مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس]

این شخص پس از افتادن گوشی تلفن همراهش به داخل کاسه توالت قصد داشت آن را بیرون آورد که ناگهان دست راستش در سوراخ توالت گیر کرد و دیگر خارج نشد. برادر وی پس از تماس با سامانه آتش نشانی و اعلام گیر کردن دست برادرش در کاسه توالت، از ماموران کمک خواست.


امیر عطایی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین باره گفت: مردی 28ساله برای بیرون آوردن گوشی تلفن همراه خود، دست راستش را به داخل کاسه توالت منزل خود فروبرد که لحظاتی بعد دست او تا آرنج به علت متورم شدن درکاسه توالت گیر کرد و دیگرخارج نشد. آتش نشانان دور تا دور کاسه توالت را شکافتند و پس از یک ساعت تلاش دست این مرد را از آن خارج کردند. (۱۲۵)



لینک منبع :خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس]

خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس] jamejamonline.ir/.../خواست-موبایل-را-درآورد،-دستش-در-چاه-توالت-گیر-کرد-عکس‎Cached22 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- موبایل مرد جوانی درون کاسه توالت افتاد و دست صاحب آن که قصد خارج کردن گوشی تلفن همراه خود را داشت، در گلویی چاهک دستشویی منزل ... خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس] 77.104.65.15/.../خواست-موبایل-را-درآورد،-دستش-در-چاه-توالت-گیر-کرد-عکس‎‎Cached22 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- موبایل مرد جوانی درون کاسه توالت افتاد و دست صاحب آن که قصد خارج کردن گوشی تلفن همراه خود را داشت، در گلویی چاهک دستشویی منزل ... Images for خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس] خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس] - جام جم ... tnews.ir/جام-جم-آنلاین/20C643465676.html‎Cachedجام جم سرا- موبایل مرد جوانی درون کاسه توالت افتاد و دست صاحب آن که قصد خارج کردن ... همراه خود را داشت، در گلویی چاهک دستشویی منزل واقع در شهرک مسعودیه گیر افتاد. خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس] - کلوب www.cloob.com/.../خواست_موبایل_را_درآورد،_دستش_در_چاه_توالت_گیر_کرد%21 خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس] خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس] anboohi.ir/خواست-موبایل-را-درآورد-دستش-در-چاه-توالت-گیر-کرد-عکس-12044‎Cachedدردسر حادثه‌ساز گوشی تلفن همراه برای صاحبشخواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس]جام جم سرا- موبایل مرد جوانی درون کاسه توالت افتاد و دست ... سماور روشن آتش به پا کرد [+عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Sara/Search/keyword/1?q=%20حوادث%20 دردسر حادثه‌ساز گوشی تلفن همراه برای صاحبش. خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس]. جام جم سرا- موبایل مرد جوانی درون کاسه توالت افتاد و دست ... دردسر گیر دست پیرمرد در کاسه توالت - onvansho onvansho.ir/result/دردسر-گیر-دست-پیرمرد-در-کاسه-توالت.html کاسه توالت مرد تهرانی را گرفتار کرد در کاسه توالت خانه اش گیر دست راستش در سوراخ توالت سپس دست ... خواست موبایل را درآورد دستش در چاه توالت گیر کرد عکس. گرفتگی توالت با موبایل و در آوردن موبایل از توالت - لوله بازکنی www.لوله-بازکنی.com/خواست-موبایل-را-درآورد-دستش-در-چاه-توالت-گیر-کرد‎Cached Similarجام جم سرا- موبایل مرد جوانی درون کاسه توالت افتاد و دست صاحب آن که قصد خارج کردن گوشی تلفن همراه خود را ... خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! خبرگزاری آریا - موبایلتان را هرگز در جیبتان نگذارید/ سه خطر پنهان ... www.aryanews.com/.../موبایلتان-را-هرگز-در-جیبتان-نگذارید-سه-خطر-پنهان-تبلت-برای-کودکان تصویر فقط عکس بگیرید: اپلیکیشنی برای اطلاع از میزان کالری غذاها ... خواست موبایل را درآورد، دستش در چاه توالت گیر کرد! [+عکس]. دوشنبه 1 تیر 1394 10:00.