مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با این رژیم غذایی بدون هیچ دردسری لاغر می شوید

به گزارش جام جم سرا ، کارشناسان بهترین رژیم غذایی که منجر به لاغری می شود را مربوط به افرادی می دانند که ناخود آگاه در کارها و فعالیت های روزانه خود و تغذیه ،رعایت حد اعتدال و خوردن مواد غذایی سالم را انتخاب می کنند.

اینکه برخی افراد لاغر هستند با اینکه به کلاس ورزش نمی روند و یا رژیم غذایی سفت و سختی از متخصصان تغذیه در دست آنها نیست به دلیل این است که آنها ناخودآگاه سبک زندگی سالمی دارند و این باعث تناسب اندام آنها می شود.

براین اساس کارشناسان به افراد برای حفظ سلامت و بدست آوردن تناسب اندام مناسب توصیه می کنند کارهای زیر را در طول روز انجام دهند:

خوردن صبحانه کامل که شامل لبنیات، گردو ، غلات دانه دار و آبمیوه های طبیعی باشد.

نخوردن مواد غذایی سرخ کردنی ، پرچربی و شیرین به میزان زیاد.

پیاده روی و استفاده کم از اتومبیل شخصی و خودداری از استفاده بیش از حد از آسانسور برای جابه جایی بین طبقات.

مصرف انواع ادویه ها به همراه غذا ، مصرف میوه و سبزی های تازه، دانه های مغذی و پرهیز از خوردن تنقلات در طول روز، مصرف چای و انواع دمنوش های گیاهی ، زود شام خوردن همگی در عادات زندگی برخی افراد وجود دارد و به این دلیل آنها بدون صرف وقت ،هزینه ،فشارهای جسمی و عصبی ازیک جسم سالم بهره مند هستند.

موارد دیگری چون خوردن غذا در بشقاب های کوچک، بهره گیری از نور خورشید، اندازه گیری روزانه وزن بدن هم می تواند در حفظ تناسب اندام و به تبع آن جلوگیری از ابتلا به بسیاری ازبیماری های مزمن غیرواگیر در افراد منجر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران



لینک منبع :با این رژیم غذایی بدون هیچ دردسری لاغر می شوید

با این رژیم غذایی بدون هیچ دردسری لاغر و خوش اندام می شوید www.yjc.ir/.../با-این-رژیم-غذایی-بدون-هیچ-دردسری-لاغر-و-خوش-اندام-می-شوید‎Cached19 ژوئن 2016 ... اینکه برخی افراد لاغر هستند با اینکه به کلاس ورزش نمی روند و یا رژیم غذایی سفت و سختی از متخصصان تغذیه در دست آنها نیست به دلیل این است ... Images for با این رژیم غذایی بدون هیچ دردسری لاغر می شوید با این رژیم غذایی بدون هیچ دردسری لاغر و خوش اندام می شوید - نت شهر www.netshahr.com/.../با-این-رژیم-غذایی-بدون-هیچ-دردسری-لاغر-و-خوش-اندام-می-شوید 19 ژوئن 2016 ... اینکه برخی افراد لاغر هستند با اینکه به کلاس ورزش نمی روند و یا رژیم غذایی سفت و سختی از متخصصان تغذیه در دست آنها نیست به دلیل این است ... با این رژیم غذایی بدون هیچ دردسری لاغر و خوش اندام می شوید - هفت چشمه haftcheshme.com/.../با%20این%20رژیم%20غذایی%20بدون%20هیچ%20دردسری%20لاغر%20و%... 19 ژوئن 2016 ... به گزارش هفت چشمه، کارشناسان بهترین رژیم غذایی که منجر به لاغری می شود را مربوط به افرادی می دانند که ناخود آگاه در کارها و فعالیت های روزانه خود و ... رژیم غذایی که بدون هیچ دردسری لاغر و خوش اندامتان میکند - شفا آنلاین ... khabarfarsi.com/u/20515656 19 ژوئن 2016 ... رژیم غذایی که بدون هیچ دردسری لاغر و خوش اندامتان میکند ... در بعضی پایین است و این افراد با خوردن کمترین غذا چاق شده و به آسانی لاغر نمی شوند. .... اگر تصمیم گرفته اید چند کیلویی لاغر شوید بدانید گردو می تواند همیار خوبی ... با این رژیم غذایی بدون هیچ دردسری لاغر و خوش اندام می شوید - صبح قزوین sobheqazvin.ir/news/199368-newscontent 19 ژوئن 2016 ... به گزارشخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی صبح قزوین جوان؛ کارشناسان بهترین رژیم غذایی که منجر به لاغری می شود را مربوط به ... با این رژیم غذایی بدون احساس گرسنگی،لاغر شوید | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/.../با-این-رژیم-غذایی-بدون-احساس-گرسنگی،لاغر-شوید-/‎Cached3 جولای 2017 ... آیا می خواهید از شر چربی های بدن تان راحت شده و لاغر شوید؟ اگر اینطور است، پس باید ماکارونی، نان و غلات را کنار بگذارید. به گزارش بهداشت نیوز، در ... رژیم لاغری بی دردسر • تغذیه و سلامت • همراه با علم - سایت علمی ... https://baelm.net/رژیم-لاغری-بی-دردسر/‎Cachedاین رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان میکند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت ... هیچ رژیمی بدون فعالیت بدنی یا همان ورزش به هیچ دردی نمیخورد. ... در سربالایی نروید ، این تصور غلط که هر چه بیشتر عرق کنید، زودتر لاغر میشوید را از ذهنتان پاک کنید. با این رژیم غذایی بدون احساس گرسنگی،لاغر شوید - تناسب اندام ... www.salamatnews.com/.../با-این-رژیم-غذایی-بدون-احساس-گرسنگی-لاغر-شوید‎Cachedمی خواهید از شر چربی های بدن تان راحت شده و لاغر شوید؟ با این رژیم غذایی بدون احساس گرسنگی،لاغر شوید. ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۴ - کد خبر: 217037. با این رژیم غذایی ... سوزاندن چربی ها بدون شکنجه کردن خودتان هم ممکن است | متد "لاغری برای ... blog.zibatar.net/‎Cached16 آگوست 2016 ... اگر می خواهید که به طور طبیعی لاغر شوید و لاغر هم باقی بمانید، نه رژیم گرفتن به شما کمک خواهد کرد و نه. ... با این همه کاربران معدودی هم داشته ام که قادر به ادامه راه نبوده اند و پس از ..... قبلا از هیچ غذایی نمی گذشتم و باقی مانده غذا را کامل می خوردم. ..... دادن رژیم های مضر به تو، فرمول ساده و بی دردسر لاغری را به تو یاد خواهد داد.