مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک روش مقابله با چربی شکمی

به گزارش جام جم سرا ، مصرف مقدار کمی انگور و توت تنها چند نوبت در هفته به پیشگیری از اضافه وزن و انباشت چربی‌های شکمی در سنین میانسالی کمک می‌کند.

مطالعه انجام شده روی 124 هزار نفر در آمریکا طی 24 سال نشان داد افرادی که به طور مرتب انگور مصرف کرده‌اند در این مدت دچار اضافه وزن نشده و حتی وزن هم کم کرده بودند.

پزشکان به بررسی نتایج سه مطالعه بلندمدت پرداختند که نشان داده تحت شرایط عادی، افراد بزرگسال به طور معمول در سنین میانسالی هر چهار سال یک یا دو کیلوگرم وزن اضافه می‌کنند و افرادی که به طور مرتب از غذاهای حاوی ماده مغذی «فلاونوئید» مصرف می‌کنند می‌توانند لاغرتر بمانند.

به نوشته ایندیپندنت، «آئدین کاسیدی»، نویسنده ارشد این مطالعه از دانشگاه «ایست آنجلیا» گفت: فلاونوئیدها سرعت بدن در جذب چربی را کاهش می‌دهند، مصرف انرژی را افزایش داده و به حفظ سلامت باکتری‌های معده کمک می‌کنند.

منبع : ایسنا



لینک منبع :یک روش مقابله با چربی شکمی

بهترین راه برای کاهش چربی شکم کدام است؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/dietary/reduce-belly2-fat.html‎Cached Similarغذاهایی با چربی بالا سکته مغزی رژیم غذایی راههای کاهش وزن , تقویت ماهیچه های ... محققان هشدار می دهند که داشتن یک شکم بزرگ به معنای مشکل بزرگ برای سلامت شما می ... یک روش مقابله با چربی شکمی - ایسنا www.isna.ir/news/94111207271/یک-روش-مقابله-با-چربی-شکمی 1 فوریه 2016 ... پزشکان معتقدند که مصرف انگور و توت‌ها می‌تواند از انباشت چربی دور شکم در سنین میانسالی جلوگیری کند. یک روش مقابله با چربی شکمی - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/448061/یک-روش-مقابله-با-چربی-شکمی 1 فوریه 2016 ... یک روش مقابله با چربی شکمی. مصرف مقدار کمی انگور و توت تنها چند نوبت در هفته به پیشگیری از اضافه وزن و انباشت چربی‌های شکمی در سنین ... یک روش مقابله با چربی شکمی - رژیم غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/174726/ 4 فوریه 2016 ... یک روش مقابله با چربی شکمی. سلامت نیوز:پزشکان معتقدند که مصرف انگور و توت‌ها می‌تواند از انباشت چربی دور شکم در سنین میانسالی جلوگیری ... 6 راه برای مبارزه با چربی های دور شکم - سیرنیوز seirnews.com/fa/news/.../6-راه-برای-مبارزه-با-چربی-های-دور-شکم‎Cached Similarشاید یکهزار حرکت شکمی در شب باعث سفت شدن ماهیچه های شکم شوند اما با وجود یک لایه ضخیم چربی، هیچ گاه به نتیجه دلخواه نمی رسید. در کنار درازنشست هایی که انجام ... یک روش مقابله با چربی شکمی: : آشپزی و تغذیه : : خواص مواد غذایی ... tebyan-zn.ir/News-Article/cooking.../چربی-شکمیانگورتوت‌/.../183354.html 6 فوریه 2016 ... یک روش مقابله با چربی شکمی واحد آشپزی و تغذیه تبیان زنجان-. پزشکان معتقدند که مصرف انگور و توت ها می تواند از انباشت چربی دور شکم در ... چگونه با چربی های شکمی مقابله کنیم - ورزش و کاهش وزن behita.blogsky.com/1391/03/19/post-84/‎Cached Similarچگونه با چربی های شکمی مقابله کنیم - ورزش و کاهش وزن - تناسب اندام با ورزش و ... و یک فعالیت شدید و طولانی مدت، مانند 19 کیلومتر پیاده روی در هفته، روش بسیار ... راهی برای خلاصی از چربی های شکم - نمناک namnak.com/راهی-برای-خلاصی-از-چربی-های-شکم.p6779‎Cachedبدترین بخش چاقی و اضافه وزن داشتن یک شکم بزرگ است که علاوه بر مشکلات سلامتی یک خراب کننده ی اعتماد به نفس به شمار می رود. ... یکی از ساده ترین روش ها اندازه گیری محیط شکم با سانتی متر است. اگر این ... راه های پیشگیری و مقابله با چاقی. نکاتی برای از بین بردن چربی های پهلو - نمناک namnak.com/نکاتی-برای-از-بین-بردن-چربی-های-پهلو.p1828‎Cachedبا عایت این نکات از چربی های پهلو خداجافطی کنید ... 1- یک دستگاه قدم شمار بخرید و در روز بیشتر از 2000 بار، گام بردارید، تقریباً یک مایل ، در این صورت، 100 کالری انرژی می ... 3 روش متفاوت برای از بین بردن چربی شکم · از بین بردن چربی شکم ... روش های مفید مقابله با چاقی شکمی - پارس ناز www.parsnaz.com/useful-ways-to-tackle-obesity.html‎Cachedروش های مفید مقابله با چاقی شکمی معاون پژوهشکده غدد درون ریز و متابولیسم در مورد ... تجمع بافت چربی در ناحیه شکم معمولا با اندازه گیری دور کمر در ناحیه ناف قابل ... ۲ دلیل کارآیی ندارد از یک طرف افرادی که دچار چاقی شکمی هستند وابستگی شدیدی به ...