مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد

اگر چه خوردن نان و هندوانه اتفاق ويژه‌اي نيست ولي خوردن ناني که شکل و ظاهر هندوانه داشته باشد، چيزي است که کمتر کسي تا کنون تجربه کرده است.

نان‌ ميوه‌اي هم به بازار آمد

خلاقيت و نوآوري مهم‌ترين رمز موفقيت يک کسب و کار است و حالا با توجه به فرا رسيدن فصل تابستان، يک نانواي تايواني ناني به شکل هندوانه تهيه کرده است. جيمي جياهوسي نانواي خوش ذوش تايواني از چاي سبز براي رنگ‌آميزي بخش بيروني اين نان و از توت فرنگي براي رنگ‌آميزي داخل نان استفاده کرده است.

دانه‌هاي کشمش سياه نيز نقش هسته‌هاي هندوانه را بازي مي‌کنند. آرد سفيد نيز براي تهيه بخش مياني به کار رفته است.

آقاي جياهوسي تاکيد کرده است که رنگ‌هاي مختلف هيچ تغييري در طعم نان اينجا نکرده‌اند. صاحب اين نانوايي گفته است که مقدار استقبال از اين نان جديد در حدي بوده که او ناچار شده، تعدادي کارگر جديد استخدام کند تا بتواند نان مورد نياز نانوايي‌اش را تهيه کند.



لینک منبع :نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد

Images for نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6109558/نان‌-میوه‌ای-هم-به-بازار-آمد-تصاویر‎Cached30 مه 2017 ... نان‌های میوه‌ای هم به بازار آمد به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر چه خوردن نان و هندوانه اتفاق ویژه‌ای نیست ... نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد - سلامتی salamati.ir/2017/05/30/نان‌-میوه‌ای-هم-به-بازار-آمد/‎Cached30 مه 2017 ... نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد. خلاقیت و نوآوری مهم‌ترین رمز موفقیت یک کسب و کار است و حالا با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، یک نانوای تایوانی ... نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد +عکس - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline.com sobhanehonline.com/fa/news/.../نان‌-میوه‌ای-هم-به-بازار-آمد-عکس‎Cached30 مه 2017 ... به گزارش صبحانه، اگر چه خوردن نان و هندوانه اتفاق ویژه‌ای نیست ولی خوردن نانی که شکل و ظاهر هندوانه داشته باشد، چیزی است که کمتر کسی تا کنون ... نان‌ میوه ای هم به بازار آمد | پفکی www.pofaki.info/2017/06/01/نان‌-میوه-ای-هم-به-بازار-آمد/‎Cached1 ژوئن 2017 ... اگر چه خوردن نان و هندوانه اتفاق ویژه‌ای نیست ولی خوردن نانی که شکل و ظاهر هندوانه داشته باشد، ... صفحه اصلی تغذیه و سلامت نان‌ میوه ای هم به بازار آمد ... نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149617140075094‎Cachedاگر چه خوردن نان و هندوانه اتفاق ویژه‌ای نیست ولی خوردن نانی که شکل و ظاهر هندوانه داشته باشد، چیزی است که کمتر کسی تا کنون تجربه کرده است. - بهداشت نیوز. نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/news/نان‌-میوه‌ای-هم-به-بازار-آمد/8504167‎Cached30 مه 2017 ... نان میوه ای هم به بازار آمد. خلاقیت و نوآوری مهم ترین رمز موفقیت یک کسب و کار است و حالا با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، یک نانوای تایوانی ... نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد +تصاویر - خبرلند khabarland.com/news/210273/نان‌-میوه‌ای-هم-به-بازار-آمد-تصاویر-1‎Cached30 مه 2017 ... نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد +تصاویر در این گزارش تصاویر بسیار جالبی از نوعی نان جدید را مشاهده خواهید کرد. خبر فارسی,خبر آنلاین و خبر لند,آخرین ... نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد +تصاویر - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../نان‌-میوه‌ای-هم-به-بازار-آمد-تصاویر/‎Cached1 ژوئن 2017 ... نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد +تصاویر. به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر چه خوردن نان و هندوانه اتفاق ویژه‌ای ... آخرین خبر | نان‌ میوه‌ای هم به بازار آمد akharinkhabar.ir/interestings/3503525/نان‌-میوه‌ای-هم-به-بازار-آمد‎Cachedباشگاه خبرنگاران/ اگر چه خوردن نان و هندوانه اتفاق ویژه‌ای نیست ولی خوردن نانی که شکل و ظاهر هندوانه داشته باشد، چیزی است که کمتر کسی تا کنون تجربه کرده است.