مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی

عضو هیات مدیره جامعه متخصصین داخلی ایران با اشاره درمانهای یک الی دوسال گذشته هپاتیت سی از امکان بهبودی کامل مبتلایان به این بیماری و تازه‌ترین پیشرفت‌های علمی جهان در آن داد.

بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی

بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سیکیوان الچیان عضو هیئت علمی جامعه متخصصین داخلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: هپاتیت بی با وجود واکسن‌های این بیماری و میزان درمان پذیری بالای آن نسبتا شایع است، اما در این میان نوع سی شیوع بالایی دارد که استفاده از سرنگ آلوده یکی از مهمترین و شایع‌ترین راه‌های انتقال این نوع از هپاتیت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به درمان‌های نوین جهانی برای هپاتیت سی گفت: پیشرفت‌های علمی در تشخیص، کنترل و درمان این بیماری در سراسر جهان به سرعت در حال گسترش است که مطالعات علمی جدید نشان از بهبودی و کنترل کامل هپاتیت سی دارد و می‌تواند زندگی جدیدی را پیش روی مبتلایان به هپاتیت بگذارد،

زیرا بیشتر این افراد مبتلا به هپاتیت سی به علتهای مختلف یا از جامعه ترد شده یا به شدت گوشه گیر می‌شوند.

عضو هیئت مدیره جامعه متخصصان داخلی ادامه داد: تا یک الی دوسال قبل میزان موفقیت درمانی هپاتیت سی، هر ساله ۵۰ الی ۶۰ درصد بوده در حالیکه هم اکنون بهبود کامل و درمان این بیماری با موفقیت بیش از ۹۰ درصدی کاملا واقعیت دارد و روش ها‌ی نوین درمانی در این خصوص نیز به کشورمان وارد شده که در قالب برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی این مهم را در اختیار جامعه متخصصان داخلی و سایر همکاران این حوزه قرار می‌دهیم.

الچیان اظهار داشت: اغلب درمانهای هپاتیت سی به صورت دارو‌های تزریقی است، اما در روش‌های نوین با ضریب موفقیت درمانی بیش از ۹۰ درصدی از هر دو روش دارو درمانی خوراکی و تزریقی استفاده می‌شود که البته میزان تجویز آنها به شدت و وضعیت جسمی بیمار بستگی دارد.



لینک منبع :بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی

بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت C - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../بهبودی-کامل-بیش-از-۹۰-درصدی-هپاتیت-c‎Cached30 مه 2017 ... بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی کیوان الچیان عضو هیئت علمی جامعه متخصصین داخلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه ... تدبیر - بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی www.tadbirkhabar.com/knowing/161736‎Cachedعضو هیات مدیره جامعه متخصصین داخلی ایران با اشاره درمانهای یک الی دوسال گذشته هپاتیت سی از امکان بهبودی کامل مبتلایان به این بیماری و تازه‌ترین پیشرفت‌های ... بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی - خبرلند khabarland.com/.../بهبودی-کامل-بیش-از-۹۰-درصدی-هپاتیت-سی-1‎Cached30 مه 2017 ... بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی عضو هیات مدیره جامعه متخصصین داخلی ایران با اشاره درمانهای یک الی دوسال گذشته هپاتیت سی از امکان ... بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی - مجله تفریحی ایرو مگ iroplus.ir/news/146823‎Cachedعضو هیات مدیره جامعه متخصصین داخلی ایران با اشاره درمانهای یک الی دوسال گذشته هپاتیت سی از امکان بهبودی کامل مبتلایان به این بیماری و تازه‌ترین پیشرفت‌های ... بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی - سایت تفریحی سرگرمی fun8.ir/news/37019/بهبودی-کامل-بیش-از-۹۰-درصدی-هپاتیت-سی‎Cachedعضو هیات مدیره جامعه متخصصین داخلی ایران با اشاره درمانهای یک الی دوسال گذشته هپاتیت سی از امکان بهبودی کامل مبتلایان به این بیماری و تازه‌ترین پیشرفت‌های ... بهبودی کامل بیش از 90 درصدی هپاتیت سی | عضو هیات مدیره جامعه - قطره www.ghatreh.com/news/.../بهبودی-کامل-بیش-درصدی-هپاتیت‎Cached30 مه 2017 ... عضو هیات مدیره جامعه متخصصین داخلی ایران با اشاره درمانهای یک الی دوسال گذشته هپاتیت سی از امکان بهبودی کامل م. بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی - باشگاه خبرنگاران |خبرپو khabarpu.com/sn.php?u.../Ysdi12K/bjCDZh9m...‎Cachedبهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی - باشگاه خبرنگاران | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. بهبودی کامل بیش از 90 درصدی هپاتیت سی - تدبیر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/39194691 بهبودی کامل بیش از 90 درصدی هپاتیت سی. عضو هیات مدیره جامعه متخصصین داخلی ایران با اشاره درمانهای یک الی دوسال گذشته هپاتیت سی از امکان بهبودی کامل ... بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی - ام تی ان mtn1.ir/article/15999‎Cachedعضو هیات مدیره جامعه متخصصین داخلی ایران با اشاره درمانهای یک الی دوسال گذشته هپاتیت سی از امکان بهبودی کامل مبتلایان به این بیماری و تازه‌ترین پیشرفت‌های ... میهن مگ - بهبودی کامل بیش از ۹۰ درصدی هپاتیت سی https://mihanmag.com/.../بهبودی_کامل_بیش_از_۹۰_درصدی_هپاتیت_سی‎Cached30 مه 2017 ... میهن مگ - کیوان الچیان عضو هیئت علمی جامعه متخصصین داخلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ...