مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شایع‌ترین بیماری های ماموران پلیس کدامند؟

به گزارش جام جم سرا ، سردار سید محمدرضا سیداحمدیان درباره شایع‌ترین بیماری هایی که ماموران پلیس را تهدید می‌کند، گفت: چند سال پیش در معاونت بهداد ناجا تحقیقاتی را انجام دادند که در آن شایع‌ترین بیماری هایی که پرسنل نیروی انتظامی را تهدید می‌کند پرداخته شد. بر اساس نتایج این طرح تحقیقاتی، سه بیماری با سهم تقریبا برابر جزو بیماری هایی هستند که بیشترین آسیب را به ماموران پلیس می‌رسانند.

وی بیماری های عضلانی اسکلتی را یکی از این بیماری ها برشمرد و گفت: این بیماری بیشتر به سبب ایستادن طولانی مدت یا ساعت‌ها کار مداوم در پشت میز رخ می‌دهد.

سید احمدیان بیماری های قلبی و عروقی و بیماری های اعصاب و روان را دو بیماری شایع دیگر ماموران پلیس برشمرد و افزود: این سه گروه بیماری جزو بیماری های شایع در ناجا هستند و در هر یگان مطابق با ماموریت‌هایی که دارند، رخ می‌دهد.

معاون بهداشت،‌ درمان و امداد ناجا درباره اینکه شایع ترین بیماری در هر یگان چیست؟ خاطر نشان کرد: نوع بیماری در هر یگان باتوجه به ماموریتی که دارند متفاوت است. به عنوان مثال در میان ماموران راهور بیماری های عضلانی اسکلتی شایع تر است چرا که این افراد مدت زیادی را سرپا می ایستند.

وی با بیان اینکه در تمام بخش های پلیس استرس وجود دارد خاطر نشان کرد:‌ اما در بخش هایی از پلیس که ماموریت‌های اطلاعاتی انجام می‌شود استرس بیشتر است از این رو در این یگان‌ها بیماری های اعصاب و روان نمود بیشتری دارد.

به گفته معاون بهداشت، درمان و امداد ناجا سبک زندگی نیز از جمله مواردی است که بر سلامت ماموران تاثیر می‌گذارد. مواردی چون چاقی و اضافه وزن، بیماریهای قلبی و عروقی را در پی دارد.

سید احمدیان، بیماریهای روان تنی را جزو بیماری هایی دانست که در پی فشارها و استرس‌های روانی بر جسم فرد وارد می‌شود و گفت: چنین بیماری هایی در میان پلیس رخ می‌دهد به عنوان مثال بیماری هایی چون زخم معده، کمر درد، سردرد و... از جمله بیماریهایی است که امروزه دیگر ثابت شده تاثیرات زیادی بر جسم و روح می‌گذارد.

منبع:ایسنا



لینک منبع :شایع‌ترین بیماری های ماموران پلیس کدامند؟

شایع‌ترین بیماریهای ماموران پلیس - ایسنا www.isna.ir/news/.../شایع-ترین-بیماریهای-ماموران-پلیس‎Cached29 ژانویه 2016 ... معاون بهداشت، درمان و امداد ناجا شایع‌ترین بیماریهایی را که ماموران پلیس به آنها مبتلا می‌شوند، تشریح کرد. شایع‌ترین بیماری های ماموران پلیس کدامند - سلامتی salamati.ir/2016/10/23/شایع‌ترین-بیماری-های-ماموران-پلیس-کدا/‎Cached23 ا کتبر 2016 ... بیماری های قلبی و عروقی و بیماری های اعصاب و روان دو بیماری شایع دیگر ماموران پلیس می باشد . این سه گروه بیماری جزو بیماری های شایع در ناجا ... شایع‌ترین بیماری های ماموران پلیس کدامند؟ - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../شایع‌ترین-بیماری-های-ماموران-پلیس-کدامند؟‎Cached29 ژانویه 2016 ... معاون بهداشت، درمان و امداد ناجا شایع‌ترین بیماری هایی را که ماموران پلیس به آنها مبتلا می‌شوند، تشریح کرد. شایع‌ترین بیماریهای ماموران پلیس - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/447467/شایع‌ترین-بیماریهای-ماموران-پلیس 29 ژانویه 2016 ... وی بیماریهای عضلانی اسکلتی را یکی از این بیماریها برشمرد و گفت: این ... معاون بهداشت، درمان و امداد ناجا شایع‌ترین بیماریهایی را که ماموران پلیس ... شایع‌ترین بیماریهای ماموران پلیس چیست؟ - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../شایع‌ترین-بیماریهای-ماموران-پلیس-چیست 2 فوریه 2014 ... رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) نیروی انتظامی گفت: کمردرد، بیماریهای قلبی و اعصاب مهمترین بیماریهای شایع در میان نیروهای پلیس است. روزنامه سپید - شایع‌ترین بیماری‌های ماموران پلیس چیست؟ - سپید آنلاین sepidonline.ir/.../12372-شایع‌ترین-بیماری‌های-ماموران-پلیس-چیست؟.html‎Cached30 ژانویه 2016 ... شایع‌ترین بیماری‌های ماموران پلیس چیست؟ معاون بهداشت، درمان وامداد ناجا شایع‌ترین بیماری‌هایی را که ماموران پلیس به آن‌ها مبتلا می‌شوند، تشریح کرد. بیشترین بیماری ماموران پلیس چیست؟ - جستجوگر خبر فارسی | خبرلند khabarland.com/news/.../بیشترین-بیماری-ماموران-پلیس-چیست؟-1‎Cached30 مه 2017 ... رئیس بهداری کل ناجا از اجرای طرح «چرخش ماموران پلیس راهور مستقر در مناطق دارای ... وی همچنین در مورد شایع‌ترین بیماری‌های ماموران پلیس نیز با بیان ... بیشترین بیماری ماموران پلیس چیست؟ - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../بیشترین-بیماری-ماموران-پلیس-چیست 25 ژانویه 2014 ... سردار دکتر علی مجیدی در مورد شایع‌ترین بیماری‌های ماموران پلیس نیز با بیان اینکه ماموران ناجا جدا از جامعه نیستند، به استرس‌های شغلی ماموران اشاره ... شایع‌ترین بیماریهای ماموران پلیس | معاون بهداشت، درمان و امداد ناجا ... padsha.com/شایع‌ترین-بیماریهای-ماموران-پلیس‎Cachedشایع ترین بیماریهای پاییزی کدامند؟ , شایع ترین بیماریهای تابستان و نحوه ... معاون بهداشت، درمان و امداد ناجا شایع‌ترین بیماریهایی را که ماموران پلیس به آنها مبتلا ... بیماری ام اس از چیست - علمی سرا elmisara.ir/tag/بیماری-ام-اس-از-چیست.html/ وی در ادامه به بیماری وقفه تنفسی در خواب اشاره کرد و گفت: 20 درصد افراد جامعه مبتلا ... وی همچنین در مورد شایع‌ترین بیماری‌های ماموران پلیس نیز با بیان اینکه ماموران ...