مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶

عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶

بهزاد خداویسی یکی از بازیگران به نسبت قدیمی است که در سریالها و فیلمهای زیادی ایفای نقش داشته است. از جمله سریالهای بهزاد خداویسی می توان به سریال سرنخ اشاره کرد که در آن با جهانبخش سلطانی همبازی بوده است. در این مقاله از پورتال وهاران برای شما عکس همسر بهزاد خداویسی را منتشر کرده ایم.

عکس بهزاد خداویسی در کنار همسرش

عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت 96

بهزاد خداویسی زاده ۱۳۴۴ در تهران است.

لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر خود را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دریافت کرد و بعد‌ها فوق لیسانس نیز گرفت.

او با فیلم «تحفه ها» به سینمای ایران وارد شد و سپس با بازی در فیلم «ضیافت» به کارگردانی مسعود کیمیایی و در کنار بازیگران بسیار مشهور آن زمان همچون فریبرز عرب‌نیا و پارسا پیروزفر توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

این بازیگر متاهل است و در ادامه می توانید عکس او و همسرش را مشاهده کنید.

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)
همچنین بخوانید:  درگذشت غم انگیز احمد عزیزی + جزییات کامل



لینک منبع :عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶

Images for عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶ عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت 96 www.vaharan.ir/behzad-khodaveisi-and-his-wife/‎Cachedاخبار,اخبار بازیگران,عکس,فال و طالع بینی,دانلود سریال و فیلم,روزنامه ها,قیمت های روز,عکس بازیگران. عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت 96-www.vaharan.ir ... www.vaharan.ir/.../عکس-دیده-نشده-از-بهزاد-خداویسی-و-همسرش-2/‎Cachedtrue. مسیر شما » عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶-www. vaharan.ir (2). عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶-www.vaharan. ir (2). عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶ - پارسی خون parsikhon.ir/search/?...عکس%20دیده%20نشده%20از%20بهزاد%20خداویسی%20و%20همسر...‎Cachedبهزاد خداویسی یکی از بازیگران به نسبت قدیمی است که در سریالها و فیلمهای زیادی ایفای نقش داشته است. از جمله سریالهای بهزاد خداویسی می توان به سریال سرنخ اشاره ... عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶ - پارسی دون parsidon.ir/search/?...عکس%20دیده%20نشده%20از%20بهزاد%20خداویسی%20و%20همسر...‎Cachedاز جمله سریالهای بهزاد خداویسی می توان به سریال سرنخ اشاره کرد که در آن با جهانبخش سلطانی همبازی بوده است. در این مقاله از پورتال وهاران برای شما عکس همسر بهزاد ... عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶ - پارسی دون parsidon.ir/search/?...عکس%20دیده%20نشده%20از%20بهزاد%20خداویسی%20و%20همسر...‎Cachedمهم نیست چه قدر مواظب دیوایس های الکترونیکی خود باشید؛ همه ما تقریباً برای یک بار هم که شده تجربه افتضاح از دست دادن این وسایل را داشته ایم. چنین اتفاقی ممکن ... دانلود خندوانه بهزاد خداویسی - کولر گازی 30000 کم مصرف ال‌جی atash.soltoonblog.tk/دانلود-خندوانه-بهزاد-خداویسی/‎Cachedبهزاد خداویسی مهمان خندوانه دوشنبه 25 اردیبهشت 96 +بیوگرافی \n برچسب ها: مهمان … امشب خندوانه 25 ... بهزاد خداویسی ،مهمان امشب برنامه خندوانه +عکس – Download Box .... بیوگرافی بهزاد خداویسی + جدیدترین تصاویر دیده نشده از او بهزاد خداویسی (زاده ع دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶ - جذاب 96 jazab96.ir/search/?...عکس%20دیده%20نشده%20از%20بهزاد%20خداویسی%20و%20همسر...‎Cachedعکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶ بهزاد خداویسی یکی از بازیگران به نسبت قدیمی است که در سریالها و فیلمهای زیادی ایفای نقش داشته است. عکس جدید امین حیایی, جدیدترین عکس های امین حیایی, | golfun ... https://www.pinterest.com/pin/629870697854271097/‎Cachedعکس هومن برق نورد و همسرش در سال ۹۶, عکس جدید هومن برق نورد در سال ۹۶,عکس ... بهزاد خداویسی و همسرش سولماز اعتماد در کنار سید محمد خاتمی + بیوگرافی .... پست اینستاگرام بازیگران و ورزشکاران بعد از حملات تروریستی تهران ۱۷ اردیبهشت ۹۶ .... دات ای ار عکس کمتر دیده شده از آنا نعمتی بازیگر زن سینمای کشورمان را مشاهده خواهید کرد ... دانلود قسمت هشتم سریال عاشقانه منوچهر هادی اردیبهشت ۹۶ – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../دانلود-قسمت-هشتم-سریال-عاشقانه-منوچهر/‎Cachedدانلود قسمت هشتم سریال عاشقانه منوچهر هادی اردیبهشت ۹۶ ... راهبری نوشته‌ها. پیشین نوشته قبلی: عکس دیده نشده از بهزاد خداویسی و همسرش اردیبهشت ۹۶ · پسین نوشته ...