مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فال روزانه ۱۰ خرداد ۹۶ – چهارشنبه

فال روزانه ۱۰ خرداد ۹۶ – چهارشنبه

فال روزانه-vaharan.ir

فروردین

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

فال روزانه-vaharan.ir

اردیبهشت

وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید..

فال روزانه-vaharan.ir

خرداد

دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.

همچنین بخوانید:  تقویم سال 96 + مناسبت ها و تعطیلات

فال روزانه-vaharan.ir

تیر

امروز ممکن است از جانب دوستان و خانواده مورد حمایت قرار بگیرید، اما برای تان سخت است که حمایت بی دریغ آن ها را به راحتی بپذیرید. از این که می ببینید دیگران فکر می کنند به کمک احتیاج دارید ناراحت می شوید، اما بهتر است این رفتارها را کنار بگذارید. برای این که مشکلات تان را حل کنید باید پیشنهاد همکاری دیگران را با آغوش باز بپذیرید. پس اجازه دهید که دیگران هم در موفقیت شما شریک شوند.

فال روزانه-vaharan.ir

مرداد

امروز ارتباط های شما وارد فاز جدیدی می شوند و دوستان تازه ای به دایره دوستان اضافه خواهد شد. با آنها صادق باشید اما سیاست هم داشته باشید. روی تک‌تک کلمات خود وسواس به خرج دهید و بدون فکر هیچ حرفی نزنید و رفتاری نشان ندهید. در جمع ها و جلسات کاری حاضر شوید و با دقت بسیار به همه سخنان اطرافیان گوش کنید. همه مسایل و نکات مثبت را در ذهنتان ثبت کنید. این فرصت، ایده های خلاقانه ای در ذهن شما ایجاد خواهند کرد که موجب ارتقا کار و درآمد می شود. بهتر است چند رو زاز عشقتان دور باشید تا اگر تنشی میان شما هست، برطرف شود.

فال روزانه-vaharan.ir

شهریور

آخرین باری که به خودتان توجه نشان داده اید، چه زمانی بوده است؟ آیا یادتان می آید کی به خودتان و نیازهای شخصی خود توجه کرده اید! امروز فرصت خوبی برای تغییر موضع همیشگی است. از روند عادی و همیشگی زندگی دست بردارید. به سلامت خود نیز توجه بیشتری نشان دهید. مثلا در باشگاه یا استخر ثبت نام کنید. غذاهای مضر و ناسالم را از برنامه غذایی خود حذف کنید. امروز استارت تغییرات در زندگی را بزنید.

فال روزانه-vaharan.ir

مهر

دیده شدن خلاقیت و توانایی هایتان توسط کسی که می تواند در پیشرفتتان به شما کمک کند باعث شادی بسیار شما خواهد شد. هرچقدر تأثیر بیشتری بتوانید روی این فرد بگذارید زندگیتان به همان نسبت بهتر خواهد شد. در مورد مذاکرات اقتصادی خیلی کوتاه نیایید، اما انعطاف پذیر هم باشید. اهمیت رسیدگی به خودتان را فراموش نکنید و حتما برنامه رسیدن به خود و پختن غذاهای خانگی برای خودتان را در نظر داشته باشید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید.

همچنین بخوانید:  بیماری های متولدین ماه های مختلف سال

فال روزانه-vaharan.ir

آبان

شما در زندگی امروزتان از همه مسائل روزمره‌ای که برایتان پیش می‌اید دلسرد شده اید و دیگر امیدی به اینده‌ای تازه ندارید اما بدانید که چشمه امید و دل گرمی‌تازه‌ای به زودی برای شما فوران می‌شود.کتاب‌هایی که شما را به زندگی امیدوار می‌کنند را بخوانید.به پارک یا کنار یک رودخاته بروید تا بتوانید قوای از دست رفته خود را باز بیابید.این حقیقت زندگی شماست پس بهتر است به جای این که خود را عذاب دهید با ان کنار بیاید.

فال روزانه-vaharan.ir

آذر

شما در این اواخر به این مساله فکر می‌کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می‌دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می‌کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی‌شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می‌دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی‌اش خودش با تلاش و کوشش می‌سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می‌شود.

فال روزانه-vaharan.ir

دی

امروز شاید مجبور شوید بین یک وضعیت اضطراری در خانه و محل کار یکی را انتخاب کرده و در اولویت قرار دهید. هرچند وضعیت دشواری به نظر می رسد اما در فهم اینکه کدام یک برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند به شما کمک خواهد کرد. امروز انگار اطرافیانتان متوجه منظور شما نمی شوند و حرف زدن با آنها و رساندن منظورتان برایتان کمی سخت خواهد بود. گاهی اوقات بهترین کار ممکن گذراندن یک بعد از ظهر آرام در خانه است. همراه با عشقتان در خانه بمانید و یک شام خانگی لذت بخش بخورید. اگر مجرد هستید فرصت خوبی است برای اینکه دوستان صمیمیتان را که از مصاحبت آنها لذت می برید به خانه خود دعوت کنید.

همچنین بخوانید:  فال ماهانه خرداد 96 در وهاران

فال روزانه-vaharan.ir

بهمن

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

فال روزانه-vaharan.ir

اسفند

با اینکه برنامه های زیادی در سر دارید اما شاید به درستی ندانید چطور و از چه مسیری می توانید به اهداف برسید. برای این منظور باید مشورت و تحقیق کنید. حرف های دیگران را بشنوید و اگر موردی ناخوشایند هم در این میان وجود داشت، خیلی تدافعی و عصبی واکنش نشان ندهید. برخی از مسایل زندگی در ابتدا چالش‌برانگیز و دشوار به نظر می رسند اما در ادامه متوجه می شوید که نه تنها سخت نیستند بلکه بسیار هم کمک کننده هستند. این را بدانید که بدون زحمت و سختی نمی توانید به نیازهای خود دست پیدا کنید.

اختصاصی وهاران

http://www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :فال روزانه ۱۰ خرداد ۹۶ – چهارشنبه

فال - بانوان ایرانی banovanirani.ir/category/سرگرمی/فال/‎Cachedفال امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی : فال متولدین فروردین:امروز لازم است که اوضاع مالی خود را ... فال چهارشنبه ۱۱ مرداد ۹۶ ... فال سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶. فال روزانه - مجله فارسی پرمگ permag.ir/all/daily-horoscope‎Cached Similarفال امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ | فال روزانه ، فال حافظ فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ مجله فارسی پرمگ : ارائه دقیق ترین فال روزانه در ایران شما امروز آماده ... فال روزانه - بیتوته www.beytoote.com/daily-horoscope/‎Cached Similarعکس های جالب و دیدنی روز چهارشنبه 18 مرداد ... فال روز متولدین خرداد: امروز یک نفر بهتان حرفهای خیلی خوبی می‌زند، بنابراین باید این حرفها را آویزه گوش خود کنید. فال روزانه - آکاایران www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/‎Cached Similarفال روزانه آکاایران بهمراه فال روزانه حافظ و فال بر اساس تاریخ تولد هر شب راس ساعت 12 به روز ... طالع بینی متولدین خرداد .... فال روزانه - فال امروز شما شنبه 21 مرداد 96 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ ... فال روزانه چهارشنبه 18 مرداد 1396 ... فال روزانه | فال امروز | فال روز تولد - نمناک namnak.com/t101-فال-روزانه‎Cached Similar... روزانه و فال روزانه متولدین فروردین ، فال روزانه اردبیهشت ، فال روزانه خرداد ، فال روزانه ... برای اطلاع از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه 18 مرداد 96 فال روزانه ... فال روزانه 21 مرداد 1396 طالع بینی امروز شنبه 21 مرداد 96 - پاتوق من mepatogh.ir/57/daily-omen/‎Cachedفال روزانه 21 مرداد 1396 طالع بینی امروز شنبه 21 مرداد 96 فال روزانه روز تولد برای متولدین تمام ماه های سال ، در ادامه فال خود را مطالعه نمایید • فال روزانه چهارشنبه 10 خرداد 96 ir.infrc.com/news/533212‎Cachedاین فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید ب. فال روز چهارشنبه 10 خرداد ۹۶ | سایت تفریحی آفتاب نشون https://goo.gl/nHi5P3‎Cachedفال روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶. فروردین: اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع ... فال چهارشنبه 10 خرداد 96 - تمام عیار tamamayar.com/فال-چهارشنبه-10-خرداد-96.html‎Cached30 مه 2017 ... فال روزانه متولدین اردیبهشت: وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه ای که دوست دارید است. شما در حالی که ... فـال روزانـه - Daily Omen - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/20915/فـال-روزانـه-daily-omen‎Cached Similarمن لینک فال روزانه 16 اردیبهشت 96 رو خواسته بودم اما هیچ جوابی داده نشد!! ممنون میشم ...... من 19 خرداد ماه تولدم بود و فراموش کردم فال اون روزم رو نگاه کنم. نوشته چند کلمه ...