مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رژیم گیاهخواری و بالا بردن شانس باروری

آیا میدانستید از مزایای رژیم گیاهخواری افزایش شانس باروری در زوجین است.

رژیم گیاهخواری و بالا بردن شانس باروری

مصرف موادغذایی سالم و طبیعی در بالابردن توان باروری زوجین نقش بسزایی ایفا میکند همچنین این رژیم و موادغذایی تشکیل دهنده آن در پیشگیری از ابتلا به انواع عارضه های جسمی و بیماری های مزمن نقش دارد .رژیم غذایی گیاهخواری تنها برای لاغری و خوش اندام شدن نیست بلکه خاصیتی منحصربفرد و استثنایی در باروری دارد.

کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند مصرف میوه و سبزیجات می تواند باعث افزایش شانس باروری شود و بسیاری از زوج های نابارور  با تغییر در رژیم غذایی خود تحت نظارت پزشک متخصص به طور طبیعی صاحب فرزند شده اند.

گفتنی است، در این پژوهش که در نشریه Psychology Today به چاپ رسیده است کارشناسان دریافتند که زنانی که رژیم غذایی گیاهخواری دارند بیشتر مورد علاقه آقایان برای ازدواج و فرزند آوری قراردارند.

کارشناسان اعتقاد دارند این افزایش حس علاقه و احساس به دلیل تاثیر خوردن مواد غذایی بر هورمون های بدن و ایجاد رایحه ای خوشبو در تعریق بدن است همچنین افرادی که از غذاهای سالم در رژیم غذایی خود استفاده می کنند چهره باز و روشن تری دارند.

در عین حال مصرف میوه و سبزیجات برای بازه زمانی طولانی برای سلامت بدن مفید نیست و می تواند باعث کم خونی ، ضعف، ریزش موی سر، نرمی استخوان ها و بسیاری دیگر از مشکلات سلامتی شود، توصیه کارشناسان مصرف کمتر موادی چون گوشت قرمز و در عوض مصرف بیشتر میوه و سبزیجات برای حفظ سلامتی است.



لینک منبع :رژیم گیاهخواری و بالا بردن شانس باروری

رژیم گیاهخواری و بالا بردن شانس باروری - سلامتی salamati.ir/2017/05/30/رژیم-گیاهخواری-و-بالا-بردن-شانس-باروری/‎Cached30 مه 2017 ... آیا میدانستید از مزایای رژیم گیاهخواری افزایش شانس باروری در زوجین است. ... مصرف موادغذایی سالم و طبیعی در بالابردن توان باروری زوجین نقش ... رژیم گیاهخواری و بالا بردن شانس باروری! - نکته آنلاین nokteonline.com/fa/.../رژیم-گیاهخواری-و-بالا-بردن-شانس-باروری‎Cached30 مه 2017 ... آیا میدانستید از مزایای رژیم گیاهخواری افزایش شانس باروری در زوجین است. ... مصرف موادغذایی سالم و طبیعی در بالابردن توان باروری زوجین نقش ... ایران خبر - بالا بردن شانس باروری با رژیم گیاهخواری www.irankhabar.ir/fa/doc/.../بالا-بردن-شانس-باروری-رژیم-گیاهخواری‎Cached30 مه 2017 ... بالا بردن شانس باروری با رژیم گیاهخواری. به گزارش ایران خبر، مصرف موادغذایی سالم و طبیعی در بالابردن توان باروری زوجین نقش بسزایی ایفا ... بارداری/ رژیم گیاهخواری و بالا بردن شانس باروری - آخرین خبر - تی نیوز tnews.ir/news/c3e086864205.html‎Cached30 مه 2017 ... سلامتی/ آیا میدانستید از مزایای رژیم گیاهخواری افزایش شانس باروری در زوجین است. مصرف موادغذایی سالم و طبیعی در بالابردن توان باروری زوجین ... بالا بردن شانس افزایش باروری با مصرف میوه وسبزیجات | | روزنامه ... www.iran.pezeshk.us/archives/80121‎Cachedرژیم غذایی گیاهخواری تنها برای لاغری و خوش اندام شدن نیست بلکه خاصیتی منحصربفرد و استثنایی در باروری دارد. کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند ... رژیم گیاهخواری و بالا بردن شانس باروری | خبرگزاری سلامتی | پارسی پو parsipoo.ir/news/.../رژیم-گیاهخواری-و-بالا-بردن-شانس-باروری/‎Cached30 مه 2017 ... رژیم گیاهخواری و بالا بردن شانس باروری. مصرف موادغذایی سالم و طبیعی در بالابردن توان باروری زوجین نقش بسزایی ایفا میکند همچنین این رژیم و ... فرمول‌های غذایی خاص برای افزایش شانس باروری + اسامی - خبرلند khabarland.com/.../فرمول‌های-غذایی-خاص-برای-افزایش-شانس-باروری-اسامی‎Cached30 آوریل 2017 ... فرمول‌های غذایی خاص برای افزایش شانس باروری + اسامی افراد برای رفع نسبی مشکل ناباروری و بالا بردن قدرت باروری می‌توانند تغییراتی را در رژیم غذایی‌شان ایجاد ... رژیم غذایی گیاهخواری تنها برای لاغر و خوش اندام شدن نیست بلکه ... افزایش شانس باروری، تاثیر گیاه‌خواری - مجله تفریحی نروا https://norva.ir/news/103839‎Cachedکارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند افرادی که رژیم غذایی گیاهخواری دارند از افرادی که رژیم غذایی عادی دارند جذابیت بیشتری برای همسر و نامزدهای خود دارند. 5 ماده غذایی که باروری زنان را افزایش می‌دهد - تبیان article.tebyan.net/.../5-ماده-غذایی-که-باروری-زنان-را-افزایش-می-دهد‎Cached12 ا کتبر 2013 ... چربی‌های غیراشباع و گیاهی را در رژیم غذایی جایگزین آن‌ها کنید. ... البته منظور این نیست که برای افزایش باروری گیاه‌خوار شوید بلکه محدود کردن ... افزایش شانس باروری، تاثیر گیاه‌خواری - مجموعه تجمیع و بازنشر خبر ir.infrc.com/news/785662‎Cached29 ژوئن 2017 ... کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند افرادی که رژیم غذایی گیاهخواری دارند از افرادی که رژیم غذایی عادی دارند جذابیت بیشتری برای همسر ...