مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید

زمانی که افراد میوه‌های سرشار از آنتی اکسیدان را برای پیشگیری و درمان سرطان و دیگر بیماری‌های لاعلاج طلب می کنند، غالبا به دنبال انواع عجیب و غریب آنها و سبزیجات خاص می‌گردند. اما ثابت شده است که غلات، حبوبات به خصوص ذرت سرشار از آنتی اکسیدان هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،گفتنی است که ذرت دارای ارزش غذایی و فواید سلامتی بسیار زیادی است که حاوی ویتامین B، A‌، E می‌باشد.

این ماده غذایی برای افرادی که قصد دارند وزن اضافی خود را کاهش دهند و خوش اندام شوند بسیار موثر است.همچنین مصرف روزانه یک عدد بلال می تواند آلرژی پاییزی را از بین ببرد.

همچنین با مصرف ذرت می‌توان به راحتی با بیماری آلزایمر مقابله کرد.

از دیگر فواید ذرت این است که افراد با مصرف آن کمتر در معرض خطر بیماری‌های قلبی عروقی قرار می‌گیرند و جذب کلسترول در خون آنها کاهش چشمگیری خواهد داشت.

آن دسته از بیمارانی که از دیابت رنج می‌برند توصیه می‌شود که به مصرف ذرت پناه ببرند، چرا که ذرت قادر است دیابت و فشار خون را تنظیم کند. باید گفت که ذرت دارای بیش از صدها گونه متفاوت است که به رنگ های بسیار متنوعی موجود است این خوراکی‌ دارای خواص بی‌شماری از جمله تقویت استخوانها، تنظیم روند هضم، کاهش بازیابی بواسیر و تاثیراتی مثبت بر روی پوست و بینایی می‌باشد.



لینک منبع :بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید

بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../بلال-را-این-روزها-در-برنامه-غذایی-روزانه-خود-بگنجانید‎Cached26 سپتامبر 2015 ... این ماده غذایی برای افرادی که قصد دارند وزن اضافی خود را کاهش دهند و خوش اندام شوند بسیار موثر است.همچنین مصرف روزانه یک عدد بلال می تواند آلرژی ... Images for بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید | | روزنامه پزشکی ... www.iran.pezeshk.us/archives/68998‎Cachedاگر به دنبال منبع آنتی اکسیدان هستید و می‌خواهید که تا ابد سالم بمانید خوردن ذرت را از دست ندهید. به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران. بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../بلال-را-این-روزها-در-برنامه-غذایی-روزانه-خود-بگنجانید‎‎Cached26 سپتامبر 2015 ... اگر به دنبال منبع آنتی اکسیدان هستید و می‌خواهید که تا ابد سالم بمانید خوردن ذرت را از دست ندهید. بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/190062/PostComment‎Cachedبلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. اگر به دنبال منبع آنتی اکسیدان هستید و می‌خواهید که تا ابد سالم بمانید خوردن ذرت را از دست ندهید. اگر به دنبال ... بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید - تی نیوز tnews.ir/news/ddd548915981.html 26 سپتامبر 2015 ... به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ زمانی که افراد میوه های سرشار از آنتی اکسیدان را برای پیشگیری و درمان ... همشهری آشپزی | رژیم ضد فراموشی (3) ashpazi.hamshahrilinks.org/Contents/رژیم-ضد-فراموشی-(3)?...‎Cachedاین روزها که نمونه‌های زیادی از معجزه رژیم‌های غذایی در بهبود بیماری‌ها می‌بینید باید مطمئن ... بلال از جمله منابع پر بار نشاسته است که بهترین دارو برای افزایش بازدهی مغز در ... را از کودکی در برنامه غذایی فرزندان خود بگنجانید تا با افزایش قدرت یادگیری آن‌ها از ... همه ما روزانه چند فنجان چای می‌نوشیم تا علاوه بر رفع خستگی با یک نوشیدنی ... خاصیت فیبر ذرت در حفظ سلامت استخوان زنان - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../خاصیت-فیبر-ذرت-در-حفظ-سلامت-استخوان-زنان 25 آگوست 2016 ... یافته های دو مطالعه نشان می دهد افزودن فیبر محلول ذرت به رژیم غذایی زنان در دو مرحله مهم زندگی ... بلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید. #شیربلال Instagram image and video https://pinsta.co/tag/شیربلال شانس دختر این روز عاشورای دل ریش،(که خود عاشورا پر واضح است که بخاطر واقعه ی تاریخی ای .... با چاشنی‌های مختلف و متفاوت می‌توانید ذرت را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. ... مث روبات کار نمیکنن، برنامه مشخصی ندارن، با ندای قلبشون جلو میرن. برنامه غذایی – پایگاه خبری تحلیلی هدانا hodana.ir/fa/archive/tag/برنامه-غذایی‎Cachedبلال را این روزها در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید ... مطالعه جدیدی بیانگر این است که گنجاندن گردو در برنامه غذایی روزانه می‌تواند جلوی پیشرفت بیماری آلزایمر را ...