مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشت قرمز را فراموش کنید

فوق تخصص قلب و عروق و عضو بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص غذاهای مفید جهت بهبود روند کارکرد قلب گفت: مواد غذایی که دارای فیبر بالا هستند به دلیل اثر کاهندگی کلسترول خون به عنوان یک ماده غذایی مفید محسوب می‌شوند.

دکتر حمید بیگدلیان افزود: از جمله سبزیجات حاوی فیبر می‌توان به کلم بروکلی، فلفل، گوجه فرنگی، ریحان و اسفناج که منبع غنی آهن نیز هست، اشاره کرد با توجه به این‌که انواع دیگری از سبزیجات نیز دارای اثر مشابهی هستند.

وی با اذعان به اینکه مصرف گوشت قرمز به دلیل اسید چرب اشباع می‌تواند عاملی جهت افزایش خطر بیماری قلبی باشد، تصریح کرد: از تمام گوشت‌های مورد مصرف توسط افراد تنها گوشت ماهی و مرغ و در کل گوشت‌های سفید دارای اهمیت هستند چرا که حاوی امگا 3 هستند و چربی‌های قلب را کاهش خواهند داد.

این عضو بسیج جامعه پزشکی پیرامون مصرف میگو تأکید کرد: مصرف این نوع از فرآورده‌های دریایی به دلیل کم بودن اثرات مفید آن توصیه نمی‌شود.

بیگدلیان خاطرنشان کرد: میوه می‌تواند بهترین جایگزین گوشت‌ها در طبخ غذاها باشد چرا که کلسترول خون را کاهش می‌دهد.



لینک منبع :گوشت قرمز را فراموش کنید

گوشت قرمز را فراموش کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5337703/گوشت-قرمز-را-فراموش-کنید‎Cached29 سپتامبر 2015 ... بهترین گوشت، گوشت سفید (مرغ و ماهی) است و بهتر است افراد از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند. گوشت قرمز را فراموش کنید - سلامتی salamati.ir/2016/12/05/گوشت-قرمز-را-فراموش-کنید/‎Cached5 دسامبر 2016 ... بهترین گوشت، گوشت سفید (مرغ و ماهی) است و بهتر است افراد از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند. مواد غذایی که دارای فیبر بالا هستند به دلیل اثر ... Images for گوشت قرمز را فراموش کنید گوشت قرمز را فراموش کنید dastchin.ir/headline/70350‎Cached29 سپتامبر 2015 ... بهترین گوشت، گوشت سفید (مرغ و ماهی) است و بهتر است افراد از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند. گوشت قرمز را فراموش کنید - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../گوشت-قرمز-را-فراموش-کنید‎Cached1 ا کتبر 2015 ... بهترین گوشت، گوشت سفید (مرغ و ماهی) است و بهتر است افراد از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند. گوشت قرمز را فراموش کنید - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد www.dolatebahar.com/view-162290.html‎Cached29 سپتامبر 2015 ... گوشت قرمز را فراموش کنید. دولت بهار: بهترین گوشت، گوشت سفید (مرغ و ماهی) است و بهتر است افراد از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند. دکتر حمید ... گوشت قرمز را فراموش کنید - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7365723 29 سپتامبر 2015 ... گوشت قرمز را فراموش کنید. بهترین گوشت، گوشت سفید (مرغ و ماهی) است و بهتر است افراد از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند. ... ادامه خبر. گوشت قرمز را فراموش کنید - روزنامه بیرجند امروز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7396320 29 سپتامبر 2015 ... گوشت قرمز را فراموش کنید. بهترین گوشت، گوشت سفید (مرغ و ماهی) است و بهتر است افراد از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند. ... ادامه خبر. گوشت قرمز را فراموش کنید - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7399647 29 سپتامبر 2015 ... سالمندی و نیازهای تغذیه ای آن ...> * بجای گوشت قرمز بهتر است گوشت مرغ و ماهی مصرف شود * حداقل روزانه 2 سهم از غذاهای غنی از کلسیم مانند شیر و ... مصرف گوشت قرمز را فراموش کنید - پایگاه خبری اطلاع رسانی شفا آنلاین tnews.ir/news/d97d49506952.html 6 ا کتبر 2015 ... شفا آنلاین>تغذیه>بهترین گوشت، گوشت سفید (مرغ و ماهی) است و بهتر است افراد از مصرف گوشت قرمز خودداری کنند.