مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نیازهای روزانه همسرتان را بشناسید

1. احترام

یک مرد همان قدر که به رابطه زناشویی نیاز دارد به احترام نیز محتاج است حتی زمانی که همسر شما عکس العملی نسبت به رفتارتان نشان نمی دهد، از احترام به او دست نکشید.

باید بگوییم که او حتی زمان هایی که تظاهر می کند احتیاجی به رفتارهای احترام آمیز شما ندارد، بیش از هر زمان دیگری به آن محتاج است. در ازدواج، اختلاف نظر طبیعی اما احترام به یکدیگر واجب است و این شما هستید که با انتخاب خود آن را در رفتارتان نشان می دهید یا به راحتی از آن می گذرید.

2. تنهایی

مردها در طول روز احتیاج به زمانی برای تنهایی دارند. آنها دوست دارند گاهی گوشه ای آرام بگیرند و دقایق یا حتی ساعاتی را در سکوت سپری کنند. اگر چه این نیاز بهانه ای برای ساعت ها نشستن در مقابل تلویزیون و عدم گفتگو با شما نیست اما بهترین راه این است که گاهی به آنها فرصت دهید تا با خود خلوت کنند.

3. رابطه زناشویی

تمایل مردها به برقراری رابطه جنسی همیشه بیشتر از زنان نیست اما اکثر آقایان رابطه زناشویی را در ابتدای فهرست نیازهای خود برای ازدواج قرار می دهند. لازم نیست هر روز با همسر خود رابطه زناشویی داشته باشید اما آن را در اولویت برنامه های زندگی خود قرار دهید.

4. مفید بودن

مردها دوست دارند بدانند که شغل و فعالیت روزانه آنها تاثیر مثبتی بر جای می گذارد و از طریق رضایت کاری است که آنها انرژی و اعتماد به نفس خود را به دست می آورند. وظیفه شما این است که هم در داخل و هم در خارج از خانه او را برای کاری که انجام می دهد و تلاش می کند، تشویق کنید.

5. حس قدرت

حتما شما هم دیده اید که تمام پسر بچه ها دوست دارند هر چه سریع تر بزرگ و تبدیل به یک ابر قهرمان شوند. این حس قدرت در آنها از بین نمی روند و حتی در دوران بزرگسالی نیز همراه آنها خواهد بود. آنها دوست دارند برای خانواده و شریک زندگی خود یک قهرمان باشند و این شما هستید که می توانید با کلام خود به او قدرت دهید. با به کار بردن القاب مناسب، بهترین احساس را به او دهید.

(برترین​ها)



لینک منبع :نیازهای روزانه همسرتان را بشناسید

5 نیاز روزانه همسرتان را بشناسید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../5-نیاز-روزانه-همسرتان-را-بشناسید‎Cached30 ژوئن 2015 ... 5 نیاز روزانه همسرتان را بشناسید. درک متقابل برای شادی و سلامت رابطه عاطفی در بلند مدت ضروری است. اگر چه فهرستی که در اینجا برایتان نام برده ... 5 نیاز روزانه همسرتان را بشناسید - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/...raz/need4-know-partner.html‎Cached5 نیاز روزانه همسرتان را بشناسید رابطه زناشویی ,برقراری رابطه جنسی,درک متقابل زن و شوهر,تمایل مردها به برقراری رابطه, نیازهای خود برای ازدواج,احترام به همسر. خبرگزاری آریا - 5 نیاز روزانه همسرتان را بشناسید www.aryanews.com/News/.../5-نیاز-روزانه-همسرتان-را-بشناسید 26 فوریه 2017 ... خبرگزاری آریا - نیاز روزانه همسرتان را بشناسید. درک متقابل زن و شوهر برای شادی و سلامت رابطه عاطفی در بلند مدت ضروری است. اگر چه فهرستی که ... نیازهای روزانه همسرتان را بشناسید. :: آموزش مسائل جنسی، خانواده و ... jensiat.com/.../-مشاور%20ازدواج-روانشناس%20زبده%20امیر%20شیرین%20زاده%20-... 23 آگوست 2016 ... نیاز روزانه همسرتان را بشناسید تا زندگی شادتری داشته باشید. درک متقابل زن و شوهر برای شادی و سلامت رابطه عاطفی در بلند مدت ضروری است. wisgoon - ویسگون - نیازهای روزانه همسرتان را بشناسید تاریخ انتشار ... www.wisgoon.com/pin/7020405/ 2 جولای 2015 ... نیازهای روزانه همسرتان را بشناسید تاریخ انتشار: 94/04/11 10:21 برترین ها/ درک متقابل برای شادی و سلامت رابطه عاطفی در بلند مدت ضروری است. 4 نیاز روزانه همسرتان را بشناسید - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/3921158 5 جولای 2015 ... ناگفته های رضا رویگری 66 ساله و همسرش 25 ساله اش! (+عکس) .... به قول معروف خیلی دوست داشتنی است. شما چطور جناب رویگری؟ رضا: نمی دانم دقیقا ... مردها چه نیازهایی در زندگی دارند - بیست ستون www.bistsotoon.com/p/مردها-چه-نیازهایی-در-زندگی-دارند‎Cached4 جولای 2015 ... نیازهای روزانه همسرتان را بشناسید. اختصاصی بیست ستون: برای یک رابطه عاطفی بلندمدت نیاز است درک متقابلی از همسرتان داشته باشید . رازهای طلایی همسر داری - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار shetab.cafebazaar.ir/app/aftab.hamsardari.book/?l=fa‎Cached Rating: 4.4 - 254 votes - Free - Android - Business/Productivity 5 نیاز روزانه همسرتان را بشناسید. 8 گام برای «پرشور» کردن زندگی مشترک ۴۰ نکته بهترین همسران دنیا احادیثی در باب همسرداری اصول قرآنی همسرداری اگر به دنبال ... این جمله ها را به همسرتان بگویید؛ معجزه میکند - نمناک namnak.com/جمله-های-معجزه-گر.p50507‎Cachedحرف هایی که در کنار رفتار مناسب شما به همسرتان قشنگ ترین حس ها را می دهد و عشق شما را در قلبش تثبیت می کند. شما نیاز دارید تا همسرتان را بشناسید و به مرور زمان ... نیازهای سانسور شده و اساسی مردان را بشناسید - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../نیازهای-سانسور-شده-و-اساسی-مردان-را-بشن.html نیازهای سانسور شده و اساسی مردان را بشناسید. نیازهای اساسی مردان بسیاری از ما خانم ها نمی دانیم نیازهای روحی همسرمان چیست . .... فال روزانه. درمان بیماری های مقعدی ...