مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کودکی که روزی 40 نخ سیگار می‌کشد + تصاویر

به گزارش جام جم سرا به نقل از تسنیم ، این کودک که در جنوب اندونزی در استان سوماترا زندگی می کند روزی دو بسته سیگار میکشد. این کودک معتاد که هنوز 2 سالش تمام نشده و قادر به حرکت نیست توسط همبازی هایش طرد شده است.

مادر این کودک که چندین بار سعی به ترک دادن او کرده همواره با شکست روبه روشده زیرا این کودک وقتی سیگار در اختیار ندارد سرش را به دیوار می کوبد و چندین بار هم روانه بیمارستان شده است.

این کودک که به نوع خاصی از سیگار معتاد هست روزانه 5٫50 $ دلار صرف هزینه های سیگار می کند.
متاسفانه پدر و مادر این کودک هنوز راهی برای ترک دادن او پیدا نکرده اند.



لینک منبع :کودکی که روزی 40 نخ سیگار می‌کشد + تصاویر

Images for کودکی که روزی 40 نخ سیگار می‌کشد + تصاویر کودکی 2 ساله که روزی 40 نخ سیگار میکشد +عکس - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_16585.html‎Cached SimilarArdi Rizal که کودکی ۲ ساله است روزی ۴۰ نخ سیگار میکشد این کودک که در جنوب اندونزی در استان سوماترا زندگی می کند روزی دو بسته س کودکی 2 ساله که. کودکی که روزی 40 نخ سیگار می‌کشد + تصاویر - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../کودکی-که-روزی-40-نخ-سیگار-می‌کشد-تصاویر‎Cached8 نوامبر 2015 ... «Ardi Rizal» که کودکی 2 ساله است روزی 40 نخ سیگار می‌کشد. عکس/ کودکی که روزی ۴۰ نخ سیگار می‌کشد - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../عکس-کودکی-که-روزی-40-نخ-سیگار-می-کشد‎Cached8 نوامبر 2015 ... Ardi Rizal که کودکی 2 ساله است روزی 40 نخ سیگار می‌کشد. کودکی که روزی ۴۰ نخ سیگار می کشد + تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../کودکی-که-روزی-۴۰-نخ-سیگار-می-کشد-تصاویر.html‎Cachedاین کودک که در جنوب اندونزی در استان سوماترا زندگی می کند روزی دو بسته سیگار میکشد. این کودک معتاد که هنوز ۲ سالش تمام نشده و قادر به حرکت نیست توسط همباز. کودکی که روزی 40 نخ سیگار می‌کشید! (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../کودکی-که-روزی-40-نخ-سیگار-می‌کشید-عکس‎Cachedکودک 2 ساله ای که عکسش در سراسر دنیا پخش شده بود و جنجال فراوانی به پا کرده بود . هیچکس باور نمی کرد که این کودک 2ساله اندونزیایی روزی 40 نخ سیگار بکشد. کودکی که روزی 40 نخ سیگار میکشد ! + عکس - پونک www.poonak.org/کودکی-که-روزی-40-نخ-سیگار-میکشد-عکس.html‎Cachedکودکی که روزی 40 نخ سیگار میکشد ! + عکس. این کودک که در جنوب اندونزی در استان سوماترا زندگی می کند روزی دو بسته سیگار میکشد. این کودک معتاد که هنوز. کودکی که روزی 40 نخ سیگار میکشد +تصاویر - مجله مراحم morahem.com/.../40-cigarettes-a-day-a-child-who-pulls-pictures/‎Cachedبه گزارش مجله مراحم، این کودک که در جنوب اندونزی در استان سوماترا زندگی می کند روزی دو بسته سیگار میکشد. این کودک معتاد که هنوز ۲ سالش تمام نشده و قادر به ... این کودک روزی 40نخ سیگار می‌کشد+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../این-کودک-روزی-40نخ-سیگار-می-کشد-تصاویر‎Cached8 نوامبر 2015 ... Ardi Rizal که کودکی دو ساله است، روزی 40 نخ سیگار می‌کشد. کودکی که روزی 40 نخ سیگار می کشد (+عکس) - آکاپرشین www.akapersian.com/fun/strangest/کودکی-سیگار-می-کشد.html‎Cachedسیگار,کودکی که روزی 40 نخ سیگار می کشد,پسر بچه 2 ساله ای که در روز 40 نخ سیگار میکشد,پسری که روزی 2 پاکت سیگار میکشد,سیگار کشیدن کودک دو ساله ...