانک سامان در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، قم، البرز، اردبیل و شهر اهواز به‌صورت یک‌سره از ساعت ۸ تا ۱۵:۳۰ خواهد بود. این شعب در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ فعال هستند. شعبه هایپراستار تهران در این مدت از ساعت ۸ تا ۱۷:۳۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ساعت ۱۲:۳۰ ارایه خدمت می‌کند.

نانوایان

قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد ر ایام ماه مبارک رمضان همه نانوایی های سنتی در سه شیفت فعال هستند و تنها در ساعات ابتدایی صبح به دلیل کم بودن مشتری، میزان پخت نان کاهش می یابد اما از ساعت ۱۴ تا پس از افطار فعال می شوند.
وی ادامه داد: گرچه پس از افطار تا سحر نانوایی ها تقریبا تعطیل می شوند اما برخی از نانوایی های سنتی لواش یک ساعت قبل از سحر نیز مجددا فعال می شوند تا مردم بتوانند برای سحر نیز نان تازه تهیه کنند.

همچنین بخوانید:  خطرات جدی ظروف پلاستیکی 2000 تومانی

ساعت کار سینماها

فرجی مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای گفت: سالن‌های سینما در طرح ویژه ماه مبارک رمضان پس از افطار کار خود را شروع می‌کنند و ۲ ساعت قبل از اذان صبح به کار خود پایان خواهند داد.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع : جزییات کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ۹۶

جزییات ساعت کار در ماه رمضان 96 - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/fa/news/.../جزییات-ساعت-کار-در-ماه-رمضان-96‎Cached27 مه 2017 ... برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادارات در ماه مبارک رمضان تا ساعت 14 کاهش می‌یابد، البته هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را ... کاهش ساعت کار کارمندان در ماه رمضان - شبکه خبر https://www.irinn.ir/fa/news/.../کاهش-ساعت-کار-کارمندان-در-ماه-رمضان‎Cached30 مه 2017 ... به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران، درباره ساعات کار کارمندان ادارات ... ساعت کاری ادارات در ماه رمضان 96 - جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز www.momtaznews.com/ساعات-کاری-ادارات-در-ماه-رمضان-۹-تا-۲۳۰/‎Cached Similar30 مه 2017 ... این در حالی است که در دولت قبل هر ساله ساعت کاری در ماه رمضان با کاهش همراه شده و ... کاهش ساعت کار ادارات در ماه رمضان با توجه به مخالفتهای هرساله ... ساعت کار ادارات در ماه رمضان کاهش میابد؟ - نمناک namnak.com/ساعت-کار-ادارات-در-ماه-رمضان-.p50105‎Cached27 مه 2017 ... ساعت کار ادارات در ماه رمضان 96 هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما احتمالا تا ... برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که ساعت کار ادرات در ماه رمضان تا ساعت 14 ... جزییات ساعت کار در ماه رمضان 96 - ناطقان nateghan.ir/fa/news/86429/جزییات-ساعت-کار-در-ماه-رمضان-96‎Cached27 مه 2017 ... برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادارات در ماه مبارک رمضان تا ساعت 14 کاهش می‌یابد، البته هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را ... جزییات ساعت کار در ماه رمضان 96 - میزان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/38950302 27 مه 2017 ... جزییات ساعت کار در ماه رمضان 96. خبرگزاری میزان- برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادارات در ماه مبارک رمضان تا ساعت 14 کاهش می یابد، ... ساعت کار در ماه رمضان 96 - ببینک https://www.bebinak.com/p/2gs3/ساعت-کار-در-ماه-رمضان-96‎Cached27 مه 2017 ... ساعت کار در ماه رمضان 96 برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادرات در ماه مبارک رمضان تا ساعت 14 کاهش می‌یابد،هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را تایید نکرده است جزییات ساعت کار در ماه رمضان 96 | رکنا | ... ساعت کار مجلس ... ساعات کاری ادارات در ماه رمضان 95 - جدیدترین اخبار ایران و ... | ابلاغ ساعات ... جزییات کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ۹۶ - برترین ها bartarinaa.ir/search/?...جزییات+کاهش+ساعات+کاری+ادارات...ماه+رمضان+۹۶‎Cachedبرخی شنیده ها حکایت از آن دارد که ساعت کار ادرات در ماه رمضان تا ساعت 14 کاهش می یابد، البته هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را تایید نکرده است. ساعت کار ... ساعت کار ادارات در ماه رمضان 93 - آسمونی www.asemooni.com/news/social/office-working-hours-in-ramadan‎Cached Similaroffice working hours in ramadan ساعت کار ادارات در ماه رمضان 93 ... و اقدامی که در سال‌های قبل در ارتباط با کاهش ساعت کاری انجام می‌شد مورد اعتراض مجلس بود، ولی دولت ... جزییات کاهش ساعات کاری ادارات در ماه رمضان ۹۶ - مجله تفریحی پارسی دون parsidon.ir/search/?...جزییات%20کاهش%20ساعات%20کاری%20ادارات%20در%20ماه%20رم...‎Cachedبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان ، بر اساس تصمیم شورای اداره کار افغانستان ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان اعلام شد. ساعات کاری ...