مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سلامت نیوز ، اگرچه کولرها یک راه حل خوب برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان هستند؛ ولی بنا بر آخرین یافته های به دست آمده، بهترین گزینه برای سالمندان دوری کردن از این وسیله است. در واقع، نشستن مقابل کولر در هوای بسیار گرم هیچ کمکی به خنک شدن سالمندان نمی کند و حتی در مواردی موجب افت سیستم ایمنی بدن و افزایش دمای بدن آنها می شود.

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده روی افراد بالای 60 سال، استفاده از کولر در هوای گرم نقش خاصب در کاهش دمای درونی بدن آنها ایفا نمی کند. نکته جالب توجه این است که در این گروه سنی هر ده دقیقه نشستن مقابل کولر موجب افزایش دمای درونی بدن آنها می شود. به همین خاطر حتی اگر این افراد هشت ساعت در طول روز را در معرض باد کولر باشند باز هم احساس گرما می کنند.

بنابراین، اگر در گروه افراد میانسالان قرار می گیرید یا با فرد میانسالی زندگی می کنید که علی رغم روشن بودن کولر همیشه از گرمای هوا شاکی است بهتر است پیش از هر کاری کولر را خاموش کنید. بهترین گزینه برای کاهش دمای درونی میانسالان تجهیز محل سکونت آنها به یک سیستم تهویه هوای خوب است. راهی مطمئن و بدون دردسر که به خنک شدن آنها هم کمک می کند.



لینک منبع :باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟

باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../باد-کولر-چه-بلایی-سرتان-می-آورد؟‎Cached10 سپتامبر 2016 ... فصل گرما و بدون کولر؛ احتمالاً تصور زندگی در چنین شرایطی برای اغلب ما اگر غیرممکن نباشد سخت است؛ اما به نظر می رسد باد کولر چندان برای ... باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ - نمناک namnak.com/باد-کولر-چه-بلایی-سرتان-می-آورد.p15907‎Cachedدر روزهای گرم ، نشستن زیر باد کولر لذتبخش است اما این لذت بعد از بروز سردرد ، خستگی و مشکلات تنفسی از بین می رود. باد کولر علی رغم خنک کردن محیط عوارضی ... باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ www.asrkhabar.com/fa/news/101334/باد-کولر-چه-بلایی-سرتان-می-آورد باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ فصل گرما و بدون کولر؛ احتمالاً تصور زندگی در چنین شرایطی برای اغلب ما اگر غیرممکن نباشد سخت است؛ اما به نظر می رسد باد کولر ... باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ - زریان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/40796956 30 ژوئن 2017 ... باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ پایگاه خبری-تحلیلی زریان؛ در روزهای گرم ، نشستن زیر باد کولر لذتبخش است اما این لذت بعد از بروز سردرد ... بلایی که باد کولر بر سرتان می آورد | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/63810‎Cached Similarبه گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از تبیان، مضرات باد کولر را که بیان می کنیم، سردرد و خستگی اولین مشکلی است که به بیان می شود. سردرد و خستگی که بعد ... باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ - مجله پویا pooyamag.ir/a-255165.html‎Cachedباد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ اگرچه کولرها یک راه حل خوب برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان هستند؛ ولی بنا بر آخرین یافته های به دست آمده، بهترین گزینه ... باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ | 30 دقیقه بعد از خنک شدن - قطره www.ghatreh.com/news/nn26174212/باد-کولر-بلایی-سرتان-آورد‎Cached9 ژوئن 2015 ... 30 دقیقه بعد از خنک شدن به وسیله قرار گرفتن در معرض باد کولر طی این شرایط، آنچه رخ می دهد شروع لرز، درد استخوان، Ú. دانستنیها ، بلایی که باد کولر در درازمدت بر سرتان می‌آورد؛ بیماری ... https://zone7.mashhad.ir/.../1592048-دانستنیها-بلایی-باد-کولر-درازمدت-سرتان.html‎Cached15 ژوئن 2015 ... حتما شما هم قبول دارید که در این روزهای گرم و شاید هم داغ تابستان، هیچ‌چیز به اندازه هوای خنک و مطبوع کولر نمی‌تواند کسالت آدمی را برطرف کند؛ هوای ... باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ خبرخوان |بروز باشید - صفحه اصلی behlib1383.alopayamak.ir/page-481162.html باد کولر چه بلایی سرتان می آورد؟ فصل گرما و بدون کولر؛ احتمالاً تصور زندگی در چنین شرایطی برای اغلب ما اگر غیرممکن نباشد سخت است؛ اما به نظر می رسد باد کولر ... بلایی که باد کولر خودرو بر سر چشم ها می آورد - onvansho onvansho.ir/result/بلایی-که-باد-کولر-خودرو-بر-سر-چشم-ها-می-آورد.html کولر خودرو ریو iraniann com بلایی که باد کولر خودرو بر سر چشم ها می آورد باد گرم کولر ... به نظر می رسد باد کولر بلایی سرتان می آورد کولر خودرو بر سر چشم ها .