مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟

به گزارش جام جم آنلاین، در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی را که به کاهش وزن کمک می‌کند بیان می‌کنیم:

کلم: ‌منبع بسیار خوبی از ویتامین C است و چون کم‌کالری است در رژیم غذایی استفاده می‌شود. کلم‌سبز زمانی که تازه پخته شده حاوی کمتر از یک گرم چربی است.

کلم بروکلی:‌ حاوی مقدار زیادی کلسیم تقریبا به اندازه یک لیوان شیر است. این گیاه منبع بسیار خوبی از آهن، فیبر و پتاسیم و برای بدن ضروری است.

لوبیا: ‌کربوهیدرات‌های خوبی دارد و جایگزین کربوهیدرات‌های بد می‌شود. این کربوهیدرات‌های بد شامل نشاسته است که چربی بدن را زیاد می‌کند.

قارچ: ‌ حاوی چربی، شکر یا نمک نیست. علاوه بر این یک منبع بسیار ارزشمند از فیبر در رژیم غذایی است. بهترین آنتی‌اکسیدان است که به سیری طولانی‌مدت کمک می‌کند.

تربچه: ‌ در کربوهیدرات‌های قابل هضم جای دارد و حاوی مقدار زیادی آب است.



لینک منبع :با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟

با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../با-مصرف-چه-سبزیجاتی-می‌توان-لاغر-شد؟‎Cached10 آوریل 2017 ... در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی که به کاهش وزن کمک می‌کند را بیان می‌کنیم: تصویر با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ به گزارش جام جم ... با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../با-مصرف-چه-سبزیجاتی-می‌توان-لاغر-شد؟‎Cached19 آوریل 2017 ... تصویر با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ به گزارش جام جم آنلاین، در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی را که به کاهش وزن کمک می‌کند بیان ... با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ - تناسب اندام - تغذیه - سلامت ... www.salamatnews.com/.../با-مصرف-چه-سبزیجاتی-می‌توان-لاغر-شد-‎Cached19 آوریل 2017 ... با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ سلامت نیوز:بسیاری از سبزیجات حاوی آب و فیبر هرگز نمی‌تواند به افزایش وزن منجر شود. به گزارش سلامت ... با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/152473/‎Cachedبا مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ بسیاری از سبزیجات حاوی آب و فیبر هرگز نمی‌تواند به افزایش وزن منجر شود. در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی را که به ... با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/440130/با-مصرف-چه-سبزیجاتی-می‌توان-لاغر-شد کلم: ‌منبع بسیار خوبی از ویتامین C است و چون کم‌کالری است در رژیم غذایی استفاده می‌شود. کلم‌سبز زمانی که تازه پخته شده حاوی کمتر از یک گرم چربی است. الف - با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ alef.ir/vdcjitexiuqemhz.fsfu.html?463955‎Cachedبا مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ بخش سلامت الف، 30 فروردین 96. تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵. بسیاری از سبزیجات حاوی آب و فیبر ... با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/149259096048732 بسیاری از سبزیجات حاوی آب و فیبر هرگز نمی‌تواند به افزایش وزن منجر شود. - بهداشت نیوز. با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ | فرتاک نیوز www.fartaknews.ir/بخش.../19700-با-مصرف-چه-سبزیجاتی-می-توان-لاغر-شد 10 آوریل 2017 ... با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ به گزارش فرتاک نیوز،. در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی که به کاهش وزن کمک می‌کند را بیان می‌کنیم:. با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ | فرتاک نیوز www.fartaknews.ir/بخش.../21534-با-مصرف-چه-سبزیجاتی-می-توان-لاغر-شد 19 آوریل 2017 ... با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ به گزارش فرتاک نیوز،. در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی را که به کاهش وزن کمک می‌کند بیان می‌کنیم:. با مصرف چه سبزیجاتی می‌توان لاغر شد؟ - تیک tik.ir/fa/news/161826/با-مصرف-چه-سبزیجاتی-می‌توان-لاغر-شد بسیاری از سبزیجات حاوی آب و فیبر هرگز نمی‌تواند به افزایش وزن منجر شود. در اینجا فهرستی از بهترین سبزیجاتی را که به کاهش وزن کمک می‌کند بیان می‌کنیم:.