مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی

به گزارش جام جم آنلاین ، روزگاری کولکانون غذایی ارزان بود که در طول سال صرف می‌شد، اما امروزه معمولا هنگام پاییز و زمستان که فصل برداشت کلم‌پیچ است خورده می‌شود.

یک سنت قدیمی ایرلندی هنگام مراسم هالووین آن بود که در سبزیجات این غذا، جایزه‌ای پنهان می‌کردند، حال این جایزه می‌توانست حلقه یا سکه‌های 3 پنی و 6 پنسی باشد.

آهنگی که براساس این غذای دوست‌داشتنی، البته برای مردمان ایرلند ساخته شده توسط خوانندگان بسیاری خوانده شده است و توسط مردم زمزمه می‌شود. آهنگی که این‌گونه آغاز می‌شود: «آیا تا به حال کولکانون را که با خامه ترش دوست‌داشتنی پخته می‌شود خورده‌ای؟»

ضمیمه چمدان



لینک منبع :غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی

Images for غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../غذای-ساده-مردم-سرزمین-قصرهای-سنگی‎Cached Similar22 ژانویه 2016 ... کولکانون، غذایی ساده اما پرطرفدار برای سرزمین قصرهای سنگی است. ایرلندی‌ها آنچنان به غذای ملی خود علاقه‌مندند که برایش شعر سروده‌اند! این غذا به ... سفر و مناطق دیدنی:غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی | مجله ... kahlek.ir/index.php/post395455 4 ژانویه 2017 ... کولکانون، غذایی ساده اما پرطرفدار برای سرزمین قصرهای سنگی است. ایرلندی‌ها آنچنان به غذای ملی خود علاقه‌مندند که برایش شعر سروده‌اند! این غذا به ... غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی | جستجو - بهتینا behtina.gdn/tags/غذای-ساده-مردم-سرزمین-قصرهای-سنگی‎Cachedعبارت غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی در بین اطلاعات جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری خودکار اطلاعات از سطح وب و نمایش ... غذای گویانی با ریشه سرخپوستی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../غذای-گویانی-با-ریشه-سرخپوستی‎Cached14 مارس 2016 ... ستون خوشمزه ما، این هفته به غذاهای همسایه‌ مقصد جهانگردیمان، سورینام پرداخته است! گویان که در کنج ... تصویر غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی ... غذاها - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Sara/service/07-272-378/4/غذاها غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی. جمعه 2 بهمن 1394 08:00; پیشخوان سرا. کولکانون، غذایی ساده اما پرطرفدار برای سرزمین قصرهای سنگی است. ایرلندی‌ها آنچنان به ... غذای گویانی با ریشه سرخپوستی - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/dc4c59344875.html‎Cached14 مارس 2016 ... ستون خوشمزه ما، این هفته به غذاهای همسایه مقصد جهانگردیمان، سورینام پرداخته است! گویان که در کنج ... تصویر غذای ساده مردم سرزمین قصرهای سنگی ... بهترین غذاهای ترکیه که باید بچشید - کجارو www.kojaro.com/2015/11/22/38564/16-foods-try-trip-turkey/‎Cached22 نوامبر 2015 ... گر در سفر به ترکیه مایلید با سبک غذایی مردم این کشور و به ... و طعم‌ها را امتحان کرده و به بهترین نحو علاقه‌مندی مردم این سرزمین را بشناسید. ... کباب -یعنی غذای برشته شده روی زغال - سنگ بنای آشپزی ترکی است و ... امروزه ماست یا به طور ساده و یا در ترکیب غذاها یعنی سوپ و سالادهایی مانند cacik به مصرف می‌رسد. رژیم غذایی مردم کره جنوبی - کجارو www.kojaro.com/2015/11/7/33240/korean-cuisine/‎Cached7 نوامبر 2015 ... رژیم غذایی مردم کره‌ جنوبی، بر مبنای استفاده از برنج، سبزیجات و انواع گوشت، پایه‌ریزی شده است. ... سبک آشپزی مخصوص و منحصربه‌فردی در قصر پادشاهی ( سلسله‌ی چوسان .... مردم کشور کره‌ جنوبی وجود دارد) و gochujang (چاشنی بسیار خوشمزه، ..... قارچ، سیر، روغن و نوعی پاستای تند کره‌ای در ظرف سنگی تهیه می‌شود . غذاهای سنتی استان قم - کجارو www.kojaro.com/2015/12/11/43018/qom-cuisine/‎Cached Similar11 دسامبر 2015 ... مردم استان قم، این غذای اصیل را همراه سبزی‌خوردن، پیاز، ماست یا انواع ... عطر نعناع داغ و ترکیب آن با مواد اولیه، بسیار عالی و خوشمزه به نظر می‌رسد.