مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها (اینفوگرافیک)

هنگامی که فرد بی حوصله است و از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار ندارد، بدون اینکه بخواهد، بی انگیزه شده و کارها و وظایف خود را پشت گوش می اندازد. معوقه کردن های پی در پیِ امور، در نهایت به کارکرد نامناسب منتهی شده و او را از اهداف خود دور می کند.

به همین خاطر، برای اینکه بی انگیزگی، بی حوصله بودن و رخوت را از خود و زندگی کاری خود دور کنید، پیشنهاد می کنیم راهکارهایی که در اینفوگرافیک زیر ذکر شده را مطالعه کرده و به کار بگیرید.

تکنیک های جلوگیری از پشت گوش انداختن کارهاتکنیک های جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها



لینک منبع :16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها (اینفوگرافیک)

16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها ... www.coca.ir/do-works/‎Cachedتکنیک های جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها، راه ها و روش های جلوگیری از پشت ... و زندگی کاری خود دور کنید، پیشنهاد می کنیم راهکارهایی که در اینفوگرافیک زیر ... 16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها ... www.akairan.com/khanevadeh/.../news201742919511656732.html‎Cached29 آوریل 2017 ... 16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها ( اینفوگرافیک) گردآوری توسط بخش مهارتهای زندگی سایت آکاایران. Images for 16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها (اینفوگرافیک) 16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها ... www.akairan.ir/16_تکنیک_شگفت_انگیز_برای_جلوگیری_از_پشت_گوش_انداختن_کارها_%28اینفوگرافیک%29‎Cached21 ژوئن 2017 ... 16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها ( اینفوگرافیک) 16 تکنیک شگفت انگیز برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها ... pik.abtinblog.com/.../16+تکنیک+شگفت+انگیز+برای+جلوگیری+از+پشت+گوش+انداختن+کارها+...+‎Cachedتکنیک های جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها 16 تکنیک شگفت انگیز برای ... دولتی دخترانه نمونه دولتی کوثر تبریز اینفوگرافیک خواص عجیب زالو در درمان ... 4 تکنیک برای جلوگیری از پشت گوش انداختن کارها - نمناک namnak.com/پشت-گوش-انداختن-کارها.p44853‎Cachedپشت گوش انداختن و زیر نظر داشتن تمامی فعالیت های روزانه و درک دلیل پشت گوش انداختن کارها را در نمناک بخوانید. سفر انسان به ماه بزرگترین دروغ قرن بیستم+مدارک و شواهد | گجت نیوز gadgetnews.ir/1089/سفر-انسان-به-ماه-بزرگترین-دروغ-قرن-بیست/‎Cached Similar10 ژوئن 2012 ... پشت پرده ساخت فیلم پرتاب انسان به ماه ... بر روی این پروژه کار کرده اند، شکی باقی نمی گذارند که این کار یک دروغ بوده است. ..... تصویر 1 مربوط به ماموریت شماره 16 آپولو است که در اولین سفر به ... به بیرون درز کرده و حقیقتی شگفت آور از تاسیسات موجودات فضایی و ... * فروش ویژه اسپینرهای جذاب و هیجان انگیز. موفقیت – ذهن بیدار https://bidarvandi.com/about/our-technology/.../in-service.aspx/‎Cachedمطمئن باشید در میان همهمه کار و مشکلات و رسیدگی به امور منزل و فرزندان، وجود چنین قرارهای ... 16 ساعت ago توسط دکتر بیداروندی ... آیا فکر میکنید انتخاب این اسم هایی که بیشتر از هر اسم دیگری به گوش ما میخورد دلیل علمی و منطقی زیادی دارد؟ پس بهتری است این اینفوگرافیک ما را ببینید, ما ریشه اصلی اسم (برند) شرکت های معروف ... وبسایت «اد اکس» یا edX - Iman Abbasi www.imanabbasi.blogfa.com/1392/05‎Cached_ برای اتوی لباس ابتدا باید درزهای لباس رااز پشت باز کرده اتو بزنید. ... این کار باعث می شود بخار آب به درون پارچه نفوذ کرده و چین و چروک آن را باز نماید. ..... + نوشته شده در پنجشنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۲ساعت 16:9 توسط Iman Abbasi | آرشیو نظرات ... صاحب سگ انتظار داشت دوستش درباره این سگ شگفت انگیز نظری بدهد یا اظهار ... اینفوگرافیک توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع سیل | رویداد ۲۴ rooydad24.com/.../اینفوگرافیک_توصیه_های_ایمنی_در_هنگام_وقوع_سیل‎Cached16 ساعت قبل ... یکی از همین بلایای طبیعی؛ سیل است. هلال احمر برخی نکات ایمنی برای مقابله با آن را عنوان کرده که در این اینفوگرافیک به آنها اشاره می‌شود.