مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تیرگی صورت، اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا

میثم شیرزاد دستیار تخصصی طب سنتی اظهار داشت: گاهی پیش می‌آید که به دلایلی فردی پُرخوری می‌کند و به دلیل پرخوری‌اش نیاز است که وعده بعدی غذا را امساک کند. به دلیل اینکه بار بیش از حد بر معده, کبد و دستگاه گوارش وارد کرده و نیاز است فرصتی را بدهد به دستگاه گوارش که آن بخش اضافی را هضم کنند و سوء هضم ایجاد نشود.

به گزارش تسنیم، این دستیار تخصصی طب سنتی ادامه داد: یعنی ماده‌ای که بیش از توان بدن وارد بدن شده هضمش دچار اختلال می‌شود و مواد غیر طبیعی در بدن ایجاد می‌کند. شیرزاد افزود: یعنی آن چه که باید خلط صالح و طبیعی به مصرف بدن و ارگان‌های بدن برسد, تبدیل به یک ماده غیر طبیعی می‌شود که برای بدن مضر است.

وی گفت: علائم اختلال هضم و تولید مواد غیر طبیعی در بدن را در بیماری‌های مختلف را می‌توان دید مانند ساخته شدن ماده سودای غیر طبیعی که نشانه آن تیرگی صورت، تیرگی سفیدی چشم, اختلالات خواب و اختلالات فکری است که برخی از افراد با آن مواجه می‌شوند.

این دستیار تخصصی طب سنتی خاطرنشان کرد: یک بخشی از تیرگی‌های صورت، بی‌خوابی‌ها و ... به خاطر اختلالات هضم معدی است. فرد یا بدخوری کرده و بیش از نیاز خورده و بخشی که بدن توان هضمش را نداشته تبدیل به مواد مضر برای بدن کرده است.



لینک منبع :تیرگی صورت، اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا

تیرگی صورت، اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا jamejamonline.ir/.../تیرگی-صورت،-اختلالات-خواب-و-وسواس-فکری-به-دلیل-اختلال-هضم-غذا‎Cached19 سپتامبر 2015 ... یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت، ترگی زیر چشم، اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است. تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا ... www.salamatnews.com/.../تیرگی-صورت-اختلالات-خواب-و-وسواس-فکری-به-دلیل-اختلال-هضم-غذا‎Cached Similar18 سپتامبر 2015 ... سلامت نیوز: یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت, ترگی زیر چشم, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است. تیرگی صورت، اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا www.ghatreh.com/.../تیرگی-صورت-اختلالات-خواب-وسواس-فکری-دلیل-اختلال-هضم-غذا 5 دسامبر 2016 ... تیرگی صورت، ترگی زیر چشم، اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است. گاهی پیش می آید که به دلایلی فر. تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا www.ghatreh.com/.../تیرگی-صورت,-اختلالات-خواب-وسواس-فکری-دلیل-اختلال-هضم-غذا 18 سپتامبر 2015 ... تیرگی صورت, ترگی زیر چشم, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است. - به گزارش دولت بهار به نقل Ø. تیرگی صورت، اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا ... medicalnet.ir/.../تیرگی-صورت-اختلالات-خواب-و-وسواس-فکری-به-دلیل-اختلال-هضم-غذا یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت، ترگی زیر چشم، اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است. تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا ... news.kodoom.com/.../تیرگی-صورت-اختلالات-خواب-و-وسواس/.../5249139/‎Cachedیک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت, ترگی زیر چشم, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ... تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا ... khabarfarsi.com/u/6943755 تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا. یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت, ترگی زیر چشم, اختلالات خواب و وسواس ... تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا ... khabarfarsi.com/u/6956388 19 سپتامبر 2015 ... تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا. سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: به گزارش خبرنگار ... تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا ... tnews.ir/news/85ec48467675.html‎Cachedسلامت نیوز : یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت, ترگی زیر چشم , اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است. به گزارش سلامت نیوز ... تیرگی صورت, اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا tasalamati.com/e/MLrKy/‎Cachedسلامت نیوز : یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت, ترگی زیر چشم , اختلالات خواب و وسواس فکری به دلیل اختلال هضم غذا است.