مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس سایت پزشکی «بولد اسکای»، گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق ۷ خاصیت دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

۱- خاصیت ضدعفونی

بوی لیمو خاصیت ضد باکتری دارد و در هنگام خواب جلوی گرفتگی بینی را می‌گیرد و تنفس شما را راحت‌تر می‌کند.

۲- آرامش‌بخش طبیعی

بوی لیمو عوارض استرس را در شما کاهش می‌دهد و باعث می‌شود بهتر بخوابید.

۳- دورکننده مگس و پشه

بوی لیمو قدرت دفع مگس، پشه و دیگر حشرات را دارد که می‌توانند مزاحم خواب شما شوند.

۴- آرامش

قرار دادن چند قاچ لیمو در کنار تخت خواب باعث آرامش اندام شما می‌شود و بهترین راه برای مقابله با بی‌خوابی بدون استفاده از قرص خواب است.

۵- کاهش فشار خون

قاچ‌های لیمو می‌توانند به شما در کاهش فشار خون کمک کنند، به ویژه اگر از فشار خون بالا رنج می‌برید.

۶-افزایش هورمون خوشحالی

قاچ‌های لیمو با افزایش هورمون سروتونین یا هورمون خوشحالی در بدن، باعث شادابی بیشتر پس از بیدار شدن می‌شود.

۷- تازگی هوای اتاق

بوی لیمو کیفیت هوای اتاق را بالا می‌برد و لذت خواب را برای شما بیشتر می‌کند.



لینک منبع :۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب

۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../۷-دلیل-برای-گذاشتن-قاچ‌های-لیمو-در-اتاق-خواب‎Cached8 ا کتبر 2016 ... لیمو ترش خواص درمانی بسیاری دارد. بغیر از بوی خوش آن، لیمو برای سلامتی شما مفید است و قرار دادن چند قاچ از آن در اتاق خواب می تواند خالی از فایده ... ۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب - صفحه اصلى farsi.alarabiya.net/.../-۷-دلیل-برای-گذاشتن-قاچ-های-لیمو-در-اتاق-خواب.html‎Cached6 ا کتبر 2016 ... لیمو ترش خواص درمانی بسیاری دارد. بغیر از بوی خوش آن، لیمو برای سلامتی شما مفید است و قرار دادن چند قاچ از آن در اتاق خواب می تواند خالی از فایده. Images for ۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب آخرین خبر |۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب akharinkhabar.ir/girly/3009426 8 ا کتبر 2016 ... جام جم/ لیمو ترش خواص درمانی بسیاری دارد. بغیر از بوی خوش آن، لیمو برای سلامتی شما مفید است و قرار دادن چند قاچ از آن در اتاق خواب می تواند خالی از ... ۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147599790071593 9 ا کتبر 2016 ... لیمو ترش خواص درمانی بسیاری دارد. بغیر از بوی خوش آن، لیمو برای سلامتی شما مفید است و قرار دادن چند قاچ از آن در اتاق خواب می تواند خالی از فایده ... الف - دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب alef.ir/vdcjvyexiuqey8z.fsfu.html?400215 8 ا کتبر 2016 ... لیمو ترش خواص درمانی بسیاری دارد. بغیر از بوی خوش آن، لیمو برای سلامتی شما مفید است و قرار دادن چند قاچ از آن در اتاق خواب می تواند خالی از فایده ... ۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../۷-دلیل-برای-گذاشتن-قاچ-های-لیمو/.../6002284/‎Cached8 ا کتبر 2016 ... بر اساس سایت پزشکی «بولد اسکای»، گذاشتن قاچ های لیمو در اتاق ۷ خاصیت دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم: بوی لیمو خاصیت ضد باکتری دارد ... 7 دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب | دانلود یاب downlodyab.ir/tag/7-دلیل-برای-گذاشتن-قاچ‌های-لیمو-در-اتاق/‎Cachedبایگانی برچسب: 7 دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب. فواید استفاده از چشم بند هنگام خواب · اخبار پزشکی. [vc_row][vc_column][vc_message ... 7 دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب - هشتگ 8tag.ir/news/5060262571751447557-10020447509776857803‎Cached12 ا کتبر 2016 ... لیمو ترش خواص زیاد و شگفت انگیزی دارد از پوست آن گرفته تا آب آن که خواص درمانی بسیار زیادی دارد و گذاشتن قاچ‌ های لیمو در اتاق خواب باعث خواب ... قاچ‌های لیمو در اتاق خواب | انجمن بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران isacc.ir/tag/قاچ‌های-لیمو-در-اتاق-خواب/ ۷ دلیل برای گذاشتن قاچ‌های لیمو در اتاق خواب. لیمو ترش خواص زیاد و شگفت انگیزی دارد از پوست آن گرفته تا آب آن که خواص درمانی بسیار زیادی دارد و گذاشتن قاچ‌ های ...