مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد

ناصر رضایی‌پور افزود: بدن انسان و همه موجودات، از 4 خلط تشکیل شده است: خلط صفرا با مزاج گرم و خشک، خلط بلغم با مزاج سرد و تر، خلط سودا با مزاج سرد و خشک، و خلط دم با مزاج گرم و تر؛ چربی مرطوب‌ترین عضو بدن است. هر یک از اعضای بدن نیز مزاج خاص خود را دارند، مثلاً قلب، گرم و خشک است؛ استخوان، سردترین عضو بدن و چربی مرطوب‌ترین عضو بدن است.‌

این متخصص طب سنتی تاکید کرد: بسیاری از افراد، برای لاغرشدن از رژیم‌های کم‌کالری مانند سالاد گوجه و خیار یا کاهو استفاده می‌کنند یا مثلاً آب بسیار زیادی می‌نوشند؛ این افراد، ابتدا وزنشان بسرعت کم می‌شود مثلاً در هفته اول 2 کیلو کم می‌کنند ولی خیلی زود به جایی می‌رسند که وزنشان ثابت می‌ماند و تغییری نمی‌کند.

او اضافه کرد: مصرف مداوم خیار، کاهو، گوجه و نظیر این‌ها، موجب افزایش رطوبت بدن می‌شود که در قالب بافت چربی (با طبیعت سرد و تر)، در بدن ذخیره می‌شود. رعایت رژیم‌های لاغری بدون در نظر گرفتن مزاج عوارض جدی دارد و اقدام به پیروی از رژیم‌های لاغری بدون در نظر گرفتن مزاج و شرایط پایه‌ای بدن افراد، می‌تواند موجب عوارض جدی شود.

رضایی‌پور همچنین گفت: امروزه با افراد زیادی مواجه می‌شویم که شاید مثلاً چربی اطراف پهلوهایشان کم شده باشد ولی دچار آسیب‌هایی در دیگر اعضا هستند: کبد چرب که در بیش‌تر موارد، حاصل افزایش سردی و تری در این عضو حیاتی است، ریزش مو، مشکلات رحمی، بروز چربی خون بالا، ضعف بدنی و روحی و... از عوارض مصرف موادغذایی سرد به طور مداوم و زیاد در رژیم‌های لاغری است.‌ خیلی از این افراد که با رعایت رژیم‌های کم‌کالری و بدون توجه به طبیعت بدن و دیگر شرایط جسمی، روحی، سنی، اقلیمی و... اقدام به کاهش وزن می‌کنند، پس از گذشت مدتی چاقی آن‌ها برمی‌گردد و حتی ممکن است چاق‌تر از گذشته شوند. (باشگاه خبرنگاران)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد

به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../به-طور-مدام-سالاد-کاهو-نخورید،-عوارض-زیانبار-دارد‎Cached8 ژوئن 2015 ... جام جم سرا- به گفته یک متخصص طب سنتی، خوردن مستمر سالاد کاهو همراه با گوجه و خیار برای لاغرشدن، سبب افزایش رطوبت بدن می‌شود و زمینه ابتلا ... به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=954751‎Cached6 سپتامبر 2016 ... از عوارض مصرف موادغذایی سرد به طور مداوم و زیاد در رژیم‌های لاغری است. خیلی از این افراد که با رعایت رژیم‌های کم‌کالری و بدون توجه به طبیعت بدن و ... مضرات مصرف زیاد کاهو در رژیم لاغری - نمناک namnak.com/مضرات-رژیم-لاغری.p16126‎Cachedبسیاری از افراد، برای لاغرشدن از رژیم های کم کالری مانند سالاد گوجه و خیار یا کاهو استفاده می کنند یا مثلاً آب ... رعایت رژیم های لاغری بدون در نظر گرفتن مزاج عوارض جدی دارد ... از عوارض مصرف موادغذایی سرد به طور مداوم و زیاد در رژیم های لاغری است. عوارض کاهو www.3000777.com/g.aspx?q=عوارض_کاهو&id...‎Cachedعوارض کاهو,کاهو و لاغری,مغز کاهو,خواص کاهو روی پوست,خواص کاهو پیچ,خواص کاهو چیست,ایا کاهو باعث لاغری ... به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد - جام جم هشدار به نوجوانان؛ خوردن نمک زیادی بلوغ را به تأخیر می‌اندازد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../هشدار-به-نوجوانان؛-خوردن-نمک-زیادی-بلوغ-را-به-تأخیر-می‌اندازد‎‎Cached18 مه 2015 ... پزشکان آمریکایی به بررسی تاثیر میزان‌ نمک موجود در رژیم‌های غذایی بر شروع بلوغ در ... تصویر به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد ... سالاد بخوریم یا نخوریم؟ - سایت آموزشی و تفریحی سوکا www.sooka.ir/سالاد-بخوریم-یا-نخوریم؟/‎Cached15 ژانویه 2016 ... با توجه به این که مصرف سالاد به‌خصوص انواع بدون سس آن به دلیل کنترل اشتها و کم‌کالری ... بعد از سالاد شیرازی، سالاد کاهو محبوبیت زیادی دارد. ... طرز تهیه سالاد قارچ · به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد · سالادی مخصوص ... هشدار به نوجوانان؛ خوردن نمک زیادی بلوغ را به تأخیر می‌اندازد | جام جم vista.ir/.../هشدار-به-نوجوانان؛-خوردن-نمک-زیادی-بلوغ-را-به-تأخیر-می‌اندازد‎Cached18 مه 2015 ... از طرفی هم در موش‌هایی که نمک به طور کامل از رژیم غذاییشان حذف شد، بلوغ به تاخیر افتاد. ... تصویر به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد ... آب گوجه ‌فرنگی بنوشید! - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان - اخبار تاپ akhbartop.com/251747/‎Cached11 ژانویه 2017 ... آب گوجه‌فرنگی خواص فوق‌العاده‌ای برای افراد مبتلا به دیابت دارد. به خاطر اینکه به‌طور ... تصویر به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد ... همه فواید و مضرات گیاه‌خواری - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../همه-فواید-و-مضرات-گیاه‌خواری‎Cached16 سپتامبر 2013 ... اگر تصمیم دارید گیاه‌خوار شوید و سفره خانواده را به این سمت سوق دهید و یا اگر حتی در حال ... تصویر به طور مدام سالاد کاهو نخورید، عوارض زیانبار دارد ... گرم ترین سردترین مرطوب ترین اعضای بدن کدامند - onvansho https://onvansho.ir/.../گرم-ترین-سردترین-مرطوب-ترین-اعضای-بدن-کدامند.html یک پژوهشگر طب سنتی وضعیت گرم‌ترین سردترینمرطوب‌ترین اعضای بدن از نگاه طب سنتی را . به طور مدام سالاد کاهو نخورید عوارض زیانبار دارد اهواز مرطوب‌ترین عضو ...