مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه‌های ورزشی برای ماه مبارک رمضان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، توصیه‌های زیر می‌تواند به ورزش کردن در ماه رمضان کمک کند.

1ـ چه زمانی در رمضان ورزش کنیم


بسیار در ماه مبارک رمضان بعد از افطار ورزش می‌کنند. با این حال باید توجه داشته باشید که بین غذا خوردن و ورزش کردن فاصله بیندازید. حداقل باید یک ساعت فاصله بین افطار و ورزش باشد. یک استراتژی دیگر نیز این است که آخرین کاری که قبل از افطار انجام می‌دهید ورزش کردن باشد بدین ترتیب بعد از به پایان رسیدن ورزش می‌توانید غذا و آب کافی دریافت کنید. روش‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید که کدام با بدن شما سازگارتر است.

2ـ برنامه‌ ورزشی خود را مطابق ماه رمضان تنظیم کنید

اگر معمولا ورزش سخت انجام می‌دهید و ورزش صبحگاهی دارید باید برای رمضان برنامه خود را تغییر دهید. ورزش با شدت زیاد برای بعد از افطار مناسب است. اگر می‌خواهید صبح‌ها ورزش کنید باید شدت آن را کاهش دهید تا بدن زیاد عرق نکند. برای مثال می‌توانید پیاده‌روی کنید.

3ـ کلاس‌های ورزشی در ماه رمضان

اگر در کلاس‌های ورزشی شرکت می‌کنید می‌توانید به این کار ادامه دهید اما شدت ورزش را کم کنید. می‌توانید ورزش‌هایی همچون یوگا انجام دهید که فشار کمتری بر بدن شما وارد می‌کنند.

4ـ وزنه زدن در ماه رمضان

می‌توانید به وزنه زدن در این ماه ادامه دهید اما بهتر است این کار را بعد از افطار انجام دهید.

5ـ رمضان بهترین ماه برای ایجاد تغییر در برنامه ورزشی

اگر بدن به برنامه ورزشی عادت کند باعث می‌شود که فعالیت فیزیکی تاثیر کمتری داشته باشد. تغییر برنامه ورزشی بسیار مهم است. می‌توانید در ماه رمضان برنامه خود را تغییر دهید و بعد از رمضان دوباره به برنامه قبل خود باز گردید. این کار باعث می‌شود که ورزش بر عضلات شما تاثیر بیشتری بگذارد.



لینک منبع :توصیه‌های ورزشی برای ماه مبارک رمضان

Images for توصیه‌های ورزشی برای ماه مبارک رمضان توصیه‌های ورزشی برای ماه مبارک رمضان - ایسنا www.isna.ir/news/.../توصیه-های-ورزشی-برای-ماه-مبارک-رمضان‎Cached20 مه 2017 ... ماه مبارک رمضان زمان طولانی است و افراد اگر در این مدت زمانی ورزش کردن را کنار بگذارند بدن آمادگی خود را از دست خواهد داد. روزه داران می‌توانند با ... توصیه های ورزشی برای ماه مبارک رمضان - آفتاب www.aftabir.com/.../توصیه-های-ورزشی-برای-ماه-مبارک-رمضان‎Cached1 ژوئن 2017 ... ماه مبارک رمضان زمان طولانی است و افراد اگر در این مدت زمانی ورزش کردن را کنار بگذارند بدن آمادگی خود را از دست خواهد داد روزه داران می توانند با ... نکات مهم برای ورزشکاران در ماه رمضان - نمناک namnak.com/توصیه-به-ورزشکاران.p32100‎Cachedافراد در ماه مبارک رمضان می توانند با در نظر گرفتن توصیه های کار شناسان متخصص به ورزش هایی نظیر پیاده روی، دوچرخه سواری، کوه پیمایی و شنای سبک و تفریحی ... توصیه های ورزشی در ماه رمضان - تبیان article.tebyan.net/360175/توصیه-های-ورزشی-در-ماه-رمضان‎Cached31 مه 2017 ... ماه مبارک رمضان سی روز است و اگر افراد در این مدت ورزش کردن را کنار بگذارند، بدن آمادگی خود را از دست خواهد داد. روزه داران می توانند... توصیه های ورزشی در ماه مبارک رمضان hypergymco.com/index.aspx?...توصیه-های-ورزشی...ماه-مبارک-رمضان‎Cached31 جولای 2017 ... ورزش کردن در ماه مبارک رمضان باعث می شود تا چربی ها در بدن تجمع نکند و عمل سوخت و ساز در بدن ادامه داشته باشد. [DOC] ورزش در ماه مبارک رمضان vchsc.ajums.ac.ir/_.../ورزش%20در%20ماه%20مبارک%20رمضان.docx‎Cached Similarدر زیر به نکاتی اشاره خواهد شد که رعایت آنها در ماه مبارک رمضان برای ورزشکاران توصیه می شود. ماه مبارک رمضان، ماه خیر و برکت، ماه انسان ساز و ماه نزول برکات است که ... تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان – انجمن پزشکان ورزشی iransportmed.com/تغذیه-ورزشکاران-در-ماه-مبارک-رمضان/‎Cached29 مه 2017 ... تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان ... در واقع به ورزشکارانی که می بایست فعالیت و تمرینات ورزشی سنگینی را در طی ماه رمضان انجام دهند توصیه می ... برنامه تغذیه و ورزش در ماه مبارک رمضان - پایگاه اطلاع رسانی، خبر ... www.ifsm.ir/news/40031/برنامه-تغذیه-و-ورزش-در-ماه-مبارک-رمضان‎Cached28 مه 2017 ... برنامه تغذیه و ورزش در ماه مبارک رمضان ... بنابراین توصیه می شود ورزشکاران روزه دار زود بخوابند و ۲-۱ ساعت قبل از اذان صبح بیدار شوند و غذای ... آیا تمرین‌های ورزشی در ماه رمضان مضر است؟ - 1TVNews.af 1tvnews.af/fa/news/health/29442-2017-05-22-11-19-25‎Cached22 مه 2017 ... فقط چند روز دیگر تا ماه مبارک رمضان باقی مانده است و اگر شما برنامه دارید که در این ماه ورزش را ترک کنید، به شما توصیه می‌کنیم که یک بار دیگر در ...