مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید!

اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید!

اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید!

سلامتی به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن سلول‌های آن می‌شود.عوامل مختلفی باعث بروز ایست قلبی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به کلسترول بالای خون، مصرف دخانیات، اضافه وزن و عمدتاً سبک‌های غلط زندگی اشاره کرد.

متخصصان موفق شده‌اند علائمی را شناسایی کنند که با آن‌ها می‌توان از چند هفته قبل ایست قلبی را پیش‌بینی کرد.

این علائم ظاهری عبارتند از:
۱٫درد قفسه سینه
۲٫کمردرد
۳٫احساس درد در دست چپ
۴٫درد در ناحیه فک
۵٫احساس خستگی شدید

آشنایی با نشانه‌های اولیه ایست قلبی باعث می‌شود یک مرحله از آن جلوتر باشید. در صورت مشاهده علائم بالا حتماً به دکتر مراجعه کنید.



لینک منبع :اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید!

اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید! www.yjc.ir/.../اگر-این-علائم-را-دارید-به-احتمال-زیاد-یک-ماه-دیگر-سکته-می-کنید‎Cached13 ژوئن 2016 ... اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید! ... به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، حمله قلبی به ... اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید ... behdashtnews.ir/.../اگر-این-علائم-را-دارید-به-احتمال-زیاد-یک-ماه-دیگر-سکته-می-کنید!/‎Cached4 ژوئن 2017 ... حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن سلول‌های آن می‌شود. اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید! www.fardanews.com/.../اگر-این-علائم-را-دارید-به-احتمال-زیاد-یک-ماه-دیگر-سکته-می-کنید‎Cached9 جولای 2016 ... حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن سلول‌های آن می‌شود. اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید! www.afkarnews.ir/.../523154-اگر-این-علائم-را-دارید-به-احتمال-زیاد-یک-ماه-دیگر-سکته-می-کنید‎Cached14 ژوئن 2016 ... به گزارش افکارنیوز، حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن ... اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید! - نیک ... www.niksalehi.com/pezeshki/علائم-سکته-قلبی.html‎Cached5 ژوئن 2017 ... حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن سلول‌های آن می‌شود. احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید؛ اگر این علائم را دارید! - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../احتمال-زیاد-یک-ماه-دیگر-سکته-می-کنید-اگر-این-علائم-را-دارید!‎Cached15 ژوئن 2016 ... احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید؛ اگر این علائم را دارید! ... به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی ، حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های ... اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید ... www.shahrekhabar.com/medical/149658900079267‎Cachedحمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن سلول‌های آن می‌شود. - بهداشت نیوز. اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید ... khabarfarsi.com/u/39430423 اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید! ، حمله قلبی به علت انسداد رگ های خونی رخ می دهد. بسته شدن رگ های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی ... میگنا - اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید! www.migna.ir/vdcbafbf.rhbzspiuur.html 14 ژوئن 2016 ... حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن سلول‌های آن می‌شود. اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید ... peyamemarand.ir/?p=25483 14 ژوئن 2016 ... به گزارش پیام مرند, حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن ...