مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا

به گزارش جام جم آنلاین ، حسن عباسی درباره اقدامات اورژانس تهران در پی تشدید آلودگی هوا، گفت: اورژانس تهران در میادین انقلاب، آزادی، صادقیه، تجریش و میدان اصلی شهر ری مقابل فرمانداری، از صبح امروز ساعت 8 مستقر شده است.

وی افزود: در سه میدان اتوبوس آمبولانس و در دو میدان دیگر آمبولانس مستقر کرده‌ایم و این استقرار تا زمانی که از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوا اعلام شود، ادامه دارد. بر این اساس همشهریان می‌توانند در صورت بروز مشکل به این پایگاه‌های مستقر و سیار مراجعه کرده و از خدمات امدادی و درمانی اورژانس تهران بهره‌مند شوند. همچنین اگر نیاز باشد، اورژانس همشهریان را به بیمارستان منتقل می‌کند.

آمار ماموریت‌های اورژانس در روزهای آلودگی تفاوت معنا‌داری نداشته است

سخنگوی اورژانس تهران با بیان اینکه تفاوت معناداری میان آمار ماموریت‌ها در اورژانس پیش‌ بیمارستانی در روزهای آلوده و غیرآلوده وجود ندارد، توصیه‌هایی به شهروندان تهرانی کرد و گفت: توصیه ما این است که همشهریان از سفرهای درون شهری غیرضروری پرهیز کنند. همچنین ورزشکاران و موتورسواران این روزها در معرض خطر هستند بنابراین ورزشکاران در فضای باز ورزش نکنند و موتورسواران نیز حتما از ماسک مناسب استفاده کنند.

وی افزود: همچنین گروه‌های در معرض خطر مانند نوزادان، سالمندان، زنان باردار و افرادی که مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و تنفسی هستند از منزل خارج نشوند و اگر خروج‌شان از منزل ضروری بود، ماسک مناسب استفاده کرده و داروهایشان را به همراه داشته باشند. همچنین اگر از کپسول اکسیژن استفاده می‌کنند، آن را نیز همراه داشته باشند و اگر مشکلی برایشان ایجاد شد، حتما با 115 تماس بگیرند تا ما آنها را راهنمایی کنیم و در صورت نیاز آمبولانس برایشان اعزام کنیم.

عباسی ادامه داد: توصیه می‌کنیم مردم در این روزهای آلوده، میوه، سبزیجات و لبنیات به ویژه شیر مصرف کنند. چرا که این مواد می‌تواند به دفع آلودگی کمک کند.



لینک منبع :تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا

تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا/ توصیه‌های غذایی به شهروندان ... www.isna.ir/.../تمهیدات-اورژانس-در-پی-تشدید-آلودگی-هوا-توصیه-های-غذایی-به-شهروندان‎Cached30 دسامبر 2015 ... در پی تشدید آلودگی هوا، سخنگوی اورژانس تهران از استقرار آمبولانس‌های اورژانس در پنج میدان پایتخت جهت خدمت‌رسانی سریع‌تر به مردم خبر داد و تاکید ... تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا/ توصیه‌های غذایی به شهروندان www.beytoote.com/news/social/tnews50438.html در پی تشدید آلودگی هوا، سخنگوی اورژانس تهران از استقرار آمبولانس‌های اورژانس در پنج میدان پایتخت جهت خدمت‌رسانی سریع‌تر به مردم خبر داد و تاکید کرد که افراد در ... تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا - خبر ایرانی | دمادم https://damadam.ir/news/تمهیدات-اورژانس-در-پی-تشدید-آلودگی-هوا/4254595 سخنگوی اورژانس تهران از استقرار 4 دستگاه و 22 موتورآمبولانس در سطح شهر و به دنبال تشدید آلودگی هوا خبر داد. حسن عباسی گفت: با تشدید آلودگی هوای ... تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا - جماران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/11562292 30 دسامبر 2015 ... در پی تشدید آلودگی هوا، سخنگوی اورژانس تهران از استقرار آمبولانس های اورژانس در پنج میدان پایتخت جهت خدمت رسانی سریع تر به مردم خبر داد و ... تمهیدات اورژانس به دنبال آلودگی هوای پایتخت بایگانی - وبلاگ ... blog.shafadoc.ir/tag/تمهیدات-اورژانس-به-دنبال-آلودگی-هوای-پ/‎Cached21 نوامبر 2016 ... سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از افزایش ۱۵ و هفت درصدی بیماران تنفسی و قلبی در پی تشدید آلودگی هوای تهران خبر داد و ... تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا/ توصیه های غذایی به شهروندان ... khabarfarsi.com/u/11567640 30 دسامبر 2015 ... تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا/ توصیه های غذایی به شهروندان ... تشدید آلودگی هوا، سخنگوی اورژانس تهران از استقرار آمبولانس های اورژانس در ... تشدید آلودگی هوا بایگانی - وبلاگ تخصصی سلامت شفاداکوبلاگ ... blog.shafadoc.ir/tag/تشدید-آلودگی-هوا/ سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور از افزایش ۱۵ و هفت درصدی بیماران تنفسی و قلبی در پی تشدید آلودگی هوای تهران خبر داد و تمهیدات اورژانس در ... استقرار اورژانس در میادین اصلی پایتخت در پی تشدید آلودگی هوا khabarland.com/.../استقرار-اورژانس-در-میادین-اصلی-پایتخت-در-پی-تشدید-آلودگی-هوا‎Cached14 نوامبر 2016 ... استقرار اورژانس در میادین اصلی پایتخت در پی تشدید آلودگی هوا ... و جشن قهرمانی باشگاه پرسپولیس تمهیدات ویژه‌ای از سوی اورژانس تهران در نظر ... تمهیدات اورژانس در پی تشدید آلودگی هوا / اعتدال - نیوزگرد newsgard.ir/show/562594/تمهیدات-اورژانس-در-پی-تشدید-آلودگی-هوا در پی تشدید آلودگی هوا، سخنگوی اورژانس تهران از استقرار آمبولانس‌های اورژانس در پنج میدان پایتخت جهت خدمت‌رسانی سریع‌تر به مردم خبر داد و تاکید کرد که افراد در ... استقرار اورژانس در ۳۱ نقطه پایتخت/افزایش مشکلات تنفسی ... www.mehrnews.com/.../استقرار-اورژانس-در-۳۱-نقطه-پایتخت-افزایش-مشکلات-تنفسی‎Cached16 نوامبر 2016 ... ... ۱۵ و ۷ درصدی بیماران تنفسی و قلبی در پی تشدید آلودگی هوا تهران خبر داد. ... کولیوند درباره تمهیدات اورژانس به دنبال آلودگی هوای پایتخت گفت: ...