مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شعر کوتاه غمگین برای روز پدر از دست رفته و فوت شده

شعر روز پدر فوت شده و مرحوم شده سوزناک و غمگین

شعر کوتاه غمگین برای روز پدر از دست رفته و فوت شدهشعر کوتاه غمگین برای روز پدر از دست رفته و فوت شده

پدر آن تیشه که بر خاک تو زد دست اجل
تیشه‌ای بود که شد باعث ویرانی من

—-

غم مرگ پدر کوچک غمی نیست.
جگر می سوزدو درد کمی نیست.
پدر زیبا گل باغ وجود است.
که بی او زندگی جز ماتمی نیست.

—-

دلم پرازغم و درد است ای وای
هوای خانمان سرد است ای وای
پدر رفت و، از او ،جز قاب عکسی
نمانده ،در کنارم نیست ای وای

—-

بابا غم مرگ تو زد آتش جگرم را
بشکست پدر بار فراقت کمرم را
تنها نه قدم از غم مرگ تو شکسته
داغ تو شکسته کمر و بال و پرم را
غمهای دلم قاتل جانم بود آخر
آماده اجل ساخته بار سفرم را
از جور عدو رفت زکف عز و جلالم
چون برد فلک سایه لطف پدرم را

—-

ای عجب، بعد تو با کیست نگهبانی من
ای پدر ای با دل من همنشین ای صمیمی ای بر انگشتر نگین
ای پدر ای همدم تنهاییم آشنایی با غم تنهاییم
ای طنین نام تو بر گوش من ای پناه گریه ی خاموش من
همچو باران مهربان بر من ببار ای که هستی مثل ابر نو بهار
در صداقت برتر از آیینه ای در رفاقت باده ای بی کینه ای
ای سپیدار بلند و بی پایدار می برم نام تو را با افتخار
هر چه دارم از تو دارم ای پدر ای که هستی نور چشم و تاج سر
رحمت بارانی روشن تبار مهربانی از مانده یادگار
ای پدر بوی شقایق می دهی عاشقی را یاد عاشق می دهی
با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر هر چه دارم از تو دارم ای پدر

پدرم تاج سرم چشم به راهت بودم

همه دم عاشق لبخند نگاهت بودم

ای فلک از چه زدی آتش غم بر جگرم

کاش جای پدرم من سر راهت بودم

ای سفر کرده به معراج به یادت هستیم

ای پدر ما همگی چشم به راهت هستیم

تو سفر کردی وآسوده شدی از دوران

همه ماتم زده هر لحظه به یادت هستیم



لینک منبع :شعر کوتاه غمگین برای روز پدر از دست رفته و فوت شده

Images for شعر کوتاه غمگین برای روز پدر از دست رفته و فوت شده شعر کوتاه غمگین برای روز پدر از دست رفته و فوت شده - کوکا www.coca.ir/father-day-poem-death/‎Cachedشعر روز پدر از دست رفته ، شعر روز پدر فوت شده و مرحوم شده سوزناک و غمگین، شعر برای روز پدران و باباهای فوت شده و از دست رفته جدید. شعر کوتاه روز پدر از دست رفته,پدر فوت شده,شعر مرگ پدر | دانلود ... 3pide.ir/شعر-کوتاه-روز-پدر-از-دست-رفتهپدر-فوت-شد/‎Cached Similar27 آوریل 2015 ... شعر کوتاه روز پدر از دست رفته,پدر فوت شده,شعر مرگ پدر , شعر درد غم بی پدری , شعری کوتاه و زیبا برای پدر پدران فوت شده مرده , شعر غمگین پدر ... اس ام اس روز پدر برای پدران فوت شده - بیتوته www.beytoote.com/fun/sms/sms-fathers1-died.html‎Cachedمتن تبریک روز پدر اس ام اس روز پدر فوت شده دلنوشته های روز پدر , متن زیبا در مورد ... پدر برای پدر فوت شده , متن تبریک روز پدر و مرد , اس ام اس غمگین روز پدر , اس ام ... شادی روح تمامی پدران رفته صلوات ... پدر عزیزم جات خیلی خالیه روزت مبارک پدر جانم ... که شد دیگه اجازه نمیده" الان دست بچم را که میگیرم دلم برا دستای پدرم تنگ میشه. شعر کوتاه غمگین برای روز پدر از دست رفته و فوت شده - آکا - آکاایران www.akairan.com/fun/visua/news201742919542734453.html‎Cached29 آوریل 2017 ... شعر روز پدر از دست رفته ، شعر روز پدر فوت شده و مرحوم شده سوزناک و غمگین، شعر برای روز پدران و باباهای فوت شده و از دست رفته جدید. گلچین زیباترین اشعار در وصف پدر+ 100 "شعر درباره پدر" - بی اس ام اس www.jesarat.com/father-about-poems/‎Cached3 فوریه 2017 ... ... از دست رفته,شعر زیبا در وصف پدر از دست رفته,شعر کوتاه روز پدر از دست رفته, شعر برای روز .... پدرم قطعه ایست غمگین که در فراق سروده شده. عکس نوشته در مورد پدر فوت شده - تــــــــوپ تـــــــــاپ www.toptoop.ir/.../1277558-عکس-نوشته-در-مورد-پدر-فوت-شده.html‎Cached Similarعکس نوشته های بسیار زیبا و غمگین برای پدارانی که فوت شدن پدر مرده ها ... toptoop. irعکس و مطلب برای روز پدر از دست رفته جدید 95. پدر ... متن خیلی غمگین فوت پدر ... منم این شعر پدر را تقدیم میکنم امیدوارم خوشتون بیاد خود منم از نعمت داشتن بابا ... متن تبریک روز پدر برای پدران فوت شده + عکس - تــــــــوپ تـــــــــاپ www.toptoop.ir/.../1277529-متن-تبریک-روز-پدر-برای-پدران-فوت-شده-عکس.html‎Cached Similarتبریک روز پدر متن و شعرهای بسیار غمگین برای کسانی که پدرشان فوت شده پدرانی که مرده ... پدر فوت شده سنگ نوشته دست نوشته مردن بابا متن غم انگیز نبود پدر برای منی که پدرم را از ... پدر عزیزم جات خیلی خالیه روزت مبارک پدر جانم .... روز پدران فوت شده،تبریک پدران مرحوم،تبریک پدران از دنیا رفته،تبریک روز پدر،روز پدر،پدر ... آهنگ های سوزناک دشتی برای فوت پدر - اخبار جدید mirol.blogsky.com/1396/04/06/post-10/‎Cached27 ژوئن 2017 ... 58,724 بازدید. 4:18 ... آهنگ خیلی غمگین و زیبا و احساسی/نبینی از دست رفته. ..... شعر کوتاه روز پدر از دست رفته,پدر فوت شده,شعر مرگ پدر | . متن در مورد پدر فوت شده,متن زیبا برای پدر از دست رفته,متن و شعر ... antique-book-treasure.ir/.../متن-در-مورد-پدر-فوت-شدهمتن-زیبا-برای-پد/‎Cached4 آوریل 2017 ... متن در مورد پدر فوت شده,متن زیبا برای پدر از دست رفته,متن و شعر ... خیلی جالب و دیدنی و خواندنی در مورد تبریک روز عید پدر در سال ۹۶ لذت ببرید .