مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند

بسیاری از مردم کره زمین با مشکلات و بیماری های دنیای مدرن دست و پنجه نرم می کنند و در بسیاری از موارد نیز از علت این بیماری ها ناآگاه هستند. حال دانشمندان دریافته اند که اعمال بسیار ساده ای می توانند در پیشگیری از این مشکلات موثر بوده و حتی در صورت ابتلا به آنها نیز در درمان بیماری نقشی کلیدی را ایفا کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، دانشمندان در تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز شده بود، بر روی پیاده روی به عنوان یک عنصر کلیدی در کنترل سلامت عمومی جامعه تمرکز کرده بودند و نتایج تحقیقات انها نشان از این داشت که تنها انجام پیاده روی ساده می تواند سلامت بدن را بسیار بالا ببرد.

این محققان دریافته اند که انجام دادن تقریبا ۲.۵ ساعت پیاده روی در طول یک هفته می تواند مقاومت بدن در برابر بیماری های قلبی و سایر مشکلات جسمی و حرکتی را بسیار بالاتر از حد عادی ببرد.

حتی این میزان اندک از تمرین نیز توسط بسیاری انجام نمی شود و نتیجه این امر نیز بحران سلامتی ای که در کشورهای مدرن شاهد آن هستیم خواهد بود. حال متخصصان پیشنهاد می کنند که با انجام روزانه نزدیک به ۲۰ دقیقه پیاده روی می توان این آمار را در بازه زمانی بسیار کوتاهی دستخوش تغییراتی شگرف کرد. همچنین برای بهبود میزان کارایی و اثربخشی پیاده روی بر روی بدن انسان پیشنهاد می شود که این کار به صورت عمومی و دسته جمعی انجام شود.



لینک منبع :پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند

Images for پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../پیاده-روی-روزانه-سلامتی-را-تضمین-می-کند‎Cached20 سپتامبر 2015 ... مطالعات جدید محققان نشان می دهد پیاده روی می تواند بر روی بهبود سلامت عمومی افراد جامعه موثر باشد. پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند | طرفداری https://www.tarafdari.com/.../پیاده-روی-روزانه-سلامتی-را-تضمین-می-کند‎Cachedطرفداری-بسیاری از مردم کره زمین با مشکلات و بیماری های دنیای مدرن دست و پنجه نرم می کنند و در بسیاری از موارد نیز از علت این بیماری ها ناآگاه هستند. حال دانشمندان ... پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/68926‎Cachedمطالعات جدید محققان نشان می دهد پیاده روی می تواند بر روی بهبود سلامت عمومی افراد جامعه موثر باشد. به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه. پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/view-158107.html‎Cached20 سپتامبر 2015 ... پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند. دولت بهار: مطالعات جدید محققان نشان می دهد پیاده روی می تواند بر روی بهبود سلامت عمومی افراد جامعه موثر ... پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند | اخبار ایران 8bandi.ir/index.php/اخبار-ایران/pyderavis.html 21 سپتامبر 2015 ... پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند. ... این محققان دریافته اند که انجام دادن تقریبا ۲.۵ ساعت پیاده روی در طول یک هفته می تواند مقاومت بدن در ... پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند - دولت بهار | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/7046309 20 سپتامبر 2015 ... پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند. دولت بهار: مطالعات جدید محققان نشان می دهد پیاده روی می تواند بر روی بهبود سلامت عمومی افراد جامعه موثر ... پیاده روی روزانه سلامتی را تضمین می کند | پایگاه خبری هفته نامه مادران ... www.madarannews.ir/.../پیاده-روی-روزانه-سلامتی-را-تضمین-می-کند/‎Cached23 سپتامبر 2015 ... مطالعات جدید محققان نشان می دهد پیاده روی می تواند بر روی بهبود سلامت عمومی افراد جامعه موثر باشد. بسیاری از مردم کره زمین با مشکلات و بیماری های ... پیاده روی چطور تضمین کننده سلامت روان است؟ - به اضافه سلامتی healthplus.ir/1395/08/.../پیاده-روی-چطور-تضمین-کننده-سلامت-روان-ا/‎CachedHome تغذیه و تناسب اندام تمرین های ورزشی پیاده روی چطور تضمین کننده سلامت روان است؟ ... در اینجا مشکلات روانی که با انجام پیاده روی منظم سیر بهبود به خود می گیرند، بیشتر معرفی شده اند: ... مرتبط با اضطراب در بدن می شود ضمن این که به تثبیت خلق و خوی نیز کمک می کند. ... به خاطر ۹ دلیل دویدن را وارد برنامه های روزانه خود کنید. تضمین سلامتی با پیاده روی روزانه - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../تضمین-سلامتی-با-پیاده-روی-روزانه‎Cached20 سپتامبر 2015 ... مطالعات جدید محققان نشان می دهد پیاده روی می تواند بر روی بهبود سلامت ... پیشنهاد می کنند که با انجام روزانه نزدیک به ۲۰ دقیقه پیاده روی می توان این ...