مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

شما می توانید با سیب شیرینی ها و دسرهای خوشمزه و متنوعی را درست کنید. ما در این مطلب دستور تهیه نوعی رول خوشمزه را با استفاده از سیب و دارچین را برای شما عزیزان همراه در نظر گرفته ایم که امیدواریم در منزل این شیرینی رژیمی را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید. گفتنی است این شیرینی برای بیماران مبتلا به دیابت هم بسیار مفید است و از خواص دارچین و خواص سیب هم بهره برده است.

شیرینی رژیمی: رول دارچین و سیب

مواد مورد نیاز برای تهیه خمیر رول دارچینی :

خمیر مایه یک قاشق غذاخوری
شکر یک چهارم پیمانه
آب یا شیر یک لیوان
روغن مایع یا کره ۳۰ گرم
تخم مرغ یک عدد
نمک یک قاشق مرباخوری
آرد به حدی که خمیر به دست نچسبد (حدود ۴۰۰ گرم)

مواد میانی رول دارچین و سیب:

سیب تازه و رسیده ۵ عدد

شکر مقداری کم

دارچین مقدار کمی

سیب ها را شسته و به همراه مقدار کمی دارچین به حالت مارمالاد آن را درست کنید. شیرینی آن بنا به ذائقه خودتان می توانید انتخاب کنید.

طرز تهیه رول دارچین و سیب

خمیر مایه را در آب گرم عمل آورید و شکر را با میزان آب گفته شده حل کنید، سپس خمیر مایه و شکر حل شده را با روغن یا کره آب شده و تخم مرغ و نمک مخلوط کنید و سپس آرد را به آن اضافه کنید. طوری که خمیر به دست نچسبد. سپس خمیر را روی سطحی پهن کنید.

همچنین بخوانید:  راهنمای انتخاب رنگ پیراهن برای کت و شلوار آبی

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

سپس از مارمالاد سیب آماده شده در خمیر پهن شده بریزید و آن را مطابق تصاویر زیر بپیچید.

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

رول آماده شده را در کره ذوب شده بغلتانید.

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

بعد از این رول آماده شده را در مخلوط شکر و دارچین بغلتانید.

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

در مرحله بعد این رول ها را در کاغذ آلومینیوم روی سینی فر بچینید. در یک کاسه یک زرده تخم مرغ با یک قاشق روغن مایع مخلوط کنید و روی آنها بمالید.

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

سپس رول های آماده شده را در فر از قبل گرم شده با درجه حرارت ۳۵۰ درجه به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید تا جایی که روی آنها طلایی شود.

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

مترجم: ندا رحیمی

اختصاصی سایت وهاران

www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)



لینک منبع :دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی

Images for دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی – news news.adbx.ir/d/2017/.../دستور-تهیه-رول-دارچین-و-سیب-کاملا-رژیمی/‎Cached30 مه 2017 ... دستور تهیه رول دارچین و سیب کاملا رژیمی. شما می توانید با سیب شیرینی ها و دسرهای خوشمزه و متنوعی را درست کنید. ما در این مطلب دستور تهیه نوعی ... رول دارچینی | طرز تهیه رول دارچینی یا نان رول دارچینی - نمناک namnak.com/رول-دارچینی.p15022‎Cachedرول دارچینی و رول دارچینی و نان رول دارچینی و شیرینی رول دارچینی و طرز تهیه رول ... یک دست و نرم شده و چسبندگی آن کاملا گرفته شود ولی در عین حال نرم و لطیف بماند. دسر سیب و دارچین – سایت آشپزی - بستنی خوشمزه cook.3eke.com/دسر-سیب-و-دارچین/‎Cached6 روز پیش ... دسر سیب و دارچین یک دسر رژیمی و کم کالری و مناسب برای نیمه دوم سال است. – تولینک. طرز تهیه شیرینی سیب و دارچین • دونفره. طرز تهیه کامل و مرحله ای شیرینی سیب و دارچین که در روغن سرخ میشه. ... من مامانم – رول دارچین و سیب. طرز تهیه رول دارچینی سیب و گردو با روکش پنیر خامه ای - سوران www.sooran.com/fa/recipes/6531/‎Cached Similar23 دسامبر 2015 ... طرز تهیه رول دارچینی سیب و گردو با روکش پنیر خامه ای ... خمیر را در کاسه ای که از قبل چرب کردیم میندازیم و یکبار برمی گردونیم تا اطراف خمیر کاملا" چرب شود. ... طرز تهیه مافین پوره ی سیب زمینی پنیری، راحت و رژیمی برای شام ... طرز تهیه دمنوش سیب و دارچین - سوران www.sooran.com/fa/recipes/5305/‎Cached11 مه 2015 ... طرز تهیه اسکون سیب زمینی شیرین و دارچین (کم چربی) .... طرز تهیه رول دارچینی سیب و گردو با روکش پنیر خامه ای ... آموزش تصویری پخت نان رول دارچینی - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/cake1/cinnamon-rolls.html‎Cached22 دسامبر 2015 ... نان رول دارچین,طرز تهیه نان رول دارچینی,نان رول دارچینی,نان رول دارچینی ... کم اضافه کنید تا زمانی که خمیر به دست نچسبد ولی باید کاملا نرم باشد . طرز تهیه رول دارچینی شیرینی یا نان محبوب و خوشمزه عصرانه و ... https://www.pinterest.com/pin/539657967834251131/‎Cachedطرز تهیه رول دارچینی شیرینی یا نان محبوب و خوشمزه عصرانه و پذیرایی. ... نوشیدنی خنک تابستانه خوشمزه و رژیمی لیموناد میوه ای .... طرز تهیه سیب زمینی کبابی در فر و مایکروویو با نمک ..... انواع صبحانه خوشمزه و گرم آموزش بوفه کامل صبحانه. آموزش تصویری طرز تهیه شیرینی رول سیب – شیرینی کده www.shirinikade.com/.../آموزش-تصویری-طرز-تهیه-شیرینی-رول-سیب‎Cached16 آگوست 2016 ... در این پست میخواهیم طرز تهیه یک شیرینی خوش طعم و خوش عطر با عطر سیب و دارچین رو خدمت شما کاربران عزیز شیرینی کده آموزش بدم که میدونم اگه ... طرز تهیه نان سیب - بیتوته www.beytoote.com/cookery/pastry/apple-bread-recipe1.html‎Cached Similarدرست کردن نان سیب تهیه نان سیب,مواد لازم نان سیب,طرز تهیه کیک سیب,پخت کیک ... پس یک کیک دارچینی با کشمش و با طعم سیب بدنتان را گرم می کند ؛ این کیک ...