مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، به منظور پاکسازی هوای اتاقتان تنها کاری که باید بکنید این است که یک لیمو ترش را قاچ کرده و آن را داخل ظرفی، در طول شب در اتاق نگه دارید و مطمئن باشید که دیگر مجبور به استفاده از اسپری های سمی خوشبو کننده هوا نخواهید بود.

با استفاده از این روش، بهتر نفس می کشید. این کار همچنین به تنفس بهتر افرادی که مبتلا به آسم یا حساسیت هستند، کمک می کند. نتیجه نهایی این کار این است که صبح با ذهن پاک و حنجره صاف از خواب بیدار می شوید.

لیموترش علاوه بر این پاک کننده است و آب لیمو، گندزدای بسیار قوی است.



لینک منبع :از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید

Images for از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید - العالم fa.alalam.ir/news/1843976 28 جولای 2016 ... بوی لیمو ترش، مزاج را بهبود می بخشد و در موارد مختلف از جمله درمان افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب، کاربرد دارد. از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید - weebfa.com weebfa.com/1307/از-گذاشتن-لیموترش-در-اتاق-خود-غافل-نشوی 16 آوریل 2017 ... از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید. بوی لیمو ترش، مزاج را بهبود می بخشد و در موارد مختلف از جمله درمان افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب، ... از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید! - آخرین نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../از-گذاشتن-لیموترش-در-اتاق-خود-غافل-نشوید/3147470 از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید! بوی لیمو ترش، مزاج را بهبود می بخشد و در موارد مختلف از جمله درمان افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب، کاربرد دارد. از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید tozibae.ir/2016/07/از-گذاشتن-لیموترش-در-اتاق-خود-غافل-نشوی/ به منظور پاکسازی هوای اتاقتان تنها کاری که باید بکنید این است که یک لیمو ترش را قاچ کرده و آن را داخل ظرفی، در طول شب در اتاق نگه دارید و مطمئن باشید که دیگر ... از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید - Hubfa.com na.hubfa.com/20540/از-گذاشتن-لیموترش-در-اتاق-خود-غافل-نشوی‎Cachedبه منظور پاکسازی هوای اتاقتان تنها کاری که باید بکنید این است که یک لیمو ترش را قاچ کرده و آن را داخل ظرفی، در طول شب در اتاق نگه دارید و مطمئن باشید که دیگر ... از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید > سامانه خبری - تحلیلی ... www.30a30.ir/Default.aspx?tabid=2573&articleType=ArticleView... 30a30.ir : به منظور پاکسازی هوای اتاقتان تنها کاری که باید بکنید این است که یک لیمو ترش را قاچ کرده و آن را داخل ظرفی، در طول شب در اتاق نگه دارید و مطمئن باشید ... از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید - العالم | خبرپو khabarpu.com/k.php?u...2KfZhNi52KfZhNmF از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید - العالم | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید | News File newsfile.ir/news/از+گذاشتن+لیموترش+در+اتاق+خود+غافل+نشوید‎Cachedاز گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید. بوی لیمو ترش، مزاج را بهبود می بخشد و در موارد مختلف از جمله درمان افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب، کاربرد دارد. از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید – خوراک خبری khorakekhabari.ir/.../از-گذاشتن-لیموترش-در-اتاق-خود-غافل-نشوی/‎Cachedخانه > اخبار > از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید ... بوی لیمو ترش، مزاج را بهبود می بخشد و در موارد مختلف از جمله درمان افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب، ... از گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید – مجله اینترنتی – مجله ... codex.kajblog.ir/از-گذاشتن-لیموترش-در-اتاق-خود-غافل.../trackback/‎Cachedاز گذاشتن لیموترش در اتاق خود غافل نشوید – مجله اینترنتی – مجله اینترنتی – تفریحی – تکنولوژی – خانواده – فال امروز – مد – دکوراسیون – سلامت – پزشکی ...