مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم ، برای خلاص شدن از یخ های متراکم داخل فریزر کافی است مراحل سادۀ زیر را انجام دهید:

- سیم برق را از پریز بکشید و آن را جایی غیر از روی زمین بگذارید. چند دستمال جاذب رطوبت یا حولۀ خشک زیر یخچال قرار دهید تا آب حاصل از ذوب یخ ها را جذب کنند.

- تمام محتویات فریزر را خارج کنید و منتظر بمانید تا یخ ها آب شود. می توانید شب، سیم برق یخچال را جدا کنید و صبح آن را تمیز کنید تا زمان انتظار برای ذوب یخ ها کاهش پیدا کند. دقت کنید محتویات فریزر مخصوصا مواد با فسادپذیری بالا مثل انواع گوشت را در یخچال بگذارید. ضمنا در فریزر را باز بگذارید تا سرمای آن حفظ نشود و یخ ها سریع تر ذوب شوند.

- بعد از آب شدن یخ ها، طبقات داخل فریزر را خارج و سطح داخلی آن را با دستمال خشک کنید و اجازه دهید در مجاورت هوا به خوبی خشک شود.

- دوشاخه را به پریز بزنید و طبقه ها را سر جایشان بگذارید. دست کم یک ساعت برای این که فریزر به قدر کافی سرد شود زمان لازم است. غذاهای منجمد را دوباره در آن بگذارید.

- دقت کنید که استفاده از آب جوش برای ذوب برفک ها و یا به کار بردن شوینده های شیمیایی برای تمیز کردن داخل فریزر، راهکارهای مناسبی نیستند.



لینک منبع :چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر

چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر - شبکه خبری العالم fa.alalam.ir/news/1876997?utm_source=dlvr.it&utm_medium... 25 ا کتبر 2016 ... وقتی که فریزر یخ می‌زند در اثر کاهش حجم آن، نگهداری از مواد غذایی مشکل می شود، از این رو برفک زدایی اصولی آن ضروری است. چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر - العالم fa.alalam.ir/news/1876997 25 ا کتبر 2016 ... وقتی که فریزر یخ می‌زند در اثر کاهش حجم آن، نگهداری از مواد غذایی مشکل می شود، از این رو برفک زدایی اصولی آن ضروری است. چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=956762‎Cached25 ا کتبر 2016 ... وقتی که فریزر یخ می‌زند در اثر کاهش حجم آن، نگهداری از مواد غذایی مشکل می شود، از این رو برفک زدایی اصولی آن ضروری است. به گزارش جام جم آنلاین ... چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=66773&idG=18 25 ا کتبر 2016 ... چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم ، برای خلاص شدن از یخ های متراکم داخل فریزر کافی است مراحل ... زندگی:چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر | مجله اینترنتی ... kahlek.ir/index.php/post364394 17 نوامبر 2016 ... زندگی:چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر. کد مطلب : 364394 که یخ در کاهش آن، از غذایی می از رو زدایی آن است. گزارش جم به از ، خلاص از های ... چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر - جام جم | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27095836/redirect/jamejamonline.ir چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر. وقتی که فریزر یخ می زند در اثر کاهش حجم آن، نگهداری از مواد غذایی مشکل می شود، از این رو برفک زدایی اصولی آن ضروری ... چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر - سایت خبری تحلیلی قم ... worldcup.tnews.ir/news/a63b72915722.html‎Cachedوقتی که فریزر یخ می زند در اثر کاهش حجم آن، نگهداری از مواد غذایی مشکل می شود، از این رو برفک زدایی اصولی آن ضروری است. برای خلاص شدن از یخ های متراکم داخل ... اطلاع از فاسد شدن غذا در فریزر، با یک سکه! - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../اطلاع-از-فاسد-شدن-غذا-در-فریزر،-با-یک-سکه 15 ا کتبر 2016 ... هنگامی که به مسافرتی چند روزه رفته باشید، غذاهایی که در فریزر نگهداری می‌کنید، در صورت قطعی ... چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر. News - هتل آپارتمان برین hotelbarin.ir/index.php?option=com_newsfeeds&view=newsfeed... به طوری که سلول‌های جدید پوست، طی چند روز (به جای چند هفته) رشد می‌کنند. بدن این سلول‌های اضافی ... چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر وقتی که فریزر یخ ... - ولید المعلم - جمعه به مسکو می رود - قم پرس www.qumpress.ir/201558/ولید-المعلم-جمعه-مسکو.html 25 ا کتبر 2016 ... چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر · قیمت لپ تاپ · نقش آفرینی ... چند گام ساده برای برفک زدایی اصولی فریزر · نقش آفرینی منطقه ای از ...